عدم شناسایی کارت گرافیک توسط ویندوز 8.1
ارسال شده توسط عرفان نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)باسلام خدمت همه. مشکل من اینه که ویندوز کارت گرافیکم رو نمیشناسه. گرافیک لپ تاپ من مدل AMD پردازنده گرافیکی Radeon R5 M240 حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی 2GB مثلا وقتی بازی نصب میکنم(مثلا PES2013) تو قسمت تنظیمات بازی قسمت عملکرد دو گذینه...جمع کردن سیستم
ارسال شده توسط خسرو نوشته شده در : مشکلات فنی و عمومیآیا قطعات زیر باهم سازگارند؟ CPU intel pentium g3220 MOTHERBOARD msi h81m-e33 یا gigabyte ga-h81m-s2pv یا هرچی پیشنهاد شماست RAM باید 1333 بگیرم؟2گیگ یا 4گیگ؟ سیستم را برای منشی میخوام.نرم افزار حسابداری و اینترنت و از این قبل کار...لپ تاپ گیمینگ lenovo y5070 کانفینگ A یا F ؟
ارسال شده توسط معین نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام دوستان میخواستم یه لپ تاپ گیمینگ بگیرم با بودجه ی ۴.۵ خودم بین ۲ لپ تاپ lenovo y5070 A و lenovo y5070 F موندم نسخه ی a دارای cpu و گرافیک قوی تره و رم ۱۶ داره اما نسخه اف رم ۸ داره تفاوت تو اینه که نسخه f دارای ۵۱۲ گیگ حافظه ssd اما نسخ...خرید لپ تاپ
ارسال شده توسط Mahdi نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام ببخشید میخواستم یک لپ تاپ با بودجه ی 1/5 میلیون بگیرم ملاکم هم:سرعت/کارایی سخت افزار مناسب برای cod:ghost/سرعت برای حسابداری لطفا راهنماییم کنید ممنون میشم...انتخاب ویندوز برای سیستم گیمینگ
ارسال شده توسط علیرضا نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام خسته نباشید من امروز یه سیستم pc خریداری کردم وقتی سیستم اسمبل شد فروشنده روی سیستم ویندوز 8.1 نصب کرد من قبلا ازش خواسته بودم ویندوز 7 نصب کنه و وقتی ازش پرسیدم که چرا ویندوز 8.1 نصب کردی گفتش که روی این سیستم بهتره ویندوز 8.1 نصب بشه و این ...اجرای pes 13
ارسال شده توسط عرفان نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام.ایا بازی پی اس 13 تو سیستم من اجرا میشه؟ مدل پردازنده گرافیکی Radeon R5 M240 شرکت سازنده پردازنده گرافیکی AMD حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی 2GB سازنده پردازنده AMD سری پردازنده Quad Core مدل پردازنده A4-6210...لپتاپ بین 1.5 تا 1.9 میلیون تومان
ارسال شده توسط محمد ساری مقدم نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام.دنبال لپتاپ توی این رنج قیمت می گردم و مصرفم مالتی مدیا و گیم خیلی کم و کار با Unity هست.این دو تا لپتاپو پیدا کردم: لینک لینک مثل این که کیفیت تصویرشون خوبه ولی صفحشون براقه. یه لپتاپ با گرافیک حداقل gt 840m یا r7 m265 معرفی کنید که صفحشم برا...درایوهای SSD و کیس
ارسال شده توسط محمد امین حسین نژادی نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام ببخشید من دوتا سوال و مربوط به همون سوال سیستم گیم هست . 1 میشه در یک سیستم گیم درایو SSD نصب نکرد و مشکلی پیدا نمیکنه و در چه مواردی کارایی داره 2 امکانش هست مثلا من سیستمی که جمع کردم به آون کیس نخورد ممنون میشم جوابم رو بدید...تفاوت gtx 970با 960 چیست
ارسال شده توسط Mahdi نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام ببخشید میخواستم بدونم تفاوت بین 960 با 970 چیست ممنون میشم کمکم کنید...سیستم گیم
ارسال شده توسط محمد امین حسین نژادی نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام ببخشید من میخام یه سیستم برای گیم بخرم و در حدود 5 میلیون ولی دقیق نمی دونم چه سیستمی خوبه میشه یه سیستم خوب درحد 5 میلیون بهم معرفی کنید...اشتباه در ثبت دامنه
ارسال شده توسط محمد ساری مقدم نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام.داستان از این قراره:یه روز پدرم بهم گفت برای من سایت بزن.من هم که کلا تو کار وب نیستم این کارو به یکی از دوستانم سپردم و قرار شد او این کارو برام بکنه(فرد مورد نظر قابل اطمینان است). قرار شد من یک اکانت در nic.ir بسازم و یک اکانت در www.netafraz...راهنمایی
ارسال شده توسط علیرضا نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)من چند تا سوال دارم 1_میشه یه فروشگاه معرفی کنید که بازی بفروشه میخوام اکثربازی ها رو داشته باشه 2_اگه یه بازی مدت زیادی روی پی سی نصب باشه مشکلی پیش میاد؟........................... نسخه اینترپرایز ویندوز ده برای بازی خوب هست یا نه...درایور های ویندوز 10
ارسال شده توسط علی نوشته شده در : مشکلات فنی و عمومیببخشید درایور های ویندوز 10 برای لب تاب asus g550jx تومده یا نه؟؟ اگه اومده کجا باید دانلودش کنم؟...ارور در برنامه نویسی جاوا
ارسال شده توسط حمیدرضا نوشته شده در : مشکلات فنی و عمومیسلام دوستان عزیز وقت شما بخیر بنده تازه برنامه نویسی جاوا و اندرویید رو شروع کردم و به تازگی به یک مشکل برخوردم که ممنون مشیم کمک کنید وقتی یک تکست فیلد رو بصورت درگ اند دروپ روی اکتیویتی خودم قرار میدم صفحه اکتیویتی به شکل زیر در میاد http://8p...سیستم گیمینگ
ارسال شده توسط Abbas نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهبا سلام دوستان مشخصات یه سیستم گیم میخوام که 3 تومن در بیاد(فقط کیس) ترجیحا میخوام قطعات زیر هم توش باشه : CPU : i7-4790 یا i7-4770 GPU : zotac GTX 960 Main : MSI Z97 Gaming 3 لطفا نظر بدید و کمک کنید. ممنون....آبدیت کارت گرافیک
ارسال شده توسط AMIR.HN نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام گرافیک نوت بوک من GTX950 هست وبرای آبدیت به سایت شما مراحعه کردم ولی متاسفانه مدل گرافیک من در آبدیت های شما نبود من هم با فیلترشکن وارد سایت انویدیا شدم و مدل کارت گرافیکمو انتخاب کردم و حجم آخرین درایور اون با حجم آخرین درایور شما برابر بود ...نصب بازی gtav
ارسال شده توسط erfan نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)با سلام خدمت شما دوستان من به تازگی بازی gta v رو برای pc خریداری کردم این بازی ۹dvd هستش و داری دو مرحله نصب هستش مرحله اول اکسترکت کردن و مرحله دوم نصب اصلی بازی. نصب اصلی بازی ۹ ساعت طول میکشه که واقعا زمان زیادیه و خیلی طول میکشه میخواستم بدون...امنیت سیم کارت
ارسال شده توسط مصطفی نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام آیا تکنولوژی ای وجود داره که بشه باهاش sms های دو تا خط مختلف (سیم کارت) رو به هم متصل کرد؟ به این شکل که اگه برای خط شماره 1 پیامی بفرستی، به صورت خودکار برای دومی هم بره. چنین چیزی امکان پذیره اصلا؟ ممنون میشم دوستانی که تو این بحث تخصص دارن...نوت 4
ارسال شده توسط ####### نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)با سلام و خسته نباشید. من حدود 1 ماهه نوت 4 خریدم و اندرویدشم از همون اول 5.0.1 بود. حالا قصد دارم به دلیل شارج دهی بد و ساپورت نکردن بعضی از بازی ها و برنامه ها اندرویدشو به 4.4 برگردونم. توی بعضی از سایتا مطالبی خوندم و متوجه نشدم مثلا میگفتن تح...








