لب تاب
ارسال شده توسط حسن بهرامیان نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)با سلام وخسته نباشید به دوستان بنده می می خواستم یک لب تاب بین قیمت 2 تا 2/300 بخرم به نظر شما از بین برند زیر کدام بهتر است Asus Sony Hp با تشکر...کارت گرافیک
ارسال شده توسط mjstyle نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهبا سلام من میخوام مانیتور ایسوس 24 اینچی بخرم و سیستممو هم ارتقا بدم میخواستم بدونم کارت گرافیک 960 مانیتور 24 اینچی جوای میده یا باید 970 بخرم با تشکر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟...سوال
ارسال شده توسط salar نوشته شده در : مشکلات فنی و عمومیسلام دوستان من دیروز دوتا رم خریدم مارک ژل 4 گیگ باس1600 وقتی هردوتا رو نصب میکنم سیستم ریست میشه پشت سرهم اما وقتی ی دونه وصل میکنم سیستم به صورت عادی کار میکنه مشخصات سیستمم اینه مادربردmsi z97 gaming 5 vga gtx 750ti oc power green 480 cp...pc=ps4
ارسال شده توسط محمد امین حسین نژادی نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام دوستان و یه سوال داشتم؟ آیا میشه با پول ps4 یک سیستم pc درحد یا یه کمی قوی تر ازps4 جمع کرد و مثل ps4 تل نسل 9بازی های روز رو راحت بیاره یعنی fhd و نرخ فریم 60 fps در بازی های مثل (ویچر ارخام کینگ) و بودجه هم حساب کنی یک ps4 با بازی و ....... ح...سوال در مورد گوشی htc desire 820
ارسال شده توسط ali نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام خوب هستید من میخوام گوشی desire 820 بگیرم اما واقعا گیج شدم تو بازار مدل q و n و s و g و ... هستش چینی یا تایوانی، تک سیم یا دو سیم، پردازنده snap یا مدیا نمیدونم کدومو بگیرم و بعضی از جاها خوندم که یه سری مدلی که خریدن راضی نبودن و تاکید میکر...متاسف هستم
ارسال شده توسط محمد امین حسین نژادی نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام من نمی دونم آقا یاسین با (عکس سخت افزار) چه مشکلی با پرسش های مختلف داره من این جا میخام جواب سوال آقا یاسین رو بدم من فقط سوال اول که خرید سیستم گیم بود برای خودم بود و سیستم گیم هم خریدم اما بقیه پرسش ها به خاطر کنجکاوی و اطلاعات عمومی بوده اس...خرید z97 یا z170 (گیمینگ)؟
ارسال شده توسط satan نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام من قصد داشتم برای بازی سیستمی با مادربورد z97 و پردازنده 4790k خریداری کنم که با ورود نسل 6 اینتل و مادربورد z170 دودل شدم. اگر نسل قدیمی را بخرم ایا از لحاظ ارتقا مثل کارت گرافیک و اجرای بازی ها در اینده دچار مشکل می شوم یا خرید z170 اینده نگرن...خرید مجله
ارسال شده توسط kazem نوشته شده در : مشکلات فنی و عمومیسلام مجله شماره 76 رو خریدم ولی به ایمیلم نیامده شناسه سفارش 1441287384 شماره فاکتور 1963 pariz1366@gmail.com...خرید مجله سخت افزار
ارسال شده توسط Reza Norouzi نوشته شده در : مشکلات فنی و عمومیسلام.میخواستم بدونم مجله هاتون که تو سایت 1500 تومان است به صورت pdf هست یا چاپی؟؟ آخه تو مراحل خرید آدرس پستی خواسته.ممنون از سایت عالیتون......کارت گرافیک
ارسال شده توسط حسن بهرامیان نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)با سلام وخسته نباشید برای کارهای رندر و انیمیشن بین کارت گرافیک زیر کدام بهتر است ASUS STRIX GTX980 DC2OC 4GD5 EVGA GeForce GTX 980 Ti Superclocked ACX 2.0+ EVGA GeForce GTX 980 Superclocked ACX 2.0 با تشکر...سایت معتبر
ارسال شده توسط کوروش نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام همه دوستان برای قطعات کامپیوتر خرید اینترنتی میخوام چند تا سایت مطمئن برام معرفی کنید که قیمتهاشم مناسب باشه بعضی از سایت ها اینقدر گرون زدن که ما که جنوب هستیم اینجا خیلی ارزونتر هست. سایت مطمئن قیمت مناسب و ارم صنعت معدن تجارت هم داشته باشه. ...فوری
ارسال شده توسط porhasan نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام من ویندوز 10 دارم برنامه را باز میکنی هست گوشه سمت چپ پایین در تکس بار ایکونش هست روی اون ایکون برنامه که کلیک چپ موس میکنی هیچی باز نمشه هیچ منویی باز نمیشه مشکل از چی...تعویض یا به اصطلاح ارتقاء چند قطعه لطفا اساتید راهنمایی کنند
ارسال شده توسط هادی نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهبا سلام سیستم فعلی بنده cpu :intel g2030 motherboard: p75d3 LGA 1155 ram 4 gb 1333 power :430w green vga: 630 gt 4gb monitor : xvision 18.5" max resolution 1366x768 میخوام این قطعات رو تعویض کنم تقریبا هم باشه به روز باشه سیستم جدید دوست داش...واتر کولر یا ایر کولر
ارسال شده توسط Ali نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام.خسته نباشید.سیستم من در شبانه روز 14-18 ساعت در شبانه روز روشنه.cpu هم i5 3470 هستش.کولر هم معمولیه(مال خود اینتل).واتر کولر بگیرم چن سال کار میکنه؟خودم DeepCool Gamer Storm CAPTAIN 240 AiO Liquid CPU Cooler میخوام بخرم.اگه واتر کولر خوب نیست یه...cpu
ارسال شده توسط کوروش نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام دوستان میخواستم بدونم برای مادربردهای جدید cpu i3 تولید نمیشه؟ لطفا دوستانی که خبر دارن اطلاع رسانی کنن تشکر از همه دوستان بلبل سخت افزار ...انتخاب یک سیستم مناسب و سریع برای ویدیو ادیتینگ
ارسال شده توسط Hosein نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام دوستان عزیز چند وقته که میخوام یه سیستم ببندم برای کارای عکس و فیلم هر کسی یه چیزی میگه گیج شدم کمک لطفا. یکی میگه i7 یکی دیگه xeon .... یکی میگه مادربوردو زیاد هزینه نکن یکی دیگه میگه بکن...مشکل خاموش شدن تبلت
ارسال شده توسط erfan نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام و خسته نباشید خدمت شما من یه galaxy tab 3 10.1 دارم که سال پیش خریدم اوایل خیلی خوب بود و هیچ مشکلی نداشت و خیلی خوب برام کار میکرد از حدود ۳ ماه پیش بود که یه مشکلاتی پیدا کرد مشکلش این بود که چند ثانیه هنگ میکرد یعنی ۲ یا ۳ ثانیه و بعد تبلت ...مقایسه دو کارت گرافیک
ارسال شده توسط amirhunter666 نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام هموطنان گلم خسته نباشید یه سوال داشتم ایا r9 270 از کارت گرافیک gtx 750ti قویتره و ایا برای اجرای بازی های روز مناسب تر هست؟ ایا r9 270 از dirtx 12 پشتیبانی میکند؟ سواله دیگه ای که دارم اینه که cpu های اینتل با گرافیکه amd سازگاریه خوب دارند؟...سیستم گیم
ارسال شده توسط محمد امین حسین نژادی نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام یکی از دوستان من میخاد یه سیستم گیم تهیه کنه که از پس بازی های نسل هشتم در حد فول اچ دی و با نرخ فریم 60 بر آید و میگه حدود قیمت هم هر چه به صرفه تر بهتر و فرقی نمی کند فقط از پس نسل هشتم براید بودجه 5 میلیون چند سال میشه بازی های جدید رو میار...میخوام (بهترین انتخاب ممکن)سی پی یو چهار هسته ایی از خانواده i5 برای سوکت 1155 بگیرم با 700 تا 750 تومن
ارسال شده توسط pouya047@gmail.com نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام میخواستم با هفصد تومن (خیلی براش تلاش کردم ) یه سی پی یوی قوی i5 بگیرم و مهم ترین ویژگی هاش 4 هسته ای (3.2 گیگاهرتز به بالا)و کش 6 باشه و دارای پردازنده گرافیکی باشه خودم الان رم 8 و LGA1155 asus plus H61 (ای کاش یه ماه پیش نمی خریدمش) دارم ...






