سیستم شما چیست
ارسال شده توسط محمد امین حسین نژادی نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام ببخشید من یه سوال از همه شما گیمر ها دارم و آگه میشه جواب بدید . سوال آینه که سیستم pc شما چه سخت افزاری داره و رضایت شما از آون در اجرای بازی ها چیست...مشکل مودم
ارسال شده توسط sasan نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام دوستان من یه ما پیش یه کیس جدید خریدم و از موقعی که از این کیس استفاده میکنم مودم من دچار یه مشکل شده. مشکلش اینه که هر موقع کامپیوتر رو روشن میکنم چراغ LAN روی مودم خاموش میشه . یعنی به محض زدن دکمه پاور چراغ خاموش میشه و من باید مودم رو خامو...خرید هارد اکسترنال 3.5" یا 2.5"
ارسال شده توسط پوریا نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام دوستان بین خرید هاردهای 2 ترابایت اکسترنال 2.5" یا 3.5" برای کارهای تقریبا سنگین موندم کدومو بخرم. مهمترین چیز برام به ترتیب سرعت امنیت جا به جایی Western Digital My Book یا Seagate Backup Plus Desktop یا Western Digital My Passport...خرید مانیتور گیم
ارسال شده توسط mjstyle نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهبا سلام با بودجه 900 تومن قصد خرید مانیتور برای گیم دارم و بین دو گزینه موندم لطفا راهنماییم کنید. 1- BenQ GL2760H LED 27inche زمان پاسخگویی 2 میلی ثانیه کنتراست 12,000,000:1 شدت روشنایی 300cd/m² 2-Asus VX248H LED 24inch زمان پاسخگویی 1 میلی...درخواست راهنمای خرید کولر مایع cpu
ارسال شده توسط ایمان برزگران نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهبا سلام بفرمایید برای سیستمی که دارای پردازنده اینتل i7 باشد و برای مدلینگ و رندر گیری استفاده میشود بین دور کولر مایع زیر کدام بازدهی بهتری دارد : 1- deepcool captain 120 2- enermax liqmax ii 120s...گرافیک
ارسال شده توسط کوروش نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام دوستان گل سخت افزار میخوام بدونم گرافیک ZOTAC GTX 650 بهتر و قویتر هست یا GIGABYTE GTX 750 Ti کدوم یکی برای گیم بهتر هست. (حدود قیمت هر دو کارت هر کس میدونه بگه) مشخصات سیستم CPU:I3 3220 3.30GHZ MB:GIGABYTE H77-DS3H RAM:2*8(1600)=16 G ...خرید سیستم گیمینگ تا دو میلیون تومن
ارسال شده توسط ali نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام خسته نباشید من یک سیستمه گیمینگه خوب میخوام با بودجه دو میلیون تومان که بتونه بازی هارو در رزولوشن hd خوب اجرا کنه من فقط مادربرد و پردازنده و گرافیک و پاور می خوام و بقیه قطعات خودم دارم ممنون میشم اگه راهنمیی بفرمایید...پرینتر رنگی جوهر افشان
ارسال شده توسط صادق نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهباسلام بنده یه پرینتر رنگی جوهر افشان خوب نیازمندم برای تعداد چاپ بالا... قبلا مدل canon mg5540 داشتم که اذیت زیاد میکرد... اولا چه مارک خوبه؟hp canon epson و چه مدلی مناسب هست؟؟تا 1 میلیون مدل مد نظر خودم epson l800.......لپ تاب گیمینگ
ارسال شده توسط محمد امین حسین نژادی نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام ببخشید میشه چند لب تاپ گیمینگ با بودجه 6 تا 6.5 و با کارت گرافیگ قوی مثل GTX 980 بهم معرفی کنید...کدام مادربرد بهتر است؟
ارسال شده توسط سعد نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام. من میخوام یه سیستم پرسرعت بخرم. اما در ابتدای کار موندم که کدوم یک از این دو مادربرد رو انتخاب کنم: ASUS Z170 Deluxe ASUS X99-PRO البته میدونم که اولی هنوز وارد بازار ایران نشده. صبر میکنم تا بیاد. کاری به قیمت نداشته باشید. کدوم رو بگیرم تا...خرید لپ تاپ
ارسال شده توسط Ham3d نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام لپ تاپ تا 1200 چی پیشنهاد میدین ؟ برای گیم خوب باشه پس ترجیحا سخت افزار قوی میخوام ( اشتباه نکنید نمیگم جدیدترین بازی ها اما خب برای بازی نسل های قدیم خوب باشه) مرسی سخت افزار لپ تاپ پیشنهادی رو با این سخت افزار مقایسه کنید ram 4...خرید گرافیک به همراه مانیتور
ارسال شده توسط محمد نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهبا سلام خدمت دوستان و مشاوران محترم بنده قصد خرید یک گرافیک به همراه مانیتور رو داشتم که به نظر خودم gtx 970 برای گرافیک خوبه ولی در مورد مانیتور کمی به مشکل خوردم. مانیتور رو نمیخوام زیاد قیمتش بالا باشه آخرش 800 هزار تومن ولی تنوع بین مانیتور ها...کولر مناسب 4790k
ارسال شده توسط satan نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام ایا کولر های ارزان قیمتی مثل green evercool transformer 3 یا thermalright truespirti یا Deecool gammaxx ذر صورت اوکلاک نکردن پردازنده مناسب هست؟ کاربری: گیم و کیس هم green x3+ viper...مشکل در وصل رم به سیستم
ارسال شده توسط محمد نوشته شده در : مشکلات فنی و عمومیبا سلام خدمت مشاوران محترم من امروز 2 عدد رم 4gig apacer ddr3 1600 خریداری کردم خودم هم روی سیستم از دو رم 1333 استفاده میکنم یکیش kingstne 2 gig و یکی silicon power 4 gig که بدون هیچ مشکلی کار میکنه مادربردم هم z97-pro wifi-ac هستش ولی وقتی که این...کدام کارت بهتره؟؟؟
ارسال شده توسط علیرضا حبیبی نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام من میخواستم سیستمم رو عوض کنم لطفا بگید کدوم کارت گرافیک بهتره؟ و اصن برام رتبه بندی شون کنید . اول دوم سوم ... Asus r7 260x dclloc Sapphire r7 265 Sapphire r7 360 Asus 750 ti oc و لطفا بگید اگه بخوام sapphire r7 379 بگیرم باید پاورمو عوض...Windows 10
ارسال شده توسط Pooyan_DS نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام ...چند تا سوال داشتم : 1) چطوری توی ویندوز 10 زبان لاک سکرینو انگلیسی کنم ؟؟؟ 2) چطوری user And Acount Setting و ان کنم ؟؟؟هر وقت ریستارت می کنم خاموش میشه و از خیلی از اپای ویندوز نمی تونم استفاده کنم 3) ویندوز 10 فوتو ویور ه دیگه ای به جز ا...راهنمای خرید ssd با ظرفیت 256 گیگ
ارسال شده توسط amir نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلامن دوستان سیستم من تقریبا قوی هست.یک سی پی یو core i5 3570k و رم 8 گیگ و گرافیک 970 اما هارد سیستم یک هارد قدیمی با ظرفیت 500 گیگ هست. الان به نظرشما این هارد برای این سیستم ممکنه گلوگاه ایجاد کنه؟ بنده تصمیم گرفتم یک ssd برای ویندوز و بازی بخ...نرم افزار msi afterburner
ارسال شده توسط اسماعیل نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام.لطفا بفرمایید از چه طریق در نرم افزار msi afterburner ورژن 4.1.1 در قسمت مانیتورینگ میتوانیم فرکانس CPU رو نمایش بدهیم.به عنوان مثال در قسمت میزان لود پردازنده و کارت گرافیک بازی assassin unity در قسمت پایین نام پردازنده و فرکانس اون رو نماش داد...فرکانس RAM , CPU , Motherboard
ارسال شده توسط میلاد نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام من سیستمی میخوام ببندم با این مشخصات cpu: core i5 4460 ram: Gskill 2*4 2400 Motherboard: MSI PC Mate Z97 سوال اول : وقتی خواستم بخرم قطعات رو گفتن که cpu که انتخاب کردم فرکانسش 1600 هست و نمیتونی از نهایت رمت استفاده کنی و خروجی رم با ...قیمت گوشی iphone
ارسال شده توسط MILAD نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام میخواستم قیمت الان گوشی 5s ایفون رو بدونم. حالا یا 16 گیگ یا 32 گیگ یا 64 گیگ فرقی نمیکنه فقط قیمت به روز رو میخواستم مثلا از 1 یا 2 شهریور به بعد لطفا کمک کنید...








