مشکل بحرانی کارت گرافیک
ارسال شده توسط amirribery نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)با سلام و عرض خسته نباشید خدمت دوستان امروز در هنگام کاری عادی با کامپیوتر مانند کپی کردن ناگهان کارت گرافیکی گیگابایت ۸۶۰۰ جی تی جرقه ای زد و صفحه رنگی شد و دیگر هیچ چیز را به درستی نشان نمیدهد حتی هنگام بوت شدن حروف را پس و پیش نشان میدهد ۱ آیا ق...مسئله این است : یک رم 8Gb یا 2تا رم 4Gb
ارسال شده توسط Ham3d نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام از عنوان سوال معلومه که سوالم چیه ؟ دوتا رم 4 بهتره یا یک رم 8 ؟ از لحاظ قیمتی چطور میشه ؟ یعنی 2 تا رم 4 گیگ با 1 رم 8 گیگ قیمتش هم یکی میشه ؟ مرسی...راهنمایی خرید کارت گرافیکی
ارسال شده توسط amirribery نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهبا سلام و عرض ادب و احترام ۱ کارت گرافیکی با کارایی مناسب برای سیستم خود میخواهم gigabyte ga m52l-s3 Cpu amd 4800 dual دوستان لطفا هم amd و هم nvidia با قیمت مناسب و سازگار پیشنهاد دهید سقف بودجه ۵۰۰ هزار تومان با تشکر...درایور های ویندوز 10
ارسال شده توسط علی نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)ببخشید درایور های ویندوز 10 برای لب تاب asus g550jx اومده یا نه؟؟ اگه اومده کجا باید دانلودش کنم؟...خرید کارت گرافیک و در صورت لزوم مادر برد و سی پی یو حرفه ای
ارسال شده توسط mim نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام خسته نباشید من قصد اپگرید سخت افزار کامپیوترم رو دارم این سیستمم هست: P8-Z77 v pro GTX 670 intel 3770 k cooler master hybrid pro 1050 w power و کولرهم کورسیره که مدلش رو نمیدونم دو تا رم چهار گیگ .........................................خرید SSD
ارسال شده توسط Ramin نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام به نظرتون بیشترین سرعت رو از کدوم حالت میشه بدست آورد؟ SSD 256G SataExpress ssd 128 * 2 sata express raid ssd 128 * 2 sata raid ssd 256 M.2 پرسرعت ترین برند Ssd که الان میشه تهیه کرد چیه؟ 256 میخوام کلا...RAM
ارسال شده توسط Majid نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام و خسته نباشد... رم کامپیوتر من 2 و ویندوزم XP هست که در استفاده های روزمره به خصوص اینترنت فول "پر" میشه! میخواستم که نام و مشخصات یک رم 2 گیگ خوش قیمت در بازار را بگید که چه مدلی خوبه؟؟ و دارای گارانتی هم باشد....آیا این سیستم خوب است؟
ارسال شده توسط ali kouhi نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام. من دارم یک کیس جمع میکنم. اینارو انتخاب کردم. شما اساتید ببینید مشکلی داره یا نه؟ Mother Board: GiGabyte GA-z97-gaming 5 :784t CPU: Intel 4th gen core i7-4790K 1/113t GPU: Gigabyte G1 gaming series GV-N980G1 Gaming Geforce GTX 980 4GB 2/384t...مادربورد
ارسال شده توسط mohammad نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهبا سلام واسه خرید سیستمم بین سه تا مادربورد موندم یکی asus maximus vII hero و gigabyte z97x gaming7 و asus sabertooth mark1 واینکه سیستم رو واسه گیم میخوام . سوال دیگه هم دارم اینکه ایا واسه کار من ارزش داره پرداخت این هزینه واسه مادر بورد؟ (cpu i5...حذف یا غیر فعال کردن Windows Defender در win 10
ارسال شده توسط amin abolhasani نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)با سلام بنده به تازگی win 10 را نصب کرده ام ولی با Windows Defender مشکل دارم .چون در هنگام ریختن کرک بازی فایل های کرک را حذف می کند .در win 8.1 به راحتی غیر فعال می شد ولی در این ویندوز نمی دونم چه کار کنم. ممنون می شوم دوستان راهنمایی کنند....مشکل عجیب ناپایداری i7 4790k
ارسال شده توسط SINA نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام دوستان عزيز لطفا به من کمک کنيد به مشکل عجيبي برخورد کردم سيستم در تستها و مخصوصا تست AIDA64 پايداري کاملي نداره در حالي که تنظيمات بايوس به صورت پيش فرض هست!!! بايوس به آخرين ورژن آپديت شده مشخصات سيستم به شرح زير هست CPU:4790k ...کیس گیمینگ تا 3 میلیون تومان
ارسال شده توسط ali kouhi نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام خدمت شما استادان. یک کیس گیمینگ میخوام بدون هارد و سی دی رام برای بازی کردن رو فریم 30(مثلا gta ya combat x) البته شاید با این بودجه نشه. ولی یه سیستم تو این رنج قیمت برام معرفی کنین. ممنون بابت راهنمایی هاتون...مشاوره برای سیستم گیم
ارسال شده توسط AMIN نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهبا سلام به همگی دوستان من قصد دارم یک سیستم اتمی برای بازی بخرم (خیلی خیلی قوی) حالا میخوام دوستانی که در این زمینه اطلاعات دارن به من بگن با قیمت ها بودجمم 150 میلیون حالا نمیدونم کافی یا زیاده به هرحال لطفا کمک کنید منتظر هستم ممنون...آپدیت htc one m7
ارسال شده توسط علیرضا نوشته شده در : مشکلات فنی و عمومیسلام . بنده گوشی htc one m7 دارم . آپدیت به اندروید لولی پاپ ( 5 ) برای این گوشی اومده و خیلی از دوستان اون رو دریافت کرده اند . اما من قادر نیستم این آپدیت رو دریافت کنم و پیغام ((آپدیت جدیدی وجود ندارد)) رو دریافت میکنم . لازم به ذکره گوشیم روت نیس...بازی pes در کنسول ps4
ارسال شده توسط moein نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام من به تازگی ps4 گرفتم قبلا با کامپیوتر بازیهای pes رو انجام میدادم پچ و فیس و کیت نصب میکردم رو بازی سوالم اینه که چطوری میشه این بازی رو توی کنسول ps4 مثل کامپیوتر فیس و لباسها رو عوض کرد لطفا جواب بدین ممنون...کیس گیمینگ تا 5میلیون تومان
ارسال شده توسط ali kouhi نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام بر شما بزرگواران. یک کیس گیمینگ میخوام بدون هارد و سی دی رام. بهترین قطعات و مارک هارو لطف کنین با قیمتشون برام معرفی کنین. مرسی(اگه لازمه که برای خرید سیستم بهتر صبر کنم برام بگین)...معرفی پاور مناسب
ارسال شده توسط ali نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)باسلام دوستان من این سیستم رو انتخاب کردم فقط مونده پاور اگه میشه یه پاور مناسب از گیرین پیشنهاد بدین و همینطور بگید برای بازی مناسبه یا نه VGA:gigabyte gtx970 windfore 3x 4gb gddr 5 CPU:Intel core i7 4790 M.b:gigabyte h97 gaming 3 Ram:g.skill ...معرفی سایت
ارسال شده توسط علیرضا نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)من یه سایت میخوام که وقتی مشخصات سیستم رو میزنیم بگه بازی ها رو روی چه حالتی اجرا میکنه. نمیخوام فقط بگه حداقل و حداکثر سیستم موزد نیاز هر بازی چقدر هست..........................................Asus یا Gigabyte?
ارسال شده توسط علی نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)دوستان سلام من دنبال اعتماد به یه برند میگردم که جدا از قیمت ، کارایی / عمر و دوام و کیفیت بالایی داشته باشه از بین برند های Asus و Gigabyte بدون تعصب ورزی کدوم رو انتخاب می کنید با ذکر دلیل منطقی ممنون./...کم شدن گزینه های منوی Send To
ارسال شده توسط حمیدرضا نوشته شده در : مشکلات فنی و عمومیسلام دوستان بنده یک برنامه نصب کردم در روز گذشته که باعث شد پوشه ی یوزر در ویندوز یکسری از فایل هاش به اشتباه پاک بشه و این پاک شدن ها باعث شد در منوی Send To گزینه Send To Desktop(shortcut از بین بره! کسی میدونه چطور میشه برش گردوند؟ حتی رفتم ...










