GTA V
ارسال شده توسط Ham3d نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام به نظر شما میتونم بازی GTA V رو با این سخت افزار در بازی کنم ؟ amd a6-5400k apu with radeon (tm) hd graphic dual core ram 4 gb ddr3 amd radeon hd 5450 2gb ویندوز 64 بیتی...سیستم high end
ارسال شده توسط morteza نوشته شده در : مشکلات فنی و عمومیسلام خدمت مهندسین بزرگوار من یک سیستم high end دارم که به یه مشکل بزرگ نشت رم در اجرای برنامه های adobe ph و adobe ilass بر می خورم که باعث بسته شدن برنامه ها موقع save کردن می شه اگر کسی میتونه کمکم کنه ممنونش میشم مشخصات سیستم: RAM: 32G Gskill M...افت فریم چیست؟
ارسال شده توسط حسین قهاری نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام آقای پناهی عزیز من میخواستم بدونم منظور از فریم چیه؟ و به عنوان مثال میگن بازی gta v روی 60 فریم قفل شده است. منظورش چیه؟ و این که این عدد بالا باشه باعث کند شدن بازی میشه یا پایین باشه؟ ممنون....بهترین مودم تا سیصد هزار تومان
ارسال شده توسط mahdi نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهبا عرض سلام وخسته نباشید من میخواستم مودم بگیرم و با توجه به نظرات دوستان فعلا نظرم روی linksys هست ولی میخواستم بدون ایا گزینه ی خوبی هست و کلا بهترین مدل مودم تا سیصد تومان چی هست یکم عجله دارم ممنون میشم اگه زود نظراتتون رو بفرمایید باتشکر از ...کند بودن بازی با وجود کارت گرافیک مناسب
ارسال شده توسط hoseinnaqavi نوشته شده در : مشکلات فنی و عمومیسلام نام لپ تاپ من dell vostro 1320 است. پردازنده آن intel core 2 duo هست. (دو هسته ای با فرکانس 2.66 گیگاهردز) 4 گیگابایت رم دارد. کارت گرافیک آن nvidia 9300 می باشد. (256 mb تا 2048 mb) لپ تاپ من need for speed most wanted 2012 را با نیاز ...کدوم رو بخرم ؟
ارسال شده توسط میلاد نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام . بین ASUS GT 740 OC 2GB GDDR5 و sapphire R7 260X کدوم بهتره ؟ کلا میگن گرافیکای سافایر بهتره؟ بعد یه سوال دیگه اون OC یعنی اورکلاک شده کارت ؟ از گارانتی خارج نمیشه ؟ آسیب نمیزنه ؟ من نمیخوام کارت اورکلاک بشه ....لپ تاپ برای کار گرافیکی
ارسال شده توسط DAMUN نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهبا سلام و خسته نباشید من میخوام یه لپتاپ تا سقف قیمت سه میلیون تومن بگیرم دانشجوی گرافیکم برای همین بیشتر برای کارای گرافیکی و تدوین میخام و فیلم هم برام خیلی مهمه پس میخام کیفیت تصویر و صدای خوبی داشته باشه بازی هم که فقط در حد تفریح من خودم بعد...سیستم مناسب برای تدوین فیلم
ارسال شده توسط احسان نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام ضمن عرض خسته نباشید، لطفا سیستم مناسب برای تدوین فیلم پیشنهاد دهید، سیستمی که با آن بتوان به راحتی تدوین فیلم را انجام داده و نرم افزارهای تدوین فیلم را به خوبی پشتیبانی کند. با تشکر...مقایسه ویندوزفون
ارسال شده توسط ستاره نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهبا سلام لطفا منو درمورد مقایسه گوشی با سیستم عامل اندروید با سیستم عامل ویندوزفون راهنماییم کنید در واقع من از اندروید به خاطر جاسوسی و ویروسی بودنش خوشم نمیاد ولی میخوام از مزیتها ومعایب هرکدوم باخبرشم خیلی ممنون...خرید سیستم
ارسال شده توسط misfits نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام به استاد بزرگوار مخصوصا اقای جمشیدی میخواستم یه سیستم بخرم حالا خودم چند تا قطعه انتخاب کردم ممنون میشم راهنماییم کنین یا کلا عوض کنین mb: Gigabyte GA - x99 - UD4 mb: Gigabyte GA - Z97X Gaming 5 cpu: i7 4790k cpu: 5820k اینارو واسه این ...مقدار قدرت ؟
ارسال شده توسط Ham3d نوشته شده در : مشکلات فنی و عمومیسلام به نظرتون این تبلت ویندوزی توانایی اجرای چه بازی های جدیدی رو داره ؟ http://www.digikala.com/Product/DKP-35474/Acer-Iconia-W4-3G-32GB/%D8%AA%D8%A8%D9%84%D8%AA-%D8%A7%D9%8A%D8%B3%D8%B1-%D8%A2%D9%8A%DA%A9%D8%A7%D9%86%D9%8A%D8%A7-%D8%AF%D8%...وجود تبلیغات در رام گوشی
ارسال شده توسط حمیدرضا نوشته شده در : مشکلات فنی و عمومیسلام وقت شما بخیر بنده یک گوشی Galaxy s4 mini دارم که چینی هستش و داخل خود رام گوشی تبلیغات وجود داره و پنجره های پاپ اپ خواستم ببینم راهی هستش که این تبلیغات رو از بین ببرم؟ با تشکر...معرفی نرم افزار ادیت موسیقی
ارسال شده توسط محمد ساری مقدم نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام. من یک قطعه از یک موسیقی رو می خوام به صورت جدا داشته باشم و همچین صدای موسیقی بسیار کمه و روی موبایل صداش در نمیاد.یه نرم افزار معرفی کنید که هم بتونم باش یک قطعه از موسیقی رو جدا کنم و هم صدای اون رو بالا ببرم.ممنون...مشکل برنامه Photo Viewer در ویندوز 10
ارسال شده توسط حمیدرضا نوشته شده در : مشکلات فنی و عمومیسلام دوستان وقت شما بخیر بنده ویندوز 10 نصب کردم متاسفانه اواخر ارتقاع ویندوز،جایی که باید روی صفحه دسکتاپ میرفت برای اولین بار، صفحه سیاه موند و فقط اشاره گر موس بود. مجبور شدم ریست کنم سیستم رو، و بار بعدی هم همینطور بود تا اینکه در تنظیمات ب...فوری
ارسال شده توسط porhasan نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)با سلام من میخوام ویندوز 8.1 را به 10 ارتقا بدم میشه ایا بعد که به 10 ارتقا دادم تنظیمات و برنامه های وفایل هام می ماند و اینکه باید چگونه پس از تبدیل 8.1 به 10 آن را قانونی یا قعال کرد لطفا تمامی سوالات را پاسخ دهید با تشکر ؟...درخواست راهنمایی
ارسال شده توسط Amir نوشته شده در : مشکلات فنی و عمومیبا سلام و احترام به استحضار می رساند اینجانب برای تقویت امواج Wi Fi در منزل اقدام به نصب Repeater نموده ام ولی دستگاه 6 iPhone اینجانب به آن دستگاه وصل نمی شود و حتماً باید Repeaterرا قطع کنم تا دستگاه به Modem وصل شود. آیا دستگاههای 6 iPhone با R...انتخاب بین GALAX GTX 960 و ASUS GTX 960 DCII OC STRIX کدوم به صرفه تره؟؟
ارسال شده توسط سید ابوالفضل حسینی نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهبا سلام دوستان گرامی/// بودجه من امروز به لطف خدا کامل شد /// بین دو گرافیک پیشنهادی دوستان ابن دو مدل رو انتخاب کردم اما موندم کدوم بخرم چون مدل گالاکس خیلی ارزون تره /// وتو مقایسه هام تفاوتی ندیدم// به نظر شما خرید کدوم گرافیک بهتر وبصرفه تره بودج...اسپیکر 5.1 کاناله
ارسال شده توسط sasan نوشته شده در : مشکلات فنی و عمومیسلام خدمت بزرگوارن.من یه اسپیکر کریتیو sbs a520 خریدم.ماربورد هم giga z97x gaming 3 هست ولی وقتی اسپیکر و تنظیم میکنم روی پنج کاناله به نسبت دو کاناله ( استریو ) کیفیت باس ساب ووفر افت میکنه حالا میخوام بدونم مشکل از تنظیمات هس یا کلا موزیک ها هنگا...روشن کردن pc برای اولین بار
ارسال شده توسط ابوالفضل نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام دوستان من تازگی یه pc خریداری کردم قطعات و همه چیز درستن به مانیتور هم وصل شدن اما مشکل اینه که وقتی دکمه استارت روی کیس رو میزنم.....هیچ چیزی نمایش داده نمیشه مگر نباید وارد محیط bios بشه که ویندوز رو نصب کنیم؟؟؟؟؟؟...Fsb
ارسال شده توسط سجاد نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام، من یه سوال داشتم از حضار محترم،من چند وقت پیش دو عدد رم واسه کامپیوتر خریدم با بای 2133،وهر کدوم چهار گیگ،مشکل من اینجاست که سی پی یو من intel core i3 2120هستش و باس 1333بیشتر کنترل نمیکنه، ینی توی مشخصاتش خوندم،ایا این باس با باس رم فرق داره؟ح...








