سیستم تا 4 میلیون
ارسال شده توسط آرمان نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورها سلام خدمت اساتید محترم با بودجه حدود 3/5 الی 4 میلیون تومن برای روون کار کردن با نرم افزارهای Aftereffect ، Premiere ،Photoshop و Cinema 4d GIGABYTE Z97X-UD3H-BK LGA1150 Z97 Mainboard Intel Core™ i7-4790K Haswell Processor --------------- ...GTA V
ارسال شده توسط Mahdi نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)بخشید با چ سیستمی میشه gta v رو بدون هیچ لگی بازی کرد لطفا راهنماییم کنید ممنون میشم ...خرید لب تاپ گیم
ارسال شده توسط MOHAMMAD REZA نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام ... ببخشید با این لب تاپ GTA V رو چه حالتی می تونم بازی کنم ؟ ... و این که این لب تاپ برای گیم مناسبه یا نه ... اگه یه لب تاپ با همین قیمت پیشنهاد کنینن ممنون میشم ...مشکل در cmd
ارسال شده توسط سیدرضا نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام من دارم sql یاد میگیرم ولی وقتی دستور بهش میدم قبول نمیکنه mysql -u root دستور بالا رو میزنم اخطار میده C:\Users\IN THE NAME OF GOD>mysql -u root 'mysql' is not recognized as an internal or external command, operable program or ba...خرید مودم
ارسال شده توسط Reza Norouzi نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام.خسته نباشید.من میخواهم برای اولین بار یک مودم بخرم تا قیمت 100 هزار تومان. مدل مد نظر خودم D-Link DSL-2740U ADSL2+ Modem with Wireless N300 Router است بعضیا میگن از وقتی این مودم رو خریدیم سرعت اینترنتمون خیلی بد شده از طرف دیگه بعضی ها میگن خ...فروشگاه اینترنتی
ارسال شده توسط Reza Norouzi نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام. فروشگاه اینترنتی به آدرس serato.ir(سراتو) معتبره؟ چجوری مزایده میذاره کالا ها رو؟؟؟؟!!!! s6 edge 300000تومان!!!!!...حد اکثر گرافیک برای asus p5p41t le
ارسال شده توسط M o r d a b نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)با سلام میخواستم بدونم حداکثر گرافیکی که مادربرد asus p5p41t le ساپورت میکنه چیه(nvidia)? با تشکر میخواستم بدونم حداکثر گرافیکی که مادربرد asus p5p41t le ساپورت میکنه چیه(nvidia)? با تشکر...مشکل با پاک کردن سیو بازی های ایکس باکس xbox
ارسال شده توسط پوریا نوشته شده در : مشکلات فنی و عمومیسلام دوستان بازی هایی که از ایکس باکس ویندوز دانلود میکنیم مثلا (age of empire csde defender) با پاک کردن خود بازی نصب دوبارش که بازی از اول شروع نمیشه همه چیز سیو شده روی اکانت اکس باکس! ولی جایی هم برای حذف سیو ها نیست مثل کنسول های ایکس باکس ک...غير فعال بودن كارت گرافيك asus-g64
ارسال شده توسط احمدرضا نوشته شده در : مشکلات فنی و عمومیباسلام وخسته نه باشيد.مهندس جان من لپ تاپ دارم مدل G64-asus مشكلي كه من با اون مواجه شدم اين كه با تعويض ويندوز ونصب مجدد ان ويندوز7 كارت گرافيك مجزاي ان در سرويس نمياد .تمامي نرم افزارهاي مربوطه رو اپديت كردم داريو گرافيكي جديد روهم نصب كردم ...ِDirect X
ارسال شده توسط Reza Norouzi نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام.من تو نرم افزار TechPowerUp GPU-Z چک کردم نوشته بود Direct X support 11.0/sm5.0 میخواستم بدونم کارت گرافیکم از Direct X 11 پشتیبانی میکنه؟ خیلی ممنون....کدوم هارد اکسترنال ؟
ارسال شده توسط Ham3d نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام کدوم هارد رو پیشنهاد میدین ؟ Adata DashDrive Durable HD710 External Hard Drive - 1TB Western Digital My Passport Ultra External Hard Drive - 1TB Silicon Power Armor A60 External Hard Drive - 1TB Silicon Power Armor A80 External H...نظریه راجب LED
ارسال شده توسط آرش نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام خدمت تمامی دوستان سخت افزار من قصد خرید مانیتور برای pcدارم کارم هم گیم هست میخام اینو بگیرم Lg led ips full hd 22mp55hq http://www.takmax.com/lg-led-ips-full-hd-22mp55hq.html میخام ببینم خوبه یا نه راستی نظرتون ر...ریستارت کردن PC در حین بازی کردن
ارسال شده توسط Pooyan_DS نوشته شده در : مشکلات فنی و عمومیسلام...من یکی دو روزه هر وقت تو بازی میرم یه دفه بعد چند دقیقه بازی کردن صفحه سیاه میشه ،هر صدایی ک اون موقع پخش می شده قفل میکنه و هی تکرار میشه و بعد PC خودشو ریستارت می کنه . حدود یک سال هست که این سیستمو دارم و تا حالا این طوری نشده. GPU : GTX ...سازگاری GTX 960
ارسال شده توسط nima نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام کارت گرافیک ASUS STRIX-GTX960-DC2OC-2GD5 GeForce GTX 960 2GB Graphic Card با سیستم زیر همخوانی دارد؟ گلوگاه ایجاد نمیشود؟ CPU Intel Core i5 4690 @ 3.50GHz 40 °C Haswell 22nm Technology RAM 8.00GB Dual-Channel DDR3 @ 799MHz (11-11-11...راهنمایی در مورد بازی
ارسال شده توسط علیرضا نوشته شده در : مشکلات فنی و عمومیمن به تازگی بازی یونیتی رو نصب و روی حالت high بدونaa بازی میکنم بازی بالای سی فریم داره اما دوتا مشکل دارم 1-لود زمان بر هست 2-وسط بازی بازی قفل میشه بعد چند ثانیه درست میشه بازی لگ نداره نمیدونم چرا اینطوری میشه یه سوال دیگه هیچ راهی هست تنظیم...گرافیک
ارسال شده توسط کوروش نوشته شده در : مشکلات فنی و عمومیسلام همه دوستان گرافیک مارک گیگا چیپست جیفرس 2 گیگ تا 4گیگ ساپورت میکنه 128 بیت خروجی HD از روکش طلاست من باهاش کل اف 11 با بهترین تنظیمات اجرا کردم راحت رون میخوام بدونم قدرتش چقدر کمتر از XFX 7750 هست اینم 1 گیگ 128 بیت ولی DDR5 هستش؟ و این...ایا سیستم من برای گیم خوب است
ارسال شده توسط ali نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام دوستان می خواستم ببینم این سیستم من برای بازی های نسل جدید خوب هست و تا چند سال دیگه جواب گئ هست سیستمم . با تشکر سیستم من : ram : 8 gb cpu : intel (r) core (tm) i5 - 4440 cpu @ 3.10 ghz gpu : geforce gtx 750 ti...Ram
ارسال شده توسط ابراهيم نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)براي كارهاي محاسباتي يه سيستم ميخوام ببندم مادر برد: x99 pro usb 3.1 cpu:5820 k ram: gskil 4*4gb 3200 cl16 +fan 1_ايا اين رم مناسب هست؟. توي سايت gskil براي QVL اين رم اسم مادربرد ذكر شده نيامده 2_سرعت يا فركانس رم بايد با مادربرد يكي باشي يا ب...مانيتور
ارسال شده توسط ابراهيم نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام. مانيتورهاي موجود در بازار قابليت پخش فيلمهاي سه بعدي دارند.؟ و اينكه بازيهاي سه بعدي نسبت به فيلمهاي سه بعدي سخت افزار و مانيتور متفاوتي نياز دارند.؟ .............................................................................................خرید سیستم برای فتوشاپو طراحی های ساده وخطی
ارسال شده توسط Amirreza نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام ممنون از مطالب مفیدتون. من یه سوالی داشتم راجع به سخت افزار من سیستمی در حدود 1.5 ملیون میخواستم کارم هم فتوشاپ نه خیلی سنگین و طراحی های خطی و بیشتر چاپ هست.سوالی که داشتم این بود که میتونم به جای پردازنده ای ام دی از اینتل استفاده کنم؟core i5...











