مک برای رندر بهتر است یا ویندوز
ارسال شده توسط abolfazl نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام من میخواستم یک سیستم برای رندر بگیرم و اینکه آیا مک پرو بهتر است یا hp z820 و اینکه به من گفتن که اگر یک سیستم z820 بگیری و بعد با همان مشخصات خودت کیس جمع کنی از hp ضعیف تر است و اینکه آیا میشه روی مک ویندوز هم نصب کنیم چون برای FUSION به ویند...مشاوره برای خرید رم
ارسال شده توسط smhmashhadi نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)يه سوال. من مي خوام 32 گيگ رم ddr4 بخرم و محدوديتی از نظر بودجه ندارم.مشكلم فقط اينه كه نمی تونم بین این دو رم انتخاب کنم. یکی رم Corsair Dominator Platinum 3000MHz DDR4 و دیگری رم G.SKILL Ripjaws 4 16GB DDR4 3000 MHz.مادربوردم هم asus x-99 rampage ...خرید پاور
ارسال شده توسط milad نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهبا سلام میخواستم بدونم پاور cooler master 650 w GX2 Pro 80 plus bronz از مدلای گرین خودش بهتره یا نه؟ قیمتشم لطفا بگین. سیستمم core i5 4690k , vga Asus gtx 750 TI OC , main : Asus Z97-c , ram 2*8 Gskill Tridientx Case X1 Green...XMP
ارسال شده توسط milad نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)با سلام مشخصات سیستم من به شرح یر می باشد cpu = core i5 4690k main= asus z97-c ram 2*8=16 g bus 2400 gskill vga = asus 750 ti case = x1 power = cooler master 650w GX2 bronz 80 plus می خواستم بدون فعال کردن XMP برای سیستمم ضرری ندارد؟ آیا فعا...کامپیوتر را که خاموش میکنم فن هاش خاموش نمیشه!!!
ارسال شده توسط Alireza نوشته شده در : مشکلات فنی و عمومیمن تازگی به یک مشکل عجیب بر خورد کردم که وقتی سیستم رو خاموش میکنم (shutdown) سیستم خاموش میشه ولی هیچ کدوم فن های کامپیوترم مثل فن کارت گرافیک و CPU و پاور و ... خاموش نمیشه و به فعالیت خودشون ادامه میدن جالب ایجاست که فن کارت گرافیکم مثل زمانی که س...سیستم رندر فوق حرفه ای
ارسال شده توسط mahdi نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام یکی از دوستان من میخواد سیستم واسه GPU رندر تهیه کنه که من این سیستم رو بهشون پیشنهاد دادم می خواستم نظرتون رو در بارش بدونم که ایا گزینه ی بهتری دارید یا خیر؟ مرسی MB:ASUS Z10PE D16 WS 1TB RAM SUPPORT DUAL CPU= 3,200,000 CPU:2* XEON : E5-2...استفاده از رندر باکس در افتر افکت و پریمیر برای تایم لاین امکان پذیر هست
ارسال شده توسط abolfazl نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)استفاده از رندر باکس در افتر افکت و پریمیر برای تایم لاین امکان پذیر هست اگر میتونید راهنمایی کنید ممنون میشم و چه رندر باکسی رو پیشنهاد میکنید...رم با باس بالای 2400
ارسال شده توسط ابوالفضل حسنجانی نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهدرود بر دوستان من یک رم با باس بالا میخوام برایه سیستمم (Z87-Plus**Intel 4770K) میخوام بدونم رم با باس2133 با 2400 یا حتی 2600 چقدر از نظر کارایی در هر مورد باهم تفاوت دارند؟ 4770K رم با باس 2600 یا 2400 رو ساپورت میکنه؟ رم های که تو بازار هست ...کدوم سیستم بهتره؟
ارسال شده توسط reza نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهبا سلام بودجه 700 تومن سیستم 1 cpu: 6600k-360 main:250 جمع: 610 باقیمانده: 90 سیستم 2 سی پی یو: athlon 760k - 300 مادربرد: 250 کارت گرافیک: 150 جمع : 700 تومن سیستم 3 سی پی یو: core i3 4130 -430 مادربرد: 270 جمع: 700 سیستم 4 سی پی یو...راه حل براي ثابت كردن
ارسال شده توسط smhmashhadi نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام. مي خواستم بدونم راهي هست كه فريم رو در بازي ها روي يه عدد مورد نظر ثابت كرد؟مثلا من از يه بازي دارم ميانگين 150 فريم مي گيرم ولي اين در حالتيه كه v-sync ، آف باشه و اگر آن كنمش روي 60 قفل ميشه.حالا راهي هست كه بتونم مثلا رو 120 قفلش كنم؟ ممنو...خرید کیس خانگی بدون گرافیک و hdd بودجه 1.200
ارسال شده توسط hossein نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام کیس جدید می خوام، کاربر خانگی، فقط فیلم و اینترنت، بدون گیم(حداکثر در حد leagueoflegends) پس گرافیک نمیخواد و یه هارد وسترن بلک 1tb نو هم دارم، مانیتورم هم اینه M2794DP LG، صدا نداشتنش مهمه، روزی 8 ساعت لود میشه، ssd هم حتما میخوام. با تشکر از...خرید کیس
ارسال شده توسط Firouzi نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهبا سلام من میخوام یه کیس با وسایل داخلش بخرم که حد اقل واسه پنج شیش سال نیاز به ارتقا نباشه و بشه بازی های سنگین و گرافیکی اون موقع (پنج شیش سال بعد) رو بدون مشکل اجرا کنه. شما چه پیشنهادی میدید؟ بودجه ی من 3.500 هست....راهنمای خرید
ارسال شده توسط Pouya نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام خسته نباشید شما تو لیست قیمت قطعات کامپیوتر کارت گرافیک Gigabyte GTX 740 2GB DDR3 رو معرفی کردین در صورتی که تو سایت مرجع همچین کارتی وجود نداره و فقط سری GT موجوده میخواستم بدونم همچین کارتی وجود داره با تشکر....با سلام اساتید کمک کنن خنک کننده cpu
ارسال شده توسط rezajon نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)با سلام اساتید سخت افزار میخواستم ببینم برای cpu i7 4790k حتما نیاز به خنک کننده داره یا میشه استفاده نکرد فقط هم برای گیمینگ میخوام و اهل اورکلاک و این حرفها نیستم یه کیس میخوام بگیرم فکر نکنم پولم برای خنک کننده کافی باشه و اگه واقعا نیازه بهترین م...رابطه ی گرافیک با مانیتور
ارسال شده توسط sajjad نوشته شده در : مشکلات فنی و عمومیبا عرض سلام و خسته نباشید مانیتور PC من CRT هست میخواستم بدونم که آیا نوع مانیتور بر روی عملکرد کارت گرافیک تاثیر میذاره؟(تو رندر کردن تصاویر تاثیر میذاره یا نه؟) منظورم اینکه اگه من یه کارت گرافیک معمولی بگیرم (200-350 تومنی) ، مانیتور کارت گرافی...sound recorder
ارسال شده توسط z نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)با سلام وخسته نباشید میخواستم بدونم فایل های sound recorderدر ویندوز 8.1 کجا ذخیره میشن با تشکر....راهنمایی برای خرید کیس
ارسال شده توسط abolfazl نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام به همگی فقط خواهش میکنم راهنمایی کنید من میخواهم یک سیستم برای تدوین رند و اینجور چیز ها بگیرم و به خاطر نرم افزار های مورد نیاز تصمیم گرفتم کیس و با ویندوز کار کنم فقط میخواستم بدونم یک سیستم آماده hp مثل z820 بگیرم بهتره یا اینکه خودم کیس جم...خرید سیستم
ارسال شده توسط amindam نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)salam man mikham yek system jam konam ba in moshakhasat ram corsair vengeance pro ddr3 4*8 2.350 cpu Intel core i7 5930 1.920 Gpu GTX 980 ...Xigmatek MACH
ارسال شده توسط Firouzi نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهآیا کیس Xigmatek MACH برای سیستم گیم مناسب میباشد؟ آیا اصلا کیس خوبی هست؟...خرید سیستم کیس در حدود 3450000 میلیون تومان
ارسال شده توسط Mohammad Aghaeipur نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام ، ببخشید من می خواستم کیس خود را ارتقا بدم که در حد بازی های امروزی شود و می خواستم به این صورت باشد: Graphic=4GB ، CPU=3.6GHz ، Ram=16GB . بودجه ی من در حد 3400000 میلیون تومان است . شما چه پیشنهادی درباره ی قطعات می دهید؟! (...





