سیستم
ارسال شده توسط Firouzi نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهایا این سیستم با هم مچ مشه و برای بازی مناسبه.شما تقریبا فکر میکنید تا چند سال بشه با این سیسم بازی های گرافیکی و سنگین رو بازی کرد. mb Gigabyte GA-X99-UD4 1/050/000 ram A.DATA XPG Gaming V2 1...خرید سیستم
ارسال شده توسط Emad نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام به همه ی دوستای عزیز. یه سیستم میخوام واسه 3d max و یکم گیم در حد متوسط. حدود قیمت 5 ملیون. حالا 200 تومن کم یا زیاد مهم نیست. اگه امکانش هست یه کانفیک مناسب پیشنهاد بدید...کدام رو بخرم
ارسال شده توسط محمدرضا نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام لطفا راهنمایی کنید msi x99s gaming 7 or msi x99s gaming 9 ac cpu cor i7 5820k msi r9 290x gaming vga ddr4 ram gskill 2*4gb or asus maximus vi exterem cpu cor i7 4790k asus r9 290x vga ram g skill 16 gb ddr3 لطفا از نظر قیمتی و...راهنمایی در مورد نرم افزار اندی
ارسال شده توسط saeed نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام نرم افزار اندی رو سیستمم نصب کردم و فایل دیتای یه بازی رو دانلود کردم و فایل دیتا رو کجا باید فایل رو کپی کنم؟...اسپیکر باحال و خوش قیمت !
ارسال شده توسط mahdi نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام به همه می خواستم یه اسپیکر بگیریم ترجیها 7.1کانال باشه مادربردم x99-deluxe هستش و نمیخوام کیفیت صدایی که داره پوچ بشه و نهایت استفاده رو ببرم البته قیمت واسم خیلی مهمه کلا یه چیزه خوب می خوام قیمت هم با عرض شرمندگی 200 ولی اگه به نظرتو...خرید لب تاپ
ارسال شده توسط مجتبی نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهمیخواستم بدانم با بودجه ی 3 تا 3.5 کدام یکی از لب تاپ های ایسوس سری n را بخرم.؟ آیا ایسوس گزینه مناسبی است ؟ یا شما برند دیگری را مدنظر میدانید؟ کاربرد هم کار با نرم افزار های rhino-3dsmax-photoshop- vray فقط ماندگاری اش خوب باشد چون کارم با لب ت...ارتقا
ارسال شده توسط حسین نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)دوستان قبلا یکبار پرسیدم ولی متاسفانه جوابی دریافت ننمودم برای یک سیستم با مشخصات ریر ایا ارتقاء رم و یا انتخاب کارت مناسب مثل 970یا 290برای اجرا بازیهای روز در رزولوشن 1980 جوابگو است یا باید کل سیستم عوض شود cpu corei5 750 ram 2*2 gig 1600 main...مقرون به صرفه ترین مانیتور برای کارهای گرافیکی و بهترین سایز برای حالت DUAL MONITOR در مکس...
ارسال شده توسط Amin.RZM نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهبا سلام و عرض ادب دوتا سوال داشتم بهترین مانیتور تا 800 تومن برای کارهای گرافیکی (مکس و فتوشاپ) چیه؟ و بهترین سایز مانیتور برای استفاده در حالت DUAL MONITOR کدام است؟...sliچيه و به چه دردي ميخوره؟؟؟
ارسال شده توسط فريبرز نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام خسته نباشين ميخواسم بپرسم sli چيه واينكه اگر دو كارت گرافيك مثلا ٩٧٠ بندازيم به صورت sli در مجموع كلا ٨ گيگ ما كارت گرافيكداريم يا نه؟ اگه ممكنه كامل باسخ بديد...خريد كيس براي بازي
ارسال شده توسط فريبرز نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام خسته نباشين من ميخوام يه كيس با مانيتور وكيبرد،موس جمو جور كنم ميخوام كشما راهنماييم كنيد يا اين كه اگه بشه بگم به خودتون برام جمعش كنيد،رو دو تا مسله حساسم يكي اينكه گرافيك٩٧٠باشه ودوم اينكه سي پي يو٤٧٩٠...بهترین مادر برد گیم درحدود400هزار تومان
ارسال شده توسط sohrab نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهدرود بر اقای پناهی ودوستان عزیز لطفا راهنمایی بفرمایی...مشاوره درخرید سیستم برای گیم با بودجه 5.300میلیون
ارسال شده توسط رضا نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهبا سلام خدمت دوستان میخواستم یه سیستم(+مانیتور) با بودجه ی 5.300میلیون بخرم ترجیحا کارت گرافیک zotac gtx 970 extreme edition باشه و cpuشi7 4790 باشه با تشکر...انتخاب بین هوآوی و سامسونگ با قابلیت مشابه سخت افزاری و قیمتی
ارسال شده توسط پارسا نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهبا درود. بین گوشی هوآوی و سامسونگ در رنج قیمت 800 هزارتومان تا 1 میلیون کدام برند و چه مدلهایی رو پیشنهاد میدین ؟؟ آخرین مدل هوآوی رو کسی تست کرده ؟؟ تفاوت سامسونگ و هوآوی واقعا در چیه ؟...سیستم متوسط
ارسال شده توسط Arash نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام من قصد خرید یه سیستم به مشخصات زیر رو دارم. می خواستم بدونم این سیستم در چه حد روی رزولوشن 720p بازی های روز رو فریم ریت میده؟ پردازنده مشکلی نداره برای این سیستم کم نیست و رم مدل خوبی هست سرعت مناسبی داره و کیس فصای کافی برای مادربورد و کار...سلام
ارسال شده توسط ali نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام از اونجایی که یه سیستم خوب برای بازی حداقل 3 تومنی آب میخوره تصمیم گرفتم یه کنسول PS3 بخرم اگه دوستان در این مورد بتونن کمکم کنن ممنون میشم خودم نظرم رو ps3 160 گیگه ولی مشکلم با کپی خور کردنشه اگه از دوستان کسی اطلاعات جامعی در این مورد داره ک...اورکلاک cpu core 2 duo e7500
ارسال شده توسط farshad نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)جدیدا کامپیوترم دیگه هیچ بازیو جواب نمیده و اصلا توانایی خرید سیستم جدید ندارم لطفا برای اورکلاک این پردازنده کمک کنید به نحوی که به کامپیوترم آسیب نرسه main : G41MT-D3 ram : 2048 MBytes 1333 gpu : NVIDIA GeForce GT 220 1024 MB power : 430w...خنک کننده ها
ارسال شده توسط ruhy نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام یک سوال فنی این خنک کننده هایی که با هوا خنک میکنن این لوله های انتقال حرارتشون باید به سمت بالا باشه تا مایع خنک کننده که حرارت رو میگیره و به سمت بالا میره ، برسه به خنک کننده حالا این سوال مطرح میشه اصلا اینها مایع خنک کننده داخل لوله هاش...کمک در خرید سی پی یو اینتل
ارسال شده توسط amir نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام دوستان میشه بگید بین این سی پی یو ها کدومشون تا سه چهار سال دیگه جوابگوی بازی ها برای اجرای روون هست؟ Intel core i5-4690k Core i5-4690 Intel core i7-4790k Core i7-4790...GTX 980 SLI With GTX 670
ارسال شده توسط mahdi نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)با سلام مشخصات سیستم بنده اینه : asus x99-deluxe 5930k asu gtx 670 الان می خواستم دو تا 980 بگیرم سواله بنده اینه که ایا 980با 670 sli میشه ؟ در صورتی که نمیشه پایین ترین گرافیک هایی که با 980 sliمیشه رو بفرمایید با تشکر از همه...ارتقا سیستم
ارسال شده توسط mehrdad نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام .با حدود 1300000 میخام تغییراتی تو سیستمم بدم. یه مادربورد asus p67 و cpu core i3 2120 دارم .به نظر شما یه cpu core i7 3770 بگیرم بهتره یا مادربورد و پردازنده رو عوض کنم؟؟ یا اصلا مادربورد و پردازنده رو نگه دارم و یه کارت GTX 970 zotac بگیرم...




