دلژین
ارسال شده توسط delzhin نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام قبل از همه می خوام بابت سایت خوبتون و وقتی که میذارید ازتون تشکر کنم .. من مدتی است که تصمیم گرفتم که گوشی بخرم اما واقعا گیج شدم و نمی تونم گوشی مناسبم روپیدا کنم... من یه گوشی می خوام که هم مناسب دخترا باشه و هم از هر لحاظ به نسبت گوشی قابل ...مشاوره
ارسال شده توسط محمد نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام.خسته نباشید من 4 میلیون تومن بودجه دارم میخوام یه سیستم گیم بخرم که تا دو، سه سال آینده بازی های گرافیکی رو مثل far cry4 به راحتی اجرا کنه. فقط اینتل باشه. خودم خیلی توی اینترنت سرچ کردم اما موفق نشدم مثلا قیمت کارت گرافیک َASUS GTX 760 OC DC...خرید لپ تاپ ارزان قیمت
ارسال شده توسط محمد نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام یه لپتاپ تا قیمت نهایتا یک و نیم میلیون تومان برای مصارف عادی مثل وبگردی، یا نرم افزار های آفیس چی میتونم تهیه کنم؟ پرتابل بودنش متاسفانه برام ضروریه و گرنه خودم هم ابدا از این جور پول دور ریختن ها خوشم نمیاد ضمنا از نرم افزار spss ( تحلیل داد...خریدار فن سی پی یو مدل گرین بوفالو 100
ارسال شده توسط bahram نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)با سلام. هر کی این مدل فن رو داره و یا خبر داره جایی موجوده هسش. میخواد بفروشتش من خریدارم.نو یا دست دوم فرقی نمیکنه فقط سالم باشه. لطفا بهم خبر بدین با تشکر فراوان از زحمت کشان این سایت...واتر کولر مناسب برای پردازنده Intel Core i5 4690
ارسال شده توسط Hamid نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهبا عرض سلام خدمت همه دوستان عزیز میخواستم یه واتر کولر خوب و با قیمت مناسب برای پردازنده Intel Core i5 4690 بهم پیشنهاد بدید. قصد اورکلاک ندارم . کاربریم گیمینگ هست. کیس هم Green X-3 Gaming...خرید سیستم(کیس) برای گیم
ارسال شده توسط reza نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام بنده قصد خرید یک سیستم برای گیم رو دارم.میخواستم ببینم قطعات باهم هماهنگی دارن یا نه Intel® Core i7-5930K Haswell-E Processor Corsair Vengeance LPX 2666MHz DDR4 Ram GIGABYTE GTX 980 G1 Gaming WF3X OC 4GB GDDR5 Asus X99-A Intel X99 LGA2011...خرید یک سیستم با بودجه 3500000 فقط برای گیم
ارسال شده توسط Robbery نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)من می خواستم یک سیستم حرفه ای (فقط کیس) مختص گیمینگ ببندم که بتونم باهش بازیهارو رو حالت الترا بدون کوچکترین افت فریم بازی کنم لطفا کمکم کنید چه سیستمی رو پیشنهاد میکنید؟ ممنون...مشاوره برای خرید سیستم WORKSTATION برای رندرینگ
ارسال شده توسط سید عماد میرزمانی نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام سیستمی برای رندرینگ با بودجه بیست میلیون تومان...لطفا راهنمایی کنید. سبک ترین کاری که قراره با این سیستم انجام بشه رندر گرفتن در افرافکته......چی کار باید بکنم؟یکی جواب بده
ارسال شده توسط mostafa نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)با عرض سلام خدمت دوستان من دو روز پیش لب تاب asus n56jk رو خریدم.مهندسی که اونجا بود گفت وقتی که مستقیم به برق وصله،باتری رو جدا نکن و با باتری کار کن.دلیلشم این بود که برق مستقیم به مادربوردت وارد میشه و ممکنه بعد از گذشت چند روز به خاطر متناوب بو...کارت گرافیک؟
ارسال شده توسط sal نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)درود کارت گرافیک ازچه قسمتهایی تشکیل شده؟(خودم میدونم ولی میخوام منبع داشته باشم)...درخواست مشاوره راجع به سیستم مورد نظر
ارسال شده توسط محمد امین نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)با سلام و خسته نباشید خدمت دوستان گل بنده میخام یک سیستم برای گیم ببندم (فقط کیس) بودجمم حدود 3600 ایناست.میخاستم مشاوره ای در رابطه با مچ بودن و غیره در رابطه با سیستم بدین یا اگه چیزی میخاین کمو زیاد کنین. VGA: msi r9 280x CPU: core i5 4690 MA...نرم افزار تلفن اینترنتی
ارسال شده توسط محسن نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام بر دوستان یه نرم افزار میخوام که با کامپیوتر به وسیله اینترنت بشه با موبایل تماس گرفت، حداقل یک روز نرم افزار رایگان رایگان باشه (حتی اکانت ) پیشاپیش ممنون ......مشكل در ويندوز 8:1
ارسال شده توسط داریوش نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام دوستان.من ويندوزم 8:1 هست ولي سرعتش خيلي پايينه قبلا كه 7 بود اينجوري نبود ولي اينو كه ريختم اينطوري شده.مثلا وقتي سيستم رو روشن ميكنم تا بالا بياد ٨٠ ثانيه طول ميكشه.يا سرعت انتقال فايل ها خيلي پايين اومده.از لحاظ سخت افزاري كامپيوتر كاملا سالم...سالم بودن گوشی دست دوم ایفون
ارسال شده توسط nastaran نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهاز کجا بفهمم فایو اس تعمیری هست ؟باطریش سالمه ؟؟؟ممنون اگه زود جواب بدین...وبکم
ارسال شده توسط mohammad نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام آیا ميشه از یک گوشی آندروید. مثل sony Xperia sp به عنوان وبکم در ویندوز 8.1 استفاده کرد؟ اگه آره چگونه؟؟؟...اصلی بودن باطری موبایل
ارسال شده توسط ایمان نوشته شده در : مشکلات فنی و عمومیضمن سلام و عرض ادب محضر تمامی دوستان عزیز... برای اصلی بودن و چک کردن باطری موبایل هواوی چه راهکاری وجود داره??? حدود 3 هفته پیش یه گوشی هواوی مدل G750 از بازار موبابل خریدم که متاسفانه گارانتی هم نداشت!! 3000 mA ظرفیت باطریه ولی خیلی زود شارژ خا...خرید هارد اینترنال
ارسال شده توسط quartz نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهبا سلام و خسته نباشید من یک هارد مکستور 250 گیگابایت دارم و الان می خوام یه هارد اینترنال وسترن دیجیتال بلو یک ترابایت 7200rpm_____ buffer 64 mb 3.5 inch بخرم ولی مادربردم قدیمی هستش و نمی دونم آیا این مدل رو ساپورت می کنه یا نه مدل مادربوردم گیگاب...upgrade ویندوز 8.1
ارسال شده توسط mohammad نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام دوستان حدود یک ماه قبل ویندوز 8.1 را نصب کردم که اون موقع اکتیوش نکردم والان هم نميشه اکتیوش کرد.... متاسفانه.... حالا با توجه به اینکه کلی بازی و برنامه توی ویندوزم نصبه میتونم این ویندوزمو به ویندوز اکتیو شده upgrade کنم چون کلی نرم افزار و بر...ارتقای سیستم برای اوردن بازی جدید رو high
ارسال شده توسط علی نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهcpuentiumr dual-core e5700 3gh ram:4gb power:500w gpu:ati radeon hd 5400series saphaier 1gb memory:4gb ddr3 mainboard41t-d3p chipest:g 41 با سلام .مشخصات بالایی مال سیستم عتیقه منه که مال عصر یخبندانه!!با این سیستم بازی های جدید رو ...کارت گرافیک
ارسال شده توسط امیر نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهمن کارت گرافیک1گیگ DDR5 6790 دارم الان تو بازی DEADRISING3 کم میاره چیکار کنم مشکل مادی هم دارم بنظرتون مادربوردم H67 2تا کارت گرافیک ساپورت میکنه که یه دونه 6790 دیگه بزارم روش یا کلا یه کارت گرافیک دیگه روش بزارم چه کارت گرافیکی بزارم قکر کنم حداق...















