ddr4 یا ddr3 ??
ارسال شده توسط ali salehi نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام من میخوام یه سی پی یو و متعاقبا یک مادر برد جدید بگیرم , حالا موندم که 5820kرو بگیرم که با احتساب asus x99-a و 8gb رم حدود 3200 در میاد یا یک 4790k و asus -z97a با توجه به اینکه مادر برد های ddr3 الان تا 32gb رم رو ساپورت میکنن و چیپ x99 الان ق...لطفا یه پاور پیشنهاد بدین
ارسال شده توسط Amir نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام میخواستم بدونم نظرتون راجبه این سیستم چیه و برا این سیستم چه پاوری کافیه؟ حداکثر بودجه پاور 250000 تومان CPU : Intel Core i5 4440 VGA : MSI R9 270x Gaming OC Twin Frozr IV 4GB GDDR5 RAM : Geil Dragon 8GB 1600Mhz M/B : MSI H97 Gaming 3...اپدیت نوت 2به اندورید 4.4
ارسال شده توسط حسین نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)دوستان سلام نوت 2من از طریق بروز اوری خودکار نرم افزار برای اپدیت به اندوریید 4.4 پیغامی مبنی بر این که جدید ترین به روز اوری ها قبلا نصب شده اند میدهد در حالی که اندورید من 4.1.2میباشد چطور میتونم به اندوریید بالاتر ارتقا بدم اگر سایت مطمئنی هست بف...مشکل در نصب Unreal Engine V 4.5.1
ارسال شده توسط Alireza نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)کلا نمیدونم چطوری build بگیرم هر کاری میکنم ارور میده هر کی بلده چطوری نصب کنه و خودش نصب کرده بیاد روش کارو به ما هم بگه !!! ممنون از همه ...كمك جهت خريد سيستم 3 ميليون
ارسال شده توسط musavi نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهميخواستم يه سيستم براي خونه معرفي كنيد با هزينه 3 ميليون تشكر....آیپد 4G یا Wi-fi؟؟
ارسال شده توسط M.H.E نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام دوستان. یه سوال داشتم! میخواستم بدونم تفاوت آیپد های با سیمکارت (4G) و بدون سیمکارت (wifi) توی چیه؟ یعنی تمام تفاوت هاشون... به نظر شما ارزش داره واسه سیمکارت خور بودنش حدود 500-600 هزارتومان پول اضافه بدم؟!! (با توجه به نداشتن امکان مکالمه و ا...کیس تا 3.000.000 تومان
ارسال شده توسط meysam نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام دوستان می خوام سیستم ارتقا بدم .قطعات قبلیم خوبه ولی چون واسه بازی میخوام شما بگین چیارو عوض کنم و چی بگیرم ؟ Motherboards : gigabyte p55-ud3l Cpu : core i3 540 3.07GHz VGA : Nvidia Geforce 210 1Gb ddr3 Ram : Patriot 4GB DDR3 1333 (دوتا رو...100 درصد شدن هارد
ارسال شده توسط IT نوشته شده در : مشکلات فنی و عمومیسلام.هاردم هر کاری میخوام انجام بدم 100 درصد میشه بون هیچ انتقال دیتا. حتی دانلود کردن هم متوقف میشه. میخوام بدونم آیا با فرمت کامل هارد درست میشه یا هارد خراب شده و باید نو بخرم.2سال کارکرده...خواهش میکنم جواب بدید
ارسال شده توسط sajjad نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام کارت گرافیک gt730 یا gt630 به این مادربرد میخوره؟ Gigabyte g41mt-s2 ddr3...خرید سیستم با بودجه حداکثر سه و نیم میلیون و بدون مانیتور
ارسال شده توسط رضا نظری نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام ، قصد خرید یک سیستم داشتم بیشتر برای کارهای شبیه سازی برای خودم و کار با نرم افزارهایی مثل solidworks و غیره برای برادرم . البته عاشق game هم هستیم لطفا اگه سیستم خوبی مد نظرتون هست بگید! ممنون...خرید سیستم در رنج 3 و نیم ملیون تومان
ارسال شده توسط reza z f c نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهبدون مانیتور فقط یک کیس...عرضه کارت گرافیک
ارسال شده توسط حسین قهاری نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام به همه ی دوستان به نظر شما کارت گرافیک gtx 960 2gb تا آخر ماه بهمن وارد ایران میشه؟ چون من می خوام تا آخر بهمن کارت gtx 750 ti oc رو بخرم گفتم یه مقدار صبر کنم تا gtx 960 بیاد مخواستم بدونم نظرتون در مورد این کار چی هست؟ ممنون میشم پاسخ د...کرک بازی
ارسال شده توسط mohammadreza نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام-کسی نمیدونه کرک بازی Lords.Of.The.Fallen-UNLOCKED.SG منتشر شده یا نه...زمان انتشارLG G Flex 2
ارسال شده توسط mahdi نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام دوستان عزیر .انتشار گوشیLG G Flex 2 در ایران چه زمانی خواهد بود؟؟...کمک فوری ....... کمک فوری گرافیک
ارسال شده توسط sajjad نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام کارت گرافیک 64bit با تعداد هسته ی بیشتر بهتره یا کارت گرافیک 128bit با تعداد هسته ی کمتر؟ من میخام gt 730 بگیرم 64bit بهتره یا 128bit؟ ممنون...مشکل رنگ مانیتور
ارسال شده توسط دانیال نوشته شده در : مشکلات فنی و عمومیسلام من یه مشکل اساسی دارم خواهشا کمکم کنین.یه چند هفته بود صفحه مانیتور بعضی وقتا ابی و زرد میشد ولی وقتی یکم با کابل پشت مانیتور ور میرفتم درست میشد.ولی از دیروز این صفحه مانیتور آبی یا سبز مونده.توروخدا بگین چیکار بکنم که درست شه.هرچی به کابلش دست...کیس رندرینگ+مانیتور 10 میلیون
ارسال شده توسط farzadvar نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهکار با نرم افزارهای 3ds max revit cad lumion و موتور رندرهای vrey arion رندرینگم برای کارای معماری هست بنظرتون کافیه بودجم یا بیشتر هزینه کنم ؟ سی پی یوهای زئون خوبن برا اینکار؟ پیشاپیش ممنونم....خاموش شدن لپ تاب لنوو
ارسال شده توسط amir نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام من یه چند ماهی میشه لپ تاب لنوو با مشخصات(lenovo g50,win8.1,i7,hard1t,ram6) گرفتم که گاهی اوقات که روشن میکنم در همون ابتدای بوت شدن پس از دو سه ثانیه خاموش میشود hibernate هم که میکنم گاهی وقتا همین مشکل رو داره ممنون میشم کمک کنید..با تشکر...هدست /هدفون بیسم
ارسال شده توسط علی ح نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام هدفون یا هدست بیسیم که به موبایل و لپتاپ وصل بشه رو گوشی باشه (کامل گوش رو فرا بگیره) قیمت هم تا 300-350 و البته کیفیت صدای مناسب با تشکر...مشکل صدای سی پی یو
ارسال شده توسط mohammadreza نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام اقای پناهی-ممنون که راهنمایی فرمودید.خیر مدلش phenom ii x4 965بود-البته اونم صدای کمی میده چون کش ضعیفتری داره.در مورد مادربورد هم مادربورد قبلیه 970-g43 بود ولی چند روز پیش یک مادربورد جدید 990fxa-gd80 گرفتم که اونم وقتی سی پی یو را روش انداختم...





