خرید گوشی
ارسال شده توسط farzad نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام خدمت دوستان . بهترین گوشی با بودجه 600 هزار تومان چیه ؟...هدست بی سیم
ارسال شده توسط علی ح نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام یه هدست بیسیم میخوام (رو گوشی) زیر 100 تومن میکروفنش برام مهم نیست بردش (محدوده ای که میتونه پوشش بده) بالا باشه و از همه مهمتر کیفیتش خیلی خوب باشه با تشکر...مشاوره خرید تلویزیون 4K
ارسال شده توسط MehRaD نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهدرود بر شما ... لطفا من را در خرید تلویزیون 4K از برند سونی و سامسونگ راهنمایی کنید.. قیمت از 8 تا 9 میلیون باشد. سایز از 55 اینچ تا 60 اینچ ... سپاسگذارم....اتصال اسپیکر به لپ تاپ
ارسال شده توسط Farzane نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)با سلام و خسته نباشید خدمت آقای پناهی من با راهنمایی و کمک شما یک لپ تاپ ایسوس N550JV خریدم ، و اما سوالم ، من یک اسپیکر 5 بانده مارک NIC دارم میخواستم بدونم امکان اتصال به لپ تاپ رو داره یا نه و اگر داره احتیاج به تبدیل یا چیز دیگه ای داره ؟ +...reza77
ارسال شده توسط رضا نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)باسلام خدمت اقای بابایی به نظر شما از بین گوشی های زیر کدوم یکی بهتره A scend G630-calaxy s3mini I8190-Desire300-x periaGO-optimus L72DuaL P715-Lumia620...helpdesk
ارسال شده توسط امید نوشته شده در : مشکلات فنی و عمومیبا سلام خدمت شما من می خواستم یک نرم افزار معرفی کنید : که بتواند قطعات سخت افزاری پی سی های تحت شبکه را دیتکت و در خروجی گزارش اکسل چاپ نماید بصورت تکی نرم افزار آسترا 32 هست اما من برای <200 کامپیوتر نیاز دارم . یا یک رول در شبکه (مادربرد - ...remote control در note 3 neo
ارسال شده توسط fardin نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام دوستان خسته نباشید .من دیروز گوشی galaxy note 3 neo رو خریدم میخواستم بپرسم این گوشی قابلیت ریموت کنترل داره ؟ و اگر هم داره چجوری میشه ازش استفاده کرد؟خیلی ممنون...مشاوره
ارسال شده توسط Ali نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام ... آقای پناهی مادربردم ایسوس Z87-PRO هستش با 1024MB گرافیک آنبرد . اگر یک کارت مجزا به فرض مثال GTX 660 بر روی مادربرد نصب کنم آیا 1- گرافیک مجزا با آنبرد در حالت SLI قرار می گیره و یا اینکه گرافیک آنبرد به طور خودکار خاموش میشه؟ 2- پردا...نحوه نصب درایورهای ماشین مجازی آندروئید در VM Ware
ارسال شده توسط سعید نوشته شده در : مشکلات فنی و عمومییک بار در فروم و یک بار دیگه اینجا می پرسم تا شاید جواب بگیرم: با نرم افزار VM WareWorkstation 10 آندروئید 4.4کیت کت رو به صورت ماشین مجازی اجرا میکنم ولی نمی تونم Wm Ware Tools رو نصب کنم و بعد اینکه Help نرم افزار رو با Browser باز میکنه یه سری ...از لپتاپ های زیر کدوم بهتره ؟؟
ارسال شده توسط shoja hesari نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام من خیلی تحقیق کردم یعنی خیلیا واقعا به اندازه پول لپتاب پول اینترنت دادم این قدر تحقیق کردم. یعنی سایتی نمونده نرفته باشم برای تحقیق notebookchek - cpuboss - gpuboss- sakhtafzarmag- zoomit و ..... این لپتاب هم برای بازی میخوام یعنی مهت...نصب درایور کارت گرافیک amd R7 M265و شاتدان و اسلیپ نشدن سیستم
ارسال شده توسط علی نوشته شده در : مشکلات فنی و عمومیبا سلام خدمت عزیزان دوستان بنده لپ تاپacer V5-561Gدارم و وقتی درایور کارت گرافیکشو نصب میکنم سیستم دیگه شاتدان و اسلیپ نمیشه؟دو نسخه ی اخر درایور و هم امتحان کردم،با نسخه خود دستگاه(دی وی دی) هم متحان کردم ولی هنوز این مشکل و دارم؟وقتی درایور و کام...asus epu
ارسال شده توسط حسام سیدعلی نوشته شده در : مشکلات فنی و عمومیسلام خسته نباشید چگونه میتوان از نرم افزار asus epu برای تغییر فرکانس و سرعت فن پردازنده در ویندوز 8 استفاده کرد motherboard : asus M4A88TD-V EVO/USB3 cpu : AMD Athlon II X4 640 آیا نرم افزار جایگزینی موجود هست؟ با تشکر...راهنمایی در باره نوت 3
ارسال شده توسط علیرضا احمدی نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام note 3 n900 حسگر مادون قرمز داره؟من شنیدم داغ میکنه درسته یا نه؟...مشاوره برای خرید لپ تاپ
ارسال شده توسط رضا نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام من میخوام یه لپ تاپ تا قیمت 3 میلیون و نهایتا تا 3200 بخرم ولی نمیدونم چی و چه مارکی بخرم ممنون میشم کمکم کنید بیشتر برای بازی میخوام ! و اینکه من خیلی با لپ تاپ کار میکنم شاید بیشتر از 24 ساعت کیفیت ساختش عالی باشه سخت افزارش عالی باشه و بازی...ممنون ميشم اين بار جواب دوستان جواب بدن - 3ds max
ارسال شده توسط Milad Ghaffari نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهبا سلام. كيسي در حد ١٢ ميليون مي خوام بگيرم براي كار حرفه اي با 3ds Max & Vray . ترجيحاً مي خواهم كارت گرافيكم Quadro k4000 يا 4GB DDR5 Nvidia Geforce GTX 690 و مادربورد طوري انتخاب بشه كه بعداً بشه cpu قويتر ( مثل Dual xeon) . برام مهمه كه سيستم...راهنمایی برای خرید لپ تاپ
ارسال شده توسط saeed نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام جناب پناهی با بودجه 1700000 تا 1800000 برای خرید لپ تاپ که نسبت به قیمت از سخت افزار مناسبی بر خوردار باشه چه پیشنهاد میکنید؟...سیم کارت رایتل برای اینترنت
ارسال شده توسط امید نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام برای کافینت راهی ندارم جز اینکه از اینترنت سیم کارت استفاده کنم به نظر شما دوستان رایتل برا کافی نت جواب میده تا فردا باید جواب بدم وگرنه مغازه رو از دست میدم ممنون زودتر به من جواب بدید...one m8
ارسال شده توسط ahmadreza نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)با سلام میخاستم بدونم این گوشی وان ام هشت که روی جعبه اش اسم شرکت T mobile زده و 32 گیگ هم هست اگه من بخرمش،با مشکل روبرو میشم؟ینی این گوشی که تحت حمایت T mobileهستش تو ایران قابل کاربرد هست؟چه مشکلاتی رو واسم ایجاد میکنه؟لطفا کمکم کنید!!!...مشاوره برای خرید لپ تاپ
ارسال شده توسط saeed نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام من بین دو مدل ایسر E1-572 core i5-6G-1TB و لنوو G5070 core i5-6G-1TB نمیدونم کدوم رو باید انتخاب کنم لطفا راهنمایی کنید. با تشکر...روش و یا نرم افزار ذخیره سازی سیو بازی ها
ارسال شده توسط محسن نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام یه نرم افزار میخوام که مراحل SAVE شده بازیها رو بتونم تویه یه ویندوز دیگه اجراش کنم. بازی GRID Autosport و GRID 2 و ... پیشاپیش مرسی ...






