گرافیک برای بازی pes
ارسال شده توسط M o r d a b نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)با سلام یه گرافیک میخوام که تا چند سال بازی pes بیاره(با کوالیتی low) مشخصات سیستم فعلی cpu intel 3.4 کش 2 ram 4 ddr3 و اینکه بهتر نیست به جای گرافیک یه play station3 بخرم تا خیالم از بابت pes 2016 و pes 2017 راحت باشه؟ ممنون میشم اگر به طور کام...بهترین برند مادربرد
ارسال شده توسط Alireza نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)به نظر شما کدام برند مادربرد همیشه پیشتاز بوده و کیفیت خوبی درسری مادربرد های خود داشته؟ پاسخ با دلیل قانع کننده....خرید مین و سی پی یو
ارسال شده توسط mohammad نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)دوستان چرا کسی جوابمو نمیده آخه!!!؟؟ برای گیم در کیفیت فول اچدی با یک پردازنده i5 4690 که ضریب بستس بهتره که مین با چیپست Z97 بگیرم یا سری H97!!!! ایا مادربرد maximus vii z97 ranger asus مادربرد خوبیه واگه خوبه امکاناتش چیه؟؟؟؟!...خرید مادربرد مناسب
ارسال شده توسط mohammad نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام اقا رضا میخاستم یک سیستم برای گیم در کیفیت full hd ببندم از اونجایی که سی پی یوم i5 4690 است وضریب بستس وبنده هم اهل اورکلاک نیستم و قصد استفاده از چند کارت گرافیک را ندارم و بنظرم یک کارت کافیه با این اوصاف مادربردم باید از چیپست Z97 باشه یا H...فقط کیس برای گیم تا حدود 3 و نیم الی 4 میلیون
ارسال شده توسط Hamid نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام دوستان یه کیس میخوام تا حدود 3 و نیم الی 4 میلیون برای گیم و آخر امسال هم میخوام بگیرم. نیازی هم به ssd ندارم. هارد HDD WD 1TB Caviar black مد نظرم هست. کارت گرافیک هم gtx 970 میخوام داشته باشم. البته اگر با این حدود قیمت امکانش باشه. ممنون از ...مقایسه دو گرافیک
ارسال شده توسط Shahab نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام عزیزان. در مقایسه این دو گرافیک، کدوم یک نسبت به دیگری برتری دارند. می دونم گرافیک های بسیار ضعیفی اند اما می خواستم بدونم کدوم یک از نظر گرافیکی نسبت به دیگری بهتر عمل می کنند. + گرافیک مجتمع 4600 در پردازنده های سری هاوسل اینتل(Core i3 - Cor...خرید سیستم برای گیم ( فقط کیس)
ارسال شده توسط hamed نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهبا عرض سلام. بنده میخوام یه کیس در حدود دو میلیون تومان برای گیم ببندم. قطعات پیشنهادیتون چیه؟ در ضمن مانیتورم 19 LED ال جیه. مدل 1941 با تشکر....لپ تاپ مهندسی تا 2500
ارسال شده توسط علی ح نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام یه لپتا برای کارهای مهندسی مکانیک میخوام نرم افزار های abaqus و matlabو ansys و ....... رو میخوام روش نصب کنم سخت جون باشه و خرابیش کم کیفیت صفحه نمایشش هم خیلی برام ملاک نیست ولی بیکیفیت هم نباشه به نظرتون چی بگیرم خوبه؟...راهنمایی در خصوص مین و سی پی یو گیم
ارسال شده توسط mohammad نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام جناب پناهی لطفا راهنمایی میفرمایید بنده جهت کاربری گیم در رزولشن 1920*1080بین دو سیستم دودلم البته بودجم هم محدوده متاسفانه. 1. مین maximus vii ranger Z97asus Cpu i5 4690k 2.مین gigabyte H97x-gaming 3 Cpu i7 4790...راهنمایی برای خرید مین و سی پی یو گیم
ارسال شده توسط mohammad نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام دوستان قصد دارم سیستمی برای گیم ببندم در خصوص مین و سی پی یو دودلم شما کدومو پیشنهاد میکنید و چرا؟ 1. مین asus maximus vii ranger z97 Cpu i5 4690k 2.مین3 gigabyte H97x-gaming Cpu i7 4790 ضمنا کدوم یک از این سیستما قویتره؟ضمنا اهل اورکلاک...مشکل در کپی فایل !
ارسال شده توسط محسن نوشته شده در : مشکلات فنی و عمومیسلام بر دوستان گلم! من میخوام این فایل رو از دسکتاب به یه پارتیشن دیگه کپی کنم که این ارور رو میده: و بعد این یکی: راه حل؟...کنترلر فن
ارسال شده توسط HamidrezA نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام دوستان اگه من این کنترلر فن رو خریداری کنم امکانش هست که بتونم باهاش سرعت چرخش فن deepcool lucifer رو تنظیم کنم؟ و یا فن خنک کننده cpu http://lioncomputer.ir/product/2756/DEEPCOOL+Fan+Controller+Panel+ROCK+MASTER+V3.0/ من نمیدونم گذاشتن این ل...Backup گرفتن از ویندوز
ارسال شده توسط HamidrezA نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام دوستان بنده قصد دارم مینبوردم رو که مدل z97-c هستش عوض کنم و جاش z97-a بگیرم باقی قطعات به همان صورت قبلیست...اگه از ویندوزم بکاپ بگیرم ایا روی مین بعدی با توجه به یکسان بودن چیپست قابل استفاده است؟...g2 g3 یا s5
ارسال شده توسط ayub نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام در پی خرید جی 2 با قیمت پایین بودم همه با گارانتی قیمت دادن حدود 1380 !(بدون گارانتی 1250 شاید بشه پیدا کرد) تو دلم گفتم با این قیمت کارکرده گوشی جدید بگیرم بهتره کارکرده جی 3 گلد 1400با گارانتی و کاور و اس 5 تمیز مشکی 1340 سراغ دارم !! ح...داغ شدن پردازنده و کیس
ارسال شده توسط Ali.leader نوشته شده در : مشکلات فنی و عمومیسلام قطعات اصلی سیستم من ، عبارتند از : cpu intel core i7 4790k vga gigabyte gtx 760 2g rev2 maindoard gigabyte z97x gaming 5 ram 8g kingston ddr3 cpu cooling : deepcool gammaxx 400 case green x1 gaming کیس غیر از فن همراه خودش هیچ فن...قطعه گوشی
ارسال شده توسط نوروزی نوشته شده در : مشکلات فنی و عمومیسلام من ی سوالی دارم شاید کسی بتونه راهنمایی کنه. من یه گوشی هواوی پی 6 داشتم که خراب شد و بعد از بررسیهای کارشناسانه بهم گفتن که cpuش سوخته . نمایندگی گفت که قطعه ای ندارن و کل مادر برد باید عوض بشه و هزینه اش حدود600 هزار تومنه( گوشی نوش الان میش...گوشی LG g2
ارسال شده توسط مهرشاد نوشته شده در : مشکلات فنی و عمومیسلام گوشی من هنگ کرده میدانید چه طور باید قاب گوشی lg g2 را دربیاورم اگر میدانید خوتهشن بگید...آیینده نگری
ارسال شده توسط hadi نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهکلا عمر gtx 760 بیشتره یا r9 280x...استفاده از گرافیک خوب در کنار مادربرد و پردازنده ضعیف
ارسال شده توسط Shahab نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام دوستان عزیز. اگر به خاطر کمبود بودجه، گرافیک Radeon 260x یا 265 رو در کنار پردازنده ضعیف Intel Pentium G3220 Haswell و مادربردی با چیپست Intel H81 استفاده کنیم، 1: مشکلی در روند کیفی بازی(کیفیت تصویر) پیش نمیاد؟ 2: روی اجرا و عملکرد بدون وقفه ...اطلاعات فنی در مورد SLI
ارسال شده توسط HamidrezA نوشته شده در : مشکلات فنی و عمومیسلام خدمت دوستان گرامی قبلا سئوالی پرسیده بودم که دوست گرامی اقای رضا اشراقی عزیز بنده رو راهنمایی کردن و البته ایشون نظرشون این بود که sli نکنم که البته بنده هم به مشکلاتش تا حدودی اگاه هستم ایشون بیشتر نظزشون در مورد تهیه سری 9 بود که البته بنده...








