سوال راجع به مادربردهای سری Gaming
ارسال شده توسط Shahab نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام خدمت دوستای گلم بلاخص آقا رضای گل. مادربردهایی که برچسب Gaming رو یدک می کشند چه مزیتی نسبت به دیگر مادربردها دارند. آیا کارایی گیم سیستم رو به طور چشم گیر بالا می برند. به طور کل این افزایش کارایی، کجا خودش رو نشون میده. ممنونم....پیشنهاد سیستم برای پردازش گرافیکی
ارسال شده توسط Redakai نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام با تشکر از شما مشاوران محترم (بودجه 3.500.000 تومان) مانیتور،اسپیکر،موس و کیبورد موجود است ؛ پس در راهنمایی لحاظ نشوند. قطعاتی که برای خرید مد نظر است عبارت اند از : کارت گرافیک ای ام دی با پشتیبانی از اخرین ورژن direct x 11.3 رم...چرا امروزه قیمت لپ تاپ ها به قیمت سیستم های رومیزی نزدیک شده است ؟
ارسال شده توسط نیما نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)اگه یادتون باشه یه زمانی لپ تاپ ها بسیار گرون تر از سیستم های رو میزی بودن ولی حالا به کسی مثل من که میخواد کیس جدید اسمبل کنه پیشنهاد خرید لپتاپ میدن میگن با همون پول لپ تاپ میشه با همون سیستم. آیا واقعا این طور هست ؟...فبلت
ارسال شده توسط زینب آذری نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام؛ من دنبال یه فبلت ارزشمند و تا حدودی بی نقص با قیمت مناسب هستم حد اکثر تا 1200 چه پیشنهادی به من میکنید دوستان دوربین صفحه نمایش سخت افزار قدرتمند نرم افزار به روز و قابل ارتقا و ارزش خرید بالا مد نظرمه بدون در نظر گرفتن برند چه گوشی ا...خرید سیستم گیمینگ
ارسال شده توسط arash 15 نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام یکی از اقوام میخواد یک سیستم جم کمه بودجه ایشون هم حدود سه و سیصد هستش فقط کیس بجای مانیتور هم میخواد از یک تلویزیون 29 اچدی استفاده کنه و کیسم زیاد روش می زاره در روز برای بازی ودانلود چند وقت پیش هم دوستان برای خرید یک سیستم با بودجه تقریبا م...ارتقاء سخت افزار
ارسال شده توسط Erfan نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهبا سلام قصد خرید یه cpu جدید amd داشتم و ram داشتم رم فعلیم ضعیفه و می خوام به کلی عوضش کنم.یه تحقیقاتی کردم به نظرم اومد رم G.Skills RipjawsX 8Gb 2*4GB ddr3 1866 Mhz cl8 مورد خوبی هست حالا اگر می دونید این رم خوب نیست بهم بگید. در حال حاضر مشخصا...کدوم روش بهتره ؟؟؟
ارسال شده توسط Alireza نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)من میخواستم ببینم که کراس فایر کردن کارت گرافیکم (Sapphire radeon HD 7790 2gb ) با یک کارت گرافیک R7 260X oc 2gb بهتره یا این که خرید یک کارت گرافیک GTX 980 البته با توجه به قیمت 980 فکر کنم نزدیکای اسفند می تونم بخرم ولی r7 رو الان هم میتونم . الب...خرید مادربرد
ارسال شده توسط Mehdi Ta نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام من میخواستم مادربرد Biostar TP67XE بخرم بنظرتون خوبه از نظر قدرت و کارایی و طول مدت ماندگاری .......فرمت کردن درایو
ارسال شده توسط mohammad نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام دوستان قبلا سیستمی داشتم فروختمش ولی هارد را نگه داشتم (وسترن دیجیتال 1tb 7200)الان از اون هارد در یک سیستم جدید وقتی میخام استفاده کنم و ویندوز 8.1را نصب میکنم برای ورود به درایوها ميگه درایوها را باید فرمت کنم! با توجه به اینکه اطلاعات زیادی ...کدوم بهتره؟؟؟؟؟
ارسال شده توسط مرتضی نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام بین گوشیهای زیر کدوم بهتره motox گلکسی s5 LG G3...N56JR یا Y5070 ؟؟
ارسال شده توسط moosa نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام دوستانی که تخصصی در لپتاپ دارن یه نظر بدن درباره خرید N56JR یا Y5070 بیشتر مصرفم گیمو گرافیکه و اینکه از نظر سخت افزاری میدونم که Y50 قویتره ...فقط میخوام بدونم ارزش داره قید کیفیت ساخت خیلی بالای ایسوس رو بزنم لنوو بگیرم یا نه ؟ اینم بگم که ...clickpad
ارسال شده توسط حسام سیدعلی نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام فرق بین clickpad و touchpadچیست؟...ارتقا سخت افزار
ارسال شده توسط رضا نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام رفیق من یه کیس داره که تقریبا 2سال پیش بود سخت افزارش رو به جز رم ارتقا داده ولی چون مشخصات دقیقش رو نمیدونم حدسی میگم رم 2گیگ گرافیک 2گیگ مادربورد رو اصلا نمیدونم سی پی یو هم i3 حالا سیستمش رو داده به من میخوام ارتقاش بدم که نهایتا تا سه تومن ...خرید کیس تا 1500
ارسال شده توسط بهروز نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهبا سلام برای یکی از دوستان میخوام یک کیس جمع کنم تا 1500 چند جایی در بازار رضا پیشنهاد زیر رو دیدن فقط کیس نیاز هست برای کارهای معماری و نرم افزار های معماری مقداری هم گیم سیستم پیشنهادی m.b =B85 pro CPU=core i 3 4130 3.4 ram=4 gb 1600 Grap...خریدمادربرد
ارسال شده توسط mehdi1263 نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهباسلام وخسته نباشیدمادربردسیستمم خراب شده میخواستم عوضش کنم بابودجه حدود300تومان چه مادربردی برای این سیستم پیشنهادمیکنید cpu:amd A4000 1333-ram:4gigDDR3 DVDRW:LG...کارت گرافیک GTX 780ti
ارسال شده توسط علی نوشته شده در : مشکلات فنی و عمومیسیستم من مشخصاتش اینه : CPU:C2DOU E8400 @ 3.00GHz MB : GIGA P43 RAM : 8GB 1066 HDD : 500GB 64 PW : 775 EVGA یه دونه گرافیک GTX 780ti ASUS دارم هنوز استفاده نشده حقیقتش ترسیدم روی این سیستم ببندم می خواستم بپرسم که آیا مشکلی براش ایجاد نمی شه رو...رسیدگی
ارسال شده توسط alireza نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام خدمت اقا رضا عزیز لطف میکنید پاسخ من رو در پست قبلیم بدید...خرید سیستم
ارسال شده توسط alireza نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهبا سلام و عرض خسته نباشید خدمت اقای اشراقی و پناهی من میخواستم یک سیستم برای گیم که حداقل تا سه سال اینده پاسخ گو باشه جمع کنم البته کارت گرافیک رو تهیه کردم و gtx 750 گرفتم وحالا میخواستم ببینم بقیه قطعات رو چی بذارم تا با هم خوب هماهنگ باشن ممنو...مشکل در ویندوز 8.1
ارسال شده توسط علی نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)با سلام وعرض خسته نباشید .. من حدود 6 ماهه که ویندوز 8.1 نصب کردم اما چند روزه که نرم افزار های محیط متروش لود نمیشن میخواستم اگه کسی میدونه چه جور میشه این مشکل رو حل کرد منو راهنمایی کنه با تشکر.....مشکل پرینتر
ارسال شده توسط امیر نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)با سلام خدمت اقای پناهی و اشراقی عزیز و تشکر بابت زحماتتان اینجانب یک عدد پرینتر سامسونگ ml 1640دارم که جدیدا موقع روشن کردنش، امپر زیادی می کشد (نزدیک 16 یا 18 یا حتی 22!!)البته به طور لحظه ای و بعدکمی کمتر می شود ولی دوباره به این اعداد می رسد.وقت...










