صدای فن سی پی یو
ارسال شده توسط علی مهدوی نوشته شده در : مشکلات فنی و عمومیسلام و اقای پناهی من 3 سال قبل سیستمم و عوض کردم و سی پی یو م amd phenom II X4 هست صدای فنش وحشتناک نمیدونم چیکا کنم و لطفا راهنمایی کنید...جمه کردن سیستم مچ!
ارسال شده توسط ali kouhi نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام. من اگه بخوام یه سیستم جمع کنم, واسه مچ بودن قطعاتشون با همدیگه به چه نکاتی باید توجه کنم تا بهره بیشتری از سیستم بگیرم؟...انتخاب
ارسال شده توسط ziba نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهباسلام بین سه گروه لپ تاب Asus /k551LN-C ,K551 LB,سری لنووا Z5070وسری HP PRo book 450 G1F762کدام انتخاب بهتری است...آنتی ویروس برای آندروئید
ارسال شده توسط سعید نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)آیا برای آندروئید آنتی ویروس ضروری است؟ لطفا یک نمونه خوب رایگان و یک نمونه پولی مناسب بهم معرفی کنید. ممنون...انتخاب لپ تاب
ارسال شده توسط ziba نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهبا سلا م لپ تاب لنووا z5070,G5070بهتره بینi5وi7 برای مصرف کننده عام کدام بهتره من تو انتخاب لنووا ایسوس با بودجه نهایتا2500موندم من دانشجوم و نمیخوام درگیر مدام تو سرعت و صفحه نمایش باشم دنبال یک لپ تاب جدید 2014 ونهایتا اواخر2013 وبرای مصرف کننده...خرید لپ تاپ
ارسال شده توسط محمد نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهبا سلام من میخوام یک لپ تا حداکثر قیمت2700 بخرم.به نظرتون چه لپ تاپی تا این رنج قیمتی مناسبتره؟نظر خودم روی lenovo z5070 i7 هستش.همچنین میخواستم بدونم قیمت ها در ماه های اینده افزایش یا کاهشی خواهد یافت؟...بهترین ماوس گیمینگ ؟
ارسال شده توسط rahman200 نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام دوستان به نظرتون بهترین ماوس گیمینگ برای بازی های شوتر مثل counter strike که سرعت کلیکش تو بازی خیلی بالا باشه ( یعنی با یک اشاره کوچیک زده بشه ) چیه ؟ من که خودم می گم STEELSERIES SENSEI MLG EDITION...مشاوره
ارسال شده توسط Ali نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام ... لطفا برای مادربرد ایسوس Z87-PRO از برندهای ای ام دی و انویدیا در محدوده ی قیمت 850 هزارتومن حداقل از هرکدام دو مورد معرفی کنید و اینکه مصرف برق زیر 200 وات داشته باشند و راندمان بالا در گیم چون قصد کراس فایر یا اس ال آی را دارم . ممنون ...مشاوره
ارسال شده توسط alireza نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام خسته نباشید.لطفا کمکم کنید در مورد لپتاپ با این مشخصات میتونه بازی های روز مثل fifa 15...battle field یا چیزای دیگه رو خوب اجرا کنه؟ cpu: intel core i7-3537u gpu: nvidia geforce gt 750m 4gb ram: 8gb ddr3 memory...راه اندازی بلندگوهای مانیتور
ارسال شده توسط حمیدرضا نوشته شده در : مشکلات فنی و عمومیبنام خدای بخشایشگر مهربان سلام دوستان بنده یک مانیتور ASUS VX238H دارم که 2 تا بلندگوی پشتی داره و با جک 3.5 میلی متری راه میوفته من فیش رو زدم به مادربورد و 2 بلندگوی جدا هم با یک ساب ووفر دارم اما ویندوز اجازه راه اندازی هردو رو نمیده باهم یا ...کمک در خرید کارت گرافیک مناسب
ارسال شده توسط محمد نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام ببخشید این مدل مادربوردمه Gigabyte Technology Co., Ltd. F2A85XM-HD3 (P0) Graphics سیستم خوبی دارم ولی اگه بشه می خوام گرافیکمو عوض کنم....کمک کنید رم8..سی پی یو 5 هسته ای..اما فقط گرافیکمو می خوام عوض کنم قیمت مناسب.. گرافیک الانم: hd 766...خرید لب تاپ برای گیم
ارسال شده توسط moeen22 نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام خسته نباشید میخواستم در مورد خرید لب تاب برای گیم با بودجه دور ور 2 میلیون چه چیزی پیشنهاد میکنید؟...کیس گیمینگ (بودجه 3 تومن )
ارسال شده توسط rahman200 نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام به همه دوستان دوست من می خواد یه کامپیوتر گیمینگ بخره ( بودجه 3 تومن ) . خواهشا بهترین قطعات رو پیشنهاد بدید . مانیتورش full hd . فقط کیس ممنون...خرید سیستم جهت کارهای پردازشی سنگین مهندسی
ارسال شده توسط امیر نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهبا سلام خدمت مدیران محترم سایت بنده مدتی است قصد خرید سیستمی جهت کار با نرم افزارهای سنگین مهندسی و مدلسازی دارم و در نهایت قطعاتی از ان را انتخاب کردم.ولی باقی مانده قطعات را نمی دانم به چه شکل انتخاب کنم که سیستمم هماهنگی و کارایی حداکثری داشته با...مشاوره
ارسال شده توسط Ali نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام خدمت آقای پناهی عزیز قصد SLI کردن دو کارت GTX 660 رو دارم به نظر شما قدرت SLI این دو کارت مشابه تقریبی کدام کارت قدرتمند می باشد؟ ممنون لطفا پاسخ دهید. ...براد کام
ارسال شده توسط رضا نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)با سلام لطفا به طور کلی درباره ی چیپ های براد کام توضیح دهید و مقایسه با رقبا ممنون....گیمر های عزیز لطفا کمک کنید
ارسال شده توسط rahman200 نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام من امروز اکانت steam ام بسته شد ( lock ) الان هر کاری می کنم باز نمیشه ( unlock ) خواهشا بگید چیکار کنم . اینم یه عکس از صفحه استیمم http://8pic.ir/images/r7h4p5nercf2ntmrk3xp.png اون بالا علامت قرمز اومده...ساپرت سوکت 1150 توسط X99
ارسال شده توسط حمیدرضا نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام وقت شما بخیرببخشید مصدع اوقات شدم مادر بورد های جدید X99 سوکت 1150 رو هم پشتیبانی میکنن یا فقط سوکت 2011؟ با تشکر؟...راهنمایی در مورد رم
ارسال شده توسط Captain Knuckle`s نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)درود دوستان میخواستم بدونم 8 گیگ رم با فرکانس 2400 و تاخیر 11 ( سینگل) چقدر کارایی رو در مقابل 8 گیگ با فرکانس 1600 تاخیر 9 ولی به صورت دوال چنل افزایش میده ؟ سینگل بودن رم تا ثیری در اجرای بازی داره ؟...راهنمای خرید لپتاپ
ارسال شده توسط erfan نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام دوستان من دنبال لپتاپی هستم واسه گیم و کارهای گرافیکی مثل نقشه کشی ساختمان و کارهای سه بعدی.... خودم تمرکزم روی MSI است. این دو مدل >>>> MSI GE60 2pc apache و MSI GE60 2OE اما از هرکس که میپرسم میگن MSI نگیر و دلیلش رو هم نمیگن. ...








