لپ تاپ یا دسکتاپ (تخصصی)
ارسال شده توسط MS نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام ،وقت بخیر بنده از سال 2003 تا الان کار طراحی گرافیک انجام میدم 2012 آی مک گرفتم ، ولی اصلا اون کارایی که توقع داشتم رو برآورده نکرد ! مشکلات نایاب بودن نرم افزار و پلاگین های تخصصی هم بماند ! درکل الان میخوام یک سیستم قوی تر ، تا چهار تو...کارت گرافیک
ارسال شده توسط milad نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)با سلام آقا میخواستم بدونم تو مشخصات کارت گرافیک که زده shared system memory 2048 MB چه جوری میشه ازش استفاده کرد؟...مانیتور و گرافیک
ارسال شده توسط sajjad نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)با عرض سلام و خسته نباشید مانیتور PC من CRT هست میخواستم بدونم که آیا نوع مانیتور بر روی عملکرد کارت گرافیک تاثیر میذاره؟(تو رندر کردن تصاویر تاثیر میذاره یا نه؟) منظورم اینکه اگه من یه کارت گرافیک معمولی بگیرم (200-350 تومنی) ، مانیتور کارت گرافی...درخواست کمک از تمام دوستانی که دانش سخت افزار دارند؟!
ارسال شده توسط Amin.RZM نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهعرض سلام و ادب دارم خدمت دوستان چند سوال داشتم که واقعا باعث سردرگمی من در خرید سیستم شده و نتونستم با توجه به دانش اندکم در این زمینه به جواب برسم.از تمام دوستانی که دانش کافی در این زمینه دارند تمنا دارم راهنماییم کنند .چون زمان من برای خرید سیستم...بهترین کنسول نسل هشت ( لطفاسریع پاسخ داده شود)
ارسال شده توسط Alireza نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)اقا من همش دنبال اینم که یک کنسولی ببخرم که بازی assasins creed unityرو روش بازی کنم اما موندم بین کسب فریم ریت ps4وxbox oneلطفا میشه راهنمایی کنید ؟درضمن این کنسول ها همین بازی رو روی چه حالتی اجرامیکنن؟ باجزئیات دقیق......لطفا کمک...
ارسال شده توسط amir نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام.من میخوام یه سیستم بگیرم.ومیخوام بدونم که میتونه بازیهای امروزی رو بخوبی اجراکنه؟لطفا اگه قطعه ارزانتری با کارایی بیشتر سراغ دارید حتما بگید.و یه سوال دیگه اینکه این سیستم میتونه بازیهایی مثل call of duty و اساسین کرید و جی تی ای وی و بتلفید ۴...خرید کارت گرافیک
ارسال شده توسط سید نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام وقت خوش چند تا سوال داشتم خدمتون 1.از کارت های گرافیک زیر کدومو برای بازی ترجیح میدید؟ Biostar Vga gt 630 4gb real ddr3 128BIT GIGATRON - NVIDIA Geforce GT 630 - 4GB Sapphire R7-240-4GB-DDR3-WITH-BOOST asus gt730 ddr3 2g 128bit asu...مشکل z1
ارسال شده توسط عبدالرضا نوشته شده در : مشکلات فنی و عمومیسلام من سونیz1 خریدم هنوز یک ماه نشده ، موقع عکس گرفتن سومین عکس رو که میگیرم هنگ میکنه و باید دکمه خاموش روشن رو بزنم ، توی وایبر میرم نمیتونم چیزی حذف کنم ، یا یه دفعه هم بدون کارکردن باهاش گوشیم خیلی داغ کرده بود ، یه بازهم دادم فلش کردن ولی این م...معرفی گوشی
ارسال شده توسط حمیدرضا نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام و درود بر شما میخواستم لطفاً یه گوشی زیر یک میلیون (تر جیحاً بین 600 تا 900 ) بهم معرفی کنین اولویت هام به ترتیب : 1- باطری خوب و قوی ( خیلی برام مهمه ) 2- دو سیم کارت 3- قابلیت کارت حافظه داشته باشه 4- صفحه نمایش IPS با کیفیت مناسب ...مچ شدن سیستم
ارسال شده توسط علی نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهببخشید دوستان به نظرتون این قطعات با هم مچ می شوند؟ board:gigabyte z97x-soc force cpu:intel core i7 4790k vga:gigabyte gtx 760 oc windforce 3x 2gb GDDR5 ram:kingston hyperx 4gb 2x 1600mhz hard:seagate barracuda 1TB 7200rpm power:green 750w ca...تفاوت گوشی های هوآوی و سامسونگ
ارسال شده توسط پارسا نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)درود برشما .من آگاهی چندانی از گوشی های جدید ندارم . تفاوت گوشی های هوآوی و سامسونگ در رده های یکسان چیه ؟ درسته که هوآوی کاملا چینیه ؟؟؟...تفاوت دو گرافیک
ارسال شده توسط علیرضا نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهباسلام ببخشید یه سوال داشتم اونم این است که گرافیک gtx850,2gb با gtx860,4gb تفاوت زیادی داره یا نه؟؟؟...پینگ بازی وارکرافت دوتا
ارسال شده توسط severusss نوشته شده در : مشکلات فنی و عمومیسلام . پینگ از 8.8.8.8 که میگیرم پینگ زیر 100 ( فوق العادست ) اما وارد گارنا که میشم پینگ بازیم خیلی بالاست و نمیشه بازی کرد... پشتیانی میگه پینگ دسته ما نیست سرعت آپلودم 0.2 مگا بیت و پهنای باندم متوسط بالای 2.5 و سرعت دانلود متوسط بالای 400 هستش ...خرید سیستم ...!
ارسال شده توسط JasemExperes نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهبا سلام و خسته نباشید فراوان به مشتی ها ... عاقا یه مشاوره کوچلو در مورد خرید یه سیستم فزقلی داشتم ... کارم گرافیکه و نسبتن کمی گیم ... میخوام مادربردم این باشه Gigabyte H97-D3H cpu I3 یه مدلیلش که از همه قوی تره تو این کار Ram 8 خودتون زحم...SLI
ارسال شده توسط mamaly123 نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)ضمن خسته نباشید خدمت شما بزرگواران، ایا دو کارت گرافیک زیر قابل sli کردن هستند؟بازده انها به چه میزان است و روی چه مادربردی؟ msi gtx650 ti boost & msi 550gtx ti...خرید یک سیستم حرفه ای
ارسال شده توسط saman نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهبا سلام من به دنبال سیستمی هستم که توانایی اجرای راحت و سریع نرم افزارهای after effect، پریمیر و فتوشاپ را داشته باشد. در صورتیکه محدودیت هزینه ای وجود نداشته باشد حدود قیمت برای چنین سیستمی چقدر است؟ آیا چنین سیستمی با کاربردهایی که ذکر شد جزو دست...خرید لبتاب یا pc
ارسال شده توسط سعید مقدم نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام با بودجه تقریبا 2.500 میخواستم یه لبتا ب بگیرم ولی با این بودجه میتونم یه کیث خیلی خوب جمع کنم خواهش میکنم در هر مورد بگید که چه سیستمی جمع کنم و چی بگیرم لبتاب ؟ قطعات pc ?...نصب دوسيستم عامل ويندوز 7و8.1 روي لب تاب ؟
ارسال شده توسط payam نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهبا سلام خدمت دوستان واساتيد ميخواهم در محدوده قيمت 21000000تومان ايسر V3+i5+Gforce840_2Gو ويندوز 7و8.1 را بصورت دوبوت نصب كنم .به نظر شما مشكلي پيش نمياد؟...لب تاپ vaio بازبانش مشکل دارم
ارسال شده توسط حامد نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)من حدود یک سال که لب تاب وایو مدل svf15215c l w یادم رفت از ویندوز بکاپ بگیرم خلاصه وارد vio car ب شدم که باعت شد ویندوزم ریستور کنه که زبال لب تاب من از انکلیس به فرانسه تغییر که زمانی هم که می خوام پک زبان دانلود کنم میگه ورژن ویندوز شما ن...








