ارتقا سیستم
ارسال شده توسط Amir نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهبا عرض سلام و خسته نباشید دوستان من میخواستم سیستم کامپیوترمو ارتقا بدم از سیستم جدیدمم خواسته زیادی ندارم((((فقط Fifa 14)) سی پی یوی موجود intel R pentium R dual CPU E2140 @1.60 GHz 1.60GHz حالا رم و گرافیکی که می خوام بخرم ASUS GT740 2GB GDD...مشکل در نصب چند رم با باس مختلف
ارسال شده توسط 'MR.F,BV' نوشته شده در : مشکلات فنی و عمومیسلام مهندسین گل به داناییتون اطمینان دارم که میپرسم : مادربردم EP43-UD3L / سیپیو CORE 2 due E7400/ گرافیک 9600 جیفورس xfx gto 1.5 GB دوتا رم 2 گیگ کینگمکس DDR2 با باس تجاری 1066 روی اسلات هم رنگ زرد دارم ! چندی پیش یک رم دیگه DDR2 کینگمکس به دستم ر...مشکل در بازی
ارسال شده توسط علیرضا نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)من امروز بازی just cause 2 رو خریدم اول که نصب کردم رفت داخل بازی ولی پیام stop working داد من روی check online کلید کردم از بازی بیرون رفت الان که دوباره میرم توی بازی صدا هست ولی تصویر نیست مانیتور هم میگه سیگنال وجود نداره چیکار کنم؟...خاموش شدن کامپیوتر در حین کار
ارسال شده توسط رامین نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام یه سیستم دارم که هنگام کار کردن یهو خاموش میشه مثلا تو اینترنت که برم اگه بیشتر از 4 تا 5 تا تب باز کنم خاموش میشه بعد ار هر بار خاموش شدن اگه روشنش کنم چند ثانیه کار میکنه و دوباره خاموش میشه باید یه 10 تا 20 دقیقه بگذره تا روشن بشه!!! خمیر...چگونه آنلاین بازی کنم
ارسال شده توسط erfan نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام خدمت شما من چند وقته در سعیوتلاشم که بازی strong hold legends3 رو انلاین بازی کنم و هرکاری میکنم نمیشه ورژن بازیم ۱.۱۰ هستش و از یه جا خوندم که برای انلاین بازی کردن باید پچ مربوط به ورژن ۱.۱۰ بازیو دانلود کنم. پچو دانلود کردم اما موقع نصب یه...msi gtx970 gaming or zotac 970 extreme core edition
ارسال شده توسط amir نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام دوستان با توجه به اینکه قیمت این دو کارت دقیقا یکیه شما کدوم رو پیشنهاد میکنید و چرا؟ ممنون از نظر قدرت و خنک کنندگی کدومشون بهتره? اینم لینکهاشون: http://www.msi.com/product/vga/GTX-970-GAMING-4G.html#hero-overview http://www.zotac.com/...کـــیس
ارسال شده توسط TiNKeR نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام Cpu: Intel Core i7-5960X --- 3/370/000 Ram: A.DATA XPG Gaming Z1 --- 1/300/000 (( 2X )) Geraphic: ASUS GTX Titan-X --- 4/810/000 Fan: NF-A14 IPPC 3000 PWM --- 100/000 (( 2X )) Power: EVGA SuperNova 1600W G2 Gold --- 1/500/000 ...مودم وایرلس
ارسال شده توسط رامین نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام میخوام مودم وایرلس بخرم برای یه آپارتمان 90 متر و برای استفاده لب تاپ و تبلت و گوشیم قیمت حدود 100 تومن چند تا سوال داشتم 1-تفاوت مودم های یک آنتنه با دو آنتنه در چیه و کدوم بهتره ؟ 2-چه مارکی؟ 3-به چه نکاتی در خرید باید دقت کنم ؟...مشاوره برای سیستم مناسب برای آتلیه عکاسی
ارسال شده توسط Amir نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهبا سلام خدمت دوستان و اساتید گرامی. آتلیه عکاسی داریم و مورد استفاده ای که داریم نرم افزارهای فتوشاپ و یولید و ادیوس هست. ممنون میشم سیستمی رو پیشنهاد بدین که هنگی نداشته باشه و روان کار کنه و صد البته قیمت معقولی داشته باشه. اصلا استفاده گیمینگ ندار...این سیستم خوبه برای گیم
ارسال شده توسط رضا فتوحی نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهکاربری: گیم ایا سی پی یو کولر برای 4790k مناسب است؟ خوب خنک میکند؟ تا چقدر میتوان با این کولر اور کرد؟ ایا پاور برای این سیستم مناسب است و در اینده برای sli کردن دو 970 جواب می دهد؟ ایا کیس مناسب است؟ ...مشکل در نصب بازی
ارسال شده توسط erfan نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام خدمت شما من بازی mortal kombat x رو خریدم ۴ حلقه dvd هستش این بازیو گذاشتم نصب شد به اواخر dvd اخر که رسید اروری داد که من لینک عکس ارور رو پایین براتون گذاشتم وقتی روی ok کلیک کردم نصب بازی کلا بسته شد و بازی هم از جایی که ریخته شده بود کامل...سوال
ارسال شده توسط رامین نوشته شده در : مشکلات فنی و عمومیاز جواب هاتون خیلی ممنون لب تاب دارم و نمی خوام زیاد خرج این سیستم کنم رو این سیستم نرم افزار خاصی هم نصب نمی کنم فقط برای فیلم دیدن و دانلود از این سیستم استفاده می کنم فیلم با کیفیت 720 بدون مشکل پخش میشه ولی فیلم با کیفیت 1080 رو بصورت صحنه آهسته...سوال
ارسال شده توسط رامین نوشته شده در : مشکلات فنی و عمومیسلام دوستان مشخصات سیستم asus P5KPL-SE-0701 cpu: intel pentium 43.2ghz ram2ddr2 vga geforce 256mb power 500 vira از این سیستم فقط برای اینتر نت و فیلم استفاده می کنم ولی فیلم های hd رو آهسته پخش می کنه آیا با ارتقاء کارت گرافیک مشکل پخش فیل...کارایی surface pro 3
ارسال شده توسط اکبر نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهبا سلام من برنامه نویس و طراح گرافیکی هستم. آیا Surface Pro 3 core i5 8gb Ram می تواند نیاز بنده را تامین کند؟ من اصلا قصد بازی کردن ندارم. مطالعه و نوت برداری هم برایم مهم است. اگه میشه کمکم کنید به نظرتان خرید این محصول مناسب است؟ در این رن...وان پلاس
ارسال شده توسط امیر نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام به همه عوامل سخت افزار خسته نباشید میگم و دستتون درد نکنه بابت سایت خوبتون خیلی عالیه دمتون گرم. میخواستم ببینم چطور میتونم وان پلاس2 بخرم قیمتش به ایران چقدره آیا وارد ایران میشه؟...تعویض ویندوز
ارسال شده توسط علیرضا نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سیستم من اینه: Intel Core i3-4160 ram:8gb ASUS GeForce GTX 750 Ti Strix 4GB ویندوز من الانwindows ultimate pack 1 میخواستم بدونم الان ویندوز ده منتشر شده به اون اپدیت کنم یا نه؟من فقط میخوام بازی کنم یا صبر کنم یه مدت تا برنامه ها برای ویندوز ده...مچ بودن قطعات و تغییر چند قطعه
ارسال شده توسط سعید نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام خسته نباشید من چند روز پیش تاپیک زدم که دوستان برای آخرین بار سیستم انتخابی من رو چک کنن اما با کم لطفی دوستان مواجه شدم این سیستم منه : MB: MSI Z97 Guard Pro CPU: Intel Core i7-4790K CPU Cooler: Thermal Right HR-02 Macho BW Ram: G.Skill...امکان استفاده از باتری مدل دیگر لپ تاپ Acer در مدل 5749Z
ارسال شده توسط Alireza7581 نوشته شده در : مشکلات فنی و عمومیبا سلام من لپ تاپ Acer مدل 5749z دارم که باتریش چند وقتی بود کمتر شارژ نگه می داشت از دیشبم که دیگه کلا شارژ نمی شه. سوال اصلی اینکه آیا میشه باتری مدل های دیگه که تو بازار موجوده مثلا acer 5742 را واسه لپ تاپ بخرم؟ بهش می خوره؟ مشکلی نداره؟ بدل...ارتقا لپتاپ سونی
ارسال شده توسط بهروز نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهبا سلام خدمت دوستان من یک لپتاپ سونی وایو fw550 دارم که ارتقا دادم به ویندوز10 میخوام لپ تاپ هم ارتقا بدم برای همین نظر شما رو خواستم بپرسم الان لپتاپ رم 4 گیگ داره (2 عدد رم 2 گیگ) میخوام یکی رو در بیارم و بجاش 4 گیگ بندازم (تو سایت زده تا 6 گی...هارد لپ تاپ
ارسال شده توسط صادق نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهباسلام خدمت دوستان میخاستم بدونم برند خوب در هارد لپ تاپ کدوم برند هست؟hdd مدنظر هست.. هارد قبلی لپتاب ام هیتاچی بود.... 500گیگابایت وسترن.سیگیت.توشیبا.سامسونگ.هیتاچی.یا برندی دیگر... باتشکر...










