خرید مانیتور برای بازی با بو دجه 1 میلیون و 700 هزار تومان
ارسال شده توسط amir نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام خدمت دوستان خسته نباشید من چند هفته ی پیش با کمک دوستان عزیز یه سیستم جمع کرد با این مشخصات main Asus ASUS X99 Deluxe cpu Intel Core i7-5820k ram GSkill Ripjaws 4 4X4=16GB DDR4 3000 MHz CL15 vga Gigabyte GTX 980 OC G1 Gaming WF 3X 4GB ss...سيستم براي بازي
ارسال شده توسط nugler17 نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام...خسته نباشيد ببخشيد براي اين موضوع تاپيك زدم جايي پيدا نكردم براي سوالم...من يه سيستم سفارش دادم با اين مشخصات:cpu:core i5 4690k Motherboard:z97k Graphicn:gtx970 Ram:2*4 apacer ميخواستم ببينم اولا براي اجراي بازي خوب هست؟؟ و اينكه اين سيستم...فیت نشدن تصویر با کابل hdmi از لبتاب به تلویزیون
ارسال شده توسط علی نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام. دوستان کسی میتونه کمک کنه لطفا بکنه. من یه کابل hdmi خریدم به نظرم کابل عالی خریدم . فقط یه مشکلی که دارم اینه که وقتی اینو وصل میکنم به تلویریون و از اون ور به لبتاب تصویر نمایش داده شده روی تلویزیون فیت نیست روی تلویزیون . باید چه کار کنم تا ...خرید کابل HDMI
ارسال شده توسط Hamid نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)با سلام به تازگی مانیتور LG 22MP55HQ رو گرفتم که فول اچ دی هم هست. میخواستم یه کابل HDMI خوب بهم معرفی کنید به طول 1.5 متر. یه کابل HDMI گرفتم 5000 تومن که کیفیت خوبی نداره و حتی فول اچ دی رو کامل پشتیبانی نمیکنه. HDMI ورژن های مختلف داره ...استفاده از دو هارد اینترنال ساتا.
ارسال شده توسط sina نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)با سلام.میشه از دو هارد اینترنال ساتا به صورت یکجا استفاده کرد به طوری که ظرفیت هردو با هم جمع بشه؟ خودم یه هارد 230gb دارم چون فضا کم اوردم میخوام یه هارد 1ترابایتی اضافه کنم.از راهماییتون ممنون میشم...نیاز به ارتقا کیس (فوری و ضروری)
ارسال شده توسط علی نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام به دوستان عزیز. چند سوال داشتم که برام خیلی مهمه. من یک کیسی دارم که CPU corei 7 -950 داره. می خواستم بدونم این cpu آیا کافیه برای گیم؟ تا چند وقت؟ قیمتش نو این سی پی یو تو بازار چقدره؟ سوال دومم اینه که مادربورد این کیس مدلش ایسوس P6T Deluxe V...راهنمایی
ارسال شده توسط Armin نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)دوستان کسی میتونه در رابطه با PCI latency timer توضیح بده و بگه وظیفش چیه؟و اینکه تا چقدر میشه سرعتشو افزایش داد؟ایا در صورت افزایش بیش از حد سرعت ممکنه به مادربرد و یا سیستمم اسیب برسه؟...بروز رسانی سیستم.
ارسال شده توسط محسن نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام بنده تغریبا بعد از 2 سال قصد دارم سیستم خودم رو بروز کنم که بیشتر روی گرافیک و پاور قصد دارم تغییرات اعمال کنم. اول از همه باید بگم مانیتور من فول اچ دی هستش 1920*1080 خب حالا سخت افزار فعلی خودم. ram :8gb ddr3 یکی از رم هام 1600 و فکر کنم بق...راهنمایی خرید کول پد و هدفون برای لپ تاپ
ارسال شده توسط ehsangomez نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام به همه دوستان میخواستم واسه لپ تاپم یه کول پد مناسب بگیرم (asus g551jm) بودجه هم حول 80 تومن اینا خودم اینو در نظر داشتم DeepCool Multi Core X8 به نظر شما مناسبه؟ یا تو این رنج قیمت یا پایین ترش کول پد مناسبه دیگه اگه میشنایسد معرفی کنید ...سیستم پیشنهادی برای کارهای تیلیغاتی
ارسال شده توسط shaiste نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام وقتتون بخیر و شادی ما یک شرکت تبلیغاتی در حوزه ی شهری هستیم که قصد خریداری یک سیستم کامپیوتری رو داریم. مهم ترین کار شرکت طراحی پوستر و بنر هستش. می خواستم از راهنمایی دوستان برای خریداری یک سیستم استفاده کنم. مخصوصا در مورد پردازنده و کارت گرا...هارد اینترنال سیگیت یا وسترن؟ 2 ترا یا 3 ترا؟؟
ارسال شده توسط majid mAmiri نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهدوستان بین این دو مدل wd green 2t و seagate barracuda 2t کدوم رو پیشنهاد میدید؟ همین مدلا 3 ترابایتشونم در نظر دارم ولی چند جا خوندم خرابیا بین مدلا 3 ترا بالاست. شما بودین 2 ترا میخریدین یا 3 ترا و کدوم برند؟؟ توجه داشته باشین همین 1 هارد واسه سی...کدوم رم بهتره؟؟؟؟
ارسال شده توسط علی نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام ببخشید بازم سوال می پرسم کدوم یکی از این دوتا رم بهتره؟؟؟؟ Adata XPG Z1 8GB DDR4 2400MHz CL16 Dual و یــــــــــا Adata XPG V2 8GB DDR3 2600MHz CL11 Dual...اندروید 5
ارسال شده توسط علی نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام دوستان. بنده یه تبلت لنوو a3500 دارم. کمپانی اندروید 5 رو براش در نظر نگرفته. می خواستم بدونم راهی هست که تبلتمو به اندروید 5 ارتقا بدم؟ چون جایی دیدم که نوشته بود اگر تبلت رو روت کنم می تونم اندروید 5 رو به صورت دستی روش بریزم. لطفا راهنمایی ک...مشاوره درباره مادربورد و پاور
ارسال شده توسط علی نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهدوستان عزیز برای سی پی یو ی i7-4790k مادر بورد gigabyte z97x gaming g3 مناسب هست یا نه (اگه مدل بهتری در نظر دارید تو همین رنج قیمت) و اینکه پاور Huntkey X7 1200W Modular Power Supply برای همون سی پی یو و کارت گرافیک gigabyte gtx970 g1 gaming مناسب ه...کارت گرافیک
ارسال شده توسط هادی جعفری نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام خسته نباشید من کارت گرافیکم دارکس ایکس 11 ساپورت میکنه اگه بازی های دایرکس ایکس 12 بیاد میتونم با همین کارت گرافیک اجرا کنم اگه ساپورت نکنه یک کارت گرافیک برایم نام ببرید که بخرم و قیمتش مناسب باشه و نویدیا بخرم خوبه یا ای ام دی...فراموش کردن رمز win 8.1
ارسال شده توسط amin abolhasani نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)باسلام به دوستان مهترم لطفا سریع راهنمایی کنید من پسورد ویندوز را عوض کرده و یادم نمیاد ویندوزم 8.1 است و 64bit در صفحه درخاست پسورد گیر کرده ام و چون اطلاعات مهمی در c دارم نمی نوانم ویندوز عوض کنم...مشاوره خرید کول پد خوب
ارسال شده توسط رضا .م نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام دوستان.بنده یه لپتاپ ایسوس جی551جی ام خریدم .خنک کنندگی خوبی داره ولی برای بازی کمی داغ میکنه.بهترین کول پد تا سقف100تومن چیه؟ و اینکه شنیدم نوعی کول پد هست که فن نداره و سیال خنک کنندس.اونا چنده؟ارزش خرید داره؟...تنظیمات قسمت ساند در کنترل پنل
ارسال شده توسط عطا نوشته شده در : مشکلات فنی و عمومیسلام من میخواستم هم از اسپیکر صدا بگیرم هم از ساند بار که با hdmi به کیس وصل کردم باید چی کارکنم تو قسمت ساند در کنترل پنل باید چه تغییراتی رو اعمال کنم عکسشم اپلود میکنم ممنون میشم از راهنماییتون...روش نصب مودم
ارسال شده توسط mohamadi نوشته شده در : مشکلات فنی و عمومیبا سلام با توجه به فاصله tv با pcمن میخوام یک مودم مدل symphony با سیم به pc متصل کنم وبرای tv وrisever مودم tp-link بدون سیم وصل کنم ایا امکان پذیر هست لطفا راهنمایی کنید...خرید مادربورد Z97
ارسال شده توسط اسماعیل نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)با سلام.با توجه به اینکه مادربورد بنده P85-D3می باشد و cpu 4790k است برای ارتقای مادربورد چه نوعی از مادربوردهای z97 برایم مناسب است؟البته گرافیکم R9 270 msiاست و پاور green 700....











