Motherboards
ارسال شده توسط Saman نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام بچه ها مهمترین تفاوت های چیپست های z97 و h97 چیه ؟ کلا به غیر از اورکلاک چه فرقی با هم دارن ؟ این تفاوت ها کاربردی هست ؟ چون من میخوام یه سیستم واسه بازی ببندم که با h97 راه میوفته کلا واسه اینکه هزینه اضافی نکنم ...خرید سیستم برای گیم تا سقف 3 میلیون
ارسال شده توسط علیرضا نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام من یه سیستم میخواستم که تمام بازی های جدید رو اجرا کنه.فقط بتونه همه ی بازی ها رو بدون لگ و روون اجرا کنه کافیه.خودم اطلاعات کمی درباره سخت افزار دارم پس لطفا تمام چیز های لازم برای یک سیستم مناسب رو بنویسید.ممنون...خرید سیستم 4 میلیونی
ارسال شده توسط مسعود شکرنژاد نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهبا سلام. دوستان عزیز ضمن تشکر پیشاپیش از راهنماییتون، بنده میخوام سیستمی با هدف انجام محاسبات سنگین (اجرای نرمافزار Matlab یا اجرای کدهای C به مدت طولانی) و بازی خریداری کنم. حداکثر بودجهای هم که میتونم اختصاص بدم 4 میلیون هستش. مواردی که به...خرید کارت گرافیک زیر 250 تومن
ارسال شده توسط Reza نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام دوستان. یک کارت گرافیک مناسب زیره 250 تومن میخواستم فعلا رزولوشن 1024*768 ولی در آینده ممکنه به 1366*768 تغییر پیدا کنه! کاراییم که باهاش میکنن بازی های سبک در حد Stronghold و ریمن و .... و فیلم دیدن هست. فعلا فقط R7 240 قیمت دارم تو این ح...پیشنهاد خرید روتر بی سیم
ارسال شده توسط جابر نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام لطفا روتر بی سیم با امکان اتصال تعداد کاربر بالا و پوشش مناسب آنتن دهی جهت خرید معرفی کنید. از راهنمایی دوستان تشکر می نمایم . محتوای رورودی شما کمتر از 160 حرف است محتوای رورودی شما کمتر از 160 حرف است محتوای رورودی شما کمتر از 160 حر...مشاوره
ارسال شده توسط mohammad نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام لطفا منو راهنمایی کنید یه سی پی یو 8 هسته ای و یه مادربورد مدل fx amd واسه بازی میخوام بودجه م 1500000 تومان اگر هم پاور و خنک کننده قوی میخواد بگید ممنون...کارت گرافیک
ارسال شده توسط محمد صدرا نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام خسته نباشید این سیستم منه براش یه کارت گرافیک خوب میخوام که با سبستمم هماهنگم باشه ممنون از راهنماییتون cpu:intel ci5 760 motherbord:gigabyte p55 ram:6 geraphic: radeon hd 6790 power green 580 من خودم نظرم gtx 770 یا r9 ...خريد دوربين عكاسي كانن زير 2 ميليون
ارسال شده توسط داریوش نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام دوستان.من يه دوربين عكاسي زير ٢ ميليون مي خوام بگيرم.بين كانن 700d و كانن G7X موندم.كدوم بهتره؟ميدونم اولي dslr هست و دومي نيمه dslr فقط مي خوام بدونم كيفيت عكس هاي كدوم بهتره؟يا اگه مدل بهتري هم هست لطفا بگين البته مي خوام حتما ماركش كانن باشه....درخصوص نشریه
ارسال شده توسط ایمان برزگران نوشته شده در : مشکلات فنی و عمومیبا سلام . من اشتراک نشریه رو قبل از عید گرفتم و به من گفته شد که از اردیبهشت به بعد به دستم میرسه . ولی هنوز نرسیده . میشه بفرمایید نشریه چندم هر ماه منتشر میشه. وچه موقع به بیرجند ارسال خواهد شد ؟ و اگه امکان داره پیگیری بفرمایید که چرا ارسال نشده ا...خرابی هدست Logitech G230 و قبول نکردن ان از طرف گارانتی آواژنگ !!!
ارسال شده توسط Jamshid نوشته شده در : مشکلات فنی و عمومیمن 2 هفته پیش هدست Logitech G230 خریدم که به شدت صداش ضعیف بود و میکروفونش کلا قطع بود !! بلافاصله بردم گارانتی اواژنگ و اونها هم قبول کردن و یکی دیگه اوردن که بازم صداش ضعیف بود میکروفونش هم به شدت ضعیف بود !! یکی دیگه اوردن که دقیقا همین مشکل رو دا...هماهنگی Core i7 4790k با DDR4
ارسال شده توسط Wave Ocean نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام آیا سی پی یو core i7 4790k با رام DDR4 هماهنگه و با هم مشکلی ندارن؟ ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا با تشکر...خرید کیس سلام کیس برای بازی با بودجه 10 تومن. به نظر شما چی خوبه؟;)
ارسال شده توسط ali نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام کیس برای بازی با بودجه 10 تومن. به نظر شما چی خوبه؟...انتخاب از بین مارک های مختلف کارت گرافیک
ارسال شده توسط علی نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام به دوستان بنده می خواستم یک کارت گرافیک Zotac GTX 970 AMP! Extreme Core رو بخرم...سوالی که برام پیش اومده اینه که کدوم مارک نسبت به بقییه بهتره؟ MSI یا ASUS یا گیگابایت یا همین زوتاک؟ کدوم بازدهی بیشتری داره؟...انتخاب مادربورد
ارسال شده توسط x99 نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام دوستان... لطفا ویژگیهای مادربورد asus x99e wsرو بفرمایین قصد خرید دارم برای کار رندرینگ یه سیستم دسکتاپ ...سی پی یو هم 5820 هست...آیا ارزش هزینه داره یا نه x99 کفایت میکنه؟درمورد اصطلاح worksatation هم اطلاعاتی دارین بفرمایین؟...اعتماد به یه فروشنده؟
ارسال شده توسط drjackool نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام آقای پناهی لطفا سوال منو پاسخ بدید. من میخواستم از این سایت خرید انجام بدم اونم برای شهرستان. آیا این سایت برای خرید قطعات معتبره یانه؟ توش نوشته با شما همکاری داشته. aria-computer.mihanblog.com سلام ببخشید خیلی شرمندم. شما چرا سوال ...مشاوره برای خرید سیستم
ارسال شده توسط امیرحسین نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهبا سلام خدمت دوستان.میخواستم بدونم چه سیستمی میشه با 4500000 بست که کارت گرافیکش zotac gtx 980 amp باشه؟ اخه از یک کارشناس پرسیدم گفت اگه با این پول بخوای سیستم بگیری نمیتونی از تمام قدرتش استفاده کنی.باید خیلی بیشتر خرج کنی.نظر شما چیه؟...میخواستم بدمنم کدو گوشی بهتره p7 p6 g7 honor6
ارسال شده توسط علیرضا نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام ببخشید میخواستم بدونمکه گوشی p6 بهتره یا g7 یا p7 یا هانر 6؟ اگه میشه این هارو برام مقایسه کنید خواهش میکنم و کدوم از لخاظ دوربین باکیفیت تره خواهش میکنم جوابمو بدید لطفا...مشکل متوقف شدن انتن
ارسال شده توسط معین نوشته شده در : مشکلات فنی و عمومیسلام.دوستان من Samsung I9192 Galaxy S4 mini Dual SIM خریدم.یک روز بعد از اینکه خریدم انتن رفت و بجای عکس انتن علامت توقف اومد ولی سیم 1 رو میزنه،سیم کارتم هم ایرانسله الان باید چکار کنم؟؟؟ خواهشا اگه میتونید کمک کنید خیلی مهمه.ممنون...GTA
ارسال شده توسط Saman نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام بچه ها این سیستمی که بچه های سخت افزار برای GTA بستن تا 4 - 5 سال دیگه کار ما رو را میندازه ؟ اگه یه مانیتور 4k بندازیم روش میتونیم بازیو با این کیفیت بزنیم ؟ کلا میتونیم با 30 فریم بازیو بترکونیم ؟...خرید vga و RAM
ارسال شده توسط masencod نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهببخشید می خواستم که اگه میشه یه کارت گرافیک و یک رم تتا سقف 900 تومان واسه این سیستم پیشنهاد میدید خودم gtx750ti رو در نظر داشتم بقیشم رم و اینکه سیستم چون باید زیاد روشن بمونه از نظر کولینگ مشکل نداره ؟ ببخشید و به نظر شما برای گیم و فیلم مانیتور ...








