The Best Sony LED FOR GAMING FROM 40' UP to 42' Inch
ارسال شده توسط Shahram نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهsalam mikhastam bedonam behtarin entekhab beyne mahsolate sony ta 42 inch chi hast ba tavajoh be Refresh rate TV albate... 3D bashe khobe ya nabashe? ya inke kolan beram soraghe yek brand dige? kheyli mamnon....مشاوره
ارسال شده توسط مجتبی نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام.برای سیستم زیر چه گرافیکی ببندم تو قیمت 500 تا650 تومان که واسه ایسوز باشه با تراشه نویدیا. با یه مدل رم چهار گیگ با باس 1600mhz معرفی کنید ممنون میشم. مدل پاورش هم خوبه یا نه؟ Motherboard: Asus z97-pro gamer CPU : Intel Core i5-4460 RAM...خرابی و مشکل در کارت گرافیک R9 280x
ارسال شده توسط amin نوشته شده در : مشکلات فنی و عمومیسلام من تابستون پارسال کامپیوترم رو ارتقا دادم و کارت گرافیک GTX 580 ( برند EVGA ) رو خریداری کردم ولی بعد از 6 ماه براش مشکل پیش اومد و در حین بازی کردن به صورت اتفاقی صفحه شطرنجی میشد و باید کامپیوتر رو ریستارت میکردم تا درست بشه بعد از چند بار...لیست خرید
ارسال شده توسط sakhtafzar0590456148 نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام.خسته نباشیدمی خواستم اگر امکان داره یک لیست برای یک سیستم درحد2میلیون که عالی کار کنه برام بفرستید.ممنون میشوم. مثلا چه کارت گرافیک هایی جدید و برای بازی و کارهای گرافیکی مناسب است،یا چه cpuهایی خوبن؟...راهنمایی در خصوص خرید سیستم
ارسال شده توسط alireza نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)با سلام خدمت دوستان گرامی میخواستم این سیستمو بگیرم بنظرتون خوبه؟ Intel Core i7 4790K = 1/080/000 ASRock Fatal1ty Z97 Killer = 495/000 Gskill TridentX DDR3 2x4 2400 CL10 = 270/000 Green GP750A-Zs=295/000 g1 gaming gtx 970=1/570/000 THERMALRI...مودم adsl
ارسال شده توسط mohammad نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام دوستان بنده از مخابرات اینترنت پرسرعت گرفتم(512) بعضی از دوستان گفتند که مودم ارایه شده توسط مخابرات زیاد خوب نیست آیا این درسته؟ دوستان در صورت امکان بنده را برای خرید یه مودم وایرلسadsl راهنمایی کنند کاربردم هم فقط برای یه سیستمه یعنی پورته...خرید لب تاب
ارسال شده توسط mohsen نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام تو رنج قیمتی سه تومن و کمتر ی لب تاب میخوام برای کارای برنامه نویسی و اینکه حتما چهارده اینچی باشه نظر خودم dell inspiron 5447 a هستش ولی نمیدونم تو این قیمت انتخاب بهتری هم وجود داره یا خیر ممنون میشم راهنماییم کنید .......تفاوت مادربوردها Z97 gaming 3, gaming 7
ارسال شده توسط اسماعیل نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام.میخواستم بدونم تفاوت عمده مادربورد z97 gaming 3 با Gaming 7 چیه و علت اختلاف قیمت اونها چیه؟و سوال دومم مادربورد z97x game plus در بازار موجوده و تفاوتش با این دو چیه؟...در مورد فریم
ارسال شده توسط علیرضا نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)چه نرم افزاری برای گرقتن فریم در بازی ها خوبه؟ و یه سوال دیگه برای اینکه در بازی ها لگ وجود نداشته باشه باید چقدر فریم داشته باشه بازی؟ اگه میشه یه نرم افزار کم حجم معرفی کنین....بالا نیمادن گلکسی اس 3
ارسال شده توسط amir hosein نوشته شده در : مشکلات فنی و عمومیمن داشتم اپدیت میکردم بعد یک دفع خاموش شد بعد بالا نیامد.لطفا راهنمایی کنید.یعنی روشن میشه ولی روی ارم سامسونگ می ماند بعد ریست میشه دوباره ارم ساسونگ می اید....هارد اکسترنال دارای شرتکات
ارسال شده توسط Milad نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام دوستان اطلاعات هارد اکسترنالم م به صورت شرتکات داخل پارتیشن با اسم پارتیشن ذخیره شدن میخوام بازش کنم ارور RunDll32 میده و باز نمیشه به نظر شما مشکل چیه؟؟؟؟؟ ...آیا CPU با این اتفاقات میسوزه ؟
ارسال شده توسط mehrad نوشته شده در : مشکلات فنی و عمومیسلام دوستان این سوال خیلی ذهن منو مشغول کرده وقتی میرم مغازه خدمات کامپیوتری و این جور جا ها شندیم میگند که : الکتریسیته ساکن بدن هم میتونه CPU رو بسوزونه یا شنیدم میگند وقتی میخواد دست بگیری و در مادربرد نصبش کنی حتما باید کف پات لخت باشه...خرید سیستم برای طراحی و رندرینگ معماری و گرافیک حرفه ای
ارسال شده توسط محمد حسین نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام خدمت همه بچه ها نه (9) میلیون تومن بودجه دارم، می خوام یه سیستم رندرینگ و طراحی ببندم، خودم نظرم روی لپ تاپ های گیم ام اس ای و ایسوسه ولی اونا فوقش 5 میلیون تومنن! بقیه پول می مونه رو دستم! چون جا به جایی برام یکی از فاکتور هاست اگه دوستان لطف...خرید سیستم!!!!!!!!!
ارسال شده توسط hadi نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهباسلام می خوام یه سیستم گیم بخرم و این قطعات انتخاب کرده ام: cpu:4790k gpu:gigabyte GTX970 g1 gaming mb:gigabyte z97 gaming3 ram:2*8=16 2400 جی اسکایل hdd:1 or 2 tb wd green or blue ssd:samsung evo 850 120 or 128 corsier psu: 700A_hp green ...معرفی بهترین مانیتور تو رنج 800تا900هزار تومان
ارسال شده توسط himan نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام میخواستم ی مانیتور بخرم بودجه هم تا 900تومان هستش ممنون میشم ی مانیتور خوب معرفی کنید 23یا24اینچ باشه. برای تماشای فیلم و بازی کردن میخوام این مانیتور خودم این مانیتور رو انتخاب کردم LG D2342...خرید سیستم گیم فقط کیس
ارسال شده توسط سیدرضا نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام میخوام یه سیستم واسه گیم بخرم بودجه هم دو میلیون و ششصد تومن دارم چی پیشنهاد میکنید؟؟ ............................................................................................................................▐چند سوال درباره سیستم گیمینگ و مشاوره قطعات ▐
ارسال شده توسط mehrad نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام تصمیم خرید یه سیستم گیم کردم سیستم فعلیم خیلی ضعیفه ( پنتیوم ) موارد انتخابیم : Intel Core i7-4790K یا Intel Core i7-4790 DDR3 2X4=8GB 2400 CL10 ASUS Strix GTX 980 OC DCII Asus Z97-K بیشترین بودجه رو هم گذاشتم روی کارت گر...راهنمای خرید لب تاپ گیمینگ تا 3.800 تومان
ارسال شده توسط arr نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام میخواستم یه لب تاپ گیمینگ بخرم که قیمتش تا 3ملیون و 800 تومان باشد انتخاب من Lenovo Y5070 - H هستش اما میگن گرافیکش خوب نیست موندم چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید...سیستم مناسب برای نرم افزارهای سنگین
ارسال شده توسط Zebarjad نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام وخسته نباشید. با مبلغ حدود 5 میلیون تومان چه قطعاتی رو برای کار کدنویسی سنگین با نرم افزار MATLAB (که تازه قراره با نرم افزار دیگه ای هم لینک بشه) پیشنهاد میکنید؟ RAM و CPU خیلی خیلی برام مهمه ولی کارم تو مایه پردازش اطلاعات سنگینه و گرافیکی ن...خرید قطعات کامپیوتر چه مارکی یا مدلی بهتره ؟!!!
ارسال شده توسط پوریا نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام دوستان ممنون میشم یک راهنمایی کلی بکنین (ایلتل ساپورت باشه) مارک:: مادربرد_گرافیک_پاور(خیلی خوب)_رم_هارد اس اس دی _ کاربری خونگی داره و بازی های خیلی سنگین روش انجام نمیدم! فقط زیاد جنسو کیفت و نمیشناسم کدوم بهتره ههنون میشم برای راهنماییتو...
















