مشکل با اسمارت واچ2
ارسال شده توسط mahmood.es نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام دوستان.اسمارت واچ2رو به PCوصل کردم وپیغام آپدیت داد.کمی بعددرحین ساعت خاموش شد.دیگه روشن نمیشه.شارژم فول بود.نه دکمه ریست داره نه بابرق روشن میشه.کلاخاموش شد.کسی میتونه کمک کنه.آرینم بردم کلا منکرشدن وگفتندفقط دستگاه رو با گوشی ست میکنند!!!!!...خرید تبلت ویندوزی
ارسال شده توسط Farin نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام دوستان.من میخوام یه تبلت ویندوزی سیم کارت خور بخرم، به نظر شما کدوم یکی از این موارد بهتره؟ Acer Iconia W4 - 32GB 3G Dell Venue 8 Pro - 64GB 3G Lenovo Miix P2 - 64GB 3G لینک مقایسه این سه تا رو هم گذاشتم. لطفا کمک کنید!...راهنمایی برای خرید تبلت های هیبریدی (لطفا بخوووونید)
ارسال شده توسط Farin نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام.من میخوام یه تبلت نوت بوک بخرم،اول نظرم Asus transformer book t100 بود ولی بعدش Asus vivo tab smart ME400C رو انتخاب کردم.اما من میخوام علاوه بر ویندوز 8، تبلتم قابلیت اجرای اندروید هم داشته باشه چون به برنامه های اندروید نیاز دارم و میخوام یه ...چی بخرم برای gaming و کار های سنگین ؟
ارسال شده توسط payam نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام . یک سیستم میخواستم ببندم برای بازی و کار های سنگین . من همیشه دو تا سیستم عامل میارم بالا برای همین یه سیستم غول می خوام . موجودیم هم 2.5 هست . ممنون میشم راهنمایی کنید...دی وی دی رایتر
ارسال شده توسط ABADAN نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)بهتر دی وی دی رایتر الان از لحاظ کارایی چه برند و مدلی هست ؟...هارد دیسک اینترنال
ارسال شده توسط سعید نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهمی خوام هارد دیسک اینترنال Seagate 2 ترابایت SATA 3 Buffer 64 MB بخرم= 2 سوال دارم: 1-مادربرد من چیپ ست P43 ASUS P5QL Pro هست آیا این حجم را ساپورت می کند؟ تو دفترچه ش چیز خاصی نبود و فکر نکنم تو دفترچه هیچ مادربردی بنویسند !! (چون می دو...چیپ براد کام
ارسال شده توسط رضا نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)لطفا درباره چیپ براد کام توضیح دهید...خرید h.d.d
ارسال شده توسط سینا نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهبا سلام. من می خواستم یه h.d.d برای فضای اصلی کامپیوتر (گیم ، بوت ، او اس ، فیلم و ...) بخرم و بین چند مدل موندم. لطفا راهنمایی بفرمایید: Seagate 1tb Barcuda Western digital 1tb blue Western digital 1tb green یا اگر گزینه ی بهتری باشه. با تشکر...عدم شناخت CPU
ارسال شده توسط جاوید نوشته شده در : مشکلات فنی و عمومیبا سلام. ماردبرد من Asus P5KPL- c هستش آمار cpu های تحت ساپورتش رو در ادردم و یه cpu E8400 روش انداختم ولی موقعی که سیستم می خواد بیاد بالا برای cpu ارور میده و باید F1 رو بزنم تا خطا رو نادیده بگیره و ویندوز بالا بیاد. Bios مادربرد رو هم آپدیت کرد...سوال
ارسال شده توسط مهران نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)با سلام وتشکر از شما .من بکمک شما تونستم با ال ای دی هوشمند به صورت بی سیم متصل بشم ولی گ وشیم برای کانکت شدن نیاز به تنظیم مجدد داره اگه ممکنه راهنمایی کنید ممنون xperya e10i...اطلاعات
ارسال شده توسط mahan نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)با سلام می خواستم بدونم Z2 دارای اثر انگشت باز کردن قفل گوشی در حالت روشن هست؟؟؟؟ مثل سری جدید اپل...تماس تصویری در هوآوی g700
ارسال شده توسط hossein نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام دوستان من سیمکارت رایتل گرفتم وقتی خواستم تماس تصویری بگیرم تازه متوجه شدم که گزینه video call نداره!!! خواستم بدونم از این سرویس رایتل (تماس تصویری) چطوری میشه با هوآوی g700 استفاده کنم ؟؟؟ اصلا راه حلی داره که با این گوشی و رایتل تماس تصویری...راهنمایی در ارتقاء سیستم
ارسال شده توسط فرزاد نوشته شده در : مشکلات فنی و عمومیبا سلام سیستم من 1-890 fx asrock. Deluxe 4 2-cpu : 1075 X6-3gi 3~RAM:4×2gig dual 1333 (cl9-9-9-24( geil 4~VGA:2×5858 sapphire toxic-oc 5~ PSU:XFX750w-Black edition 80+silver ~ gaming 6~ cpu cooler:Zalman 120 CNPS 7~ HDD:2×1TB-WD &HITACHI ...اصل بوئن باطری
ارسال شده توسط امیر عزیزی نوشته شده در : مشکلات فنی و عمومیسلام؛ چند روزیه که یه گلکسی نوت 3 از یه فروشگاه تو شهرستان خریدم و پلمب بسته بندی باز بود فروشنده ما را متقاعد کرد که مشکلی نداره.تا حالا دو بار گوشی رو شارژ کردم.بار اول در حالت خاموش و دفعه دوم در حالت روشن.شارژ بیش از 10-12 ساعت طول میکشه و نسبتا...asus rog g750 jz خریدن
ارسال شده توسط سخت افزاری نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام من میخواستم بدونم اولاً کسی هست که این لپ تاپ رو داخل ایران بفروشه چون من خیلی گشتم و تنها یه جا ادعا کرد که داره که اونم گفت باید شما ثبت سفارش بدی تا برات از دبی بیاریم منتها اولاً مشخص بشه که کسی تو ایران این لپ تاپ رو البته با رم 16 یا 24 ...تغییر در سیستم پیشنهادی از طرف کارشناسان سایت
ارسال شده توسط cozyplace نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام ، خسته نباشید . من مدتی پیش برای خرید یه سیستم از شما مشاوره گرفتم و شما سیستم زیر رو به بنده پیشنهاد دادید : gigabyte h97-d3h intel core i5 4460 haswell-refresh kingston hyper fury 2*4g 1600mhz seagate 1tb bracuda 64mb sata3 st1000dm003 a...huawaei ascend p7
ارسال شده توسط amir نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام میخواستم نظرتون رو در مورد پی 7 بدونم و راهنماییم کنین که ایا این گوشی رو بگیرم یا نه چون از چینی بودنش ترس دارم لطفا راهنمایی کنین مرسی...راهنمایی جهت سیلیکون کردن سیستم!
ارسال شده توسط سید میثم موسوی نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام و خسته نباشید خدمت اساتید محترم بنده حدود 4 سال است که پی سی دارم و اصلا خمیر سیلیکون سی پی یو و کارت گرافیک عوض نکردم بعد از باز کردن فن متوجه خشک شدن تقریبی خمیر سیلیکون شدم اما دمای سی پی یو بنده بین 37 تا 55 متغییر است ایا ...راهنمایی درباره خرید تلویزیون سونی
ارسال شده توسط ali نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهباسلام، بین ۳ مدل تلویزیون w800,w804 وw828 سونی که در سایزهای زیر ۵۰ باشند باتوجه بقیمت , کارایی و زیبایی کدام مدل راپیشنهاد میکنید؟ لطفا درصورت امکان نرخ تازه سازی واقعی هر مدل و نوع پنل مورداستفاده راهم ذکرکنید....Asus Geforce GTX 760
ارسال شده توسط F.B نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام سیستم فعلی بنده: CPU:AMD Athlon II x3 450 3.2 MHz MotherBoard:MSI 870 G-45 RAM:Patriot 4gb (2x2gb) 1333 CL9 تصمیم به تعویض گرافیک گرفتم.می خواستم بپرسم که اگر Asus GTX 760 روی این سیستم اسمبل شه تا چه حد گلوگاه ایجاد میشه؟خیلی مشکل داره با ...





