مشخصات فنی تبلت
ارسال شده توسط سعید نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام و خسته نباشید جانانه و تشکر از سایت عالی تون! 1-در مورد تبلت Lenovo A3500: آیا فلش های از نوع OTG را ساپورت می کند ؟ اگر خیر=لیست موارد دارای این قابلیت کدام مدل ها هستند؟ (در سایت لنوو نتوانستم به جواب برسم -سایت سازگار ارقام هم که مطابق ...مشکل بوق سلامت
ارسال شده توسط mantia نوشته شده در : مشکلات فنی و عمومیسلام اقای پناهی اگه یادتون باشه چند روز پیش با رم مشکل پیدا کرده بودم که با اپدیت کردن بایوس مشکلم حل شد الان روی حالت 1866 داره کار میکنه هیچ مشکلیم نداره فقط از وقتی که بایوس رو اپدیت کردم یکی در میون بوق سلامت میزنه نگران شدم هر جایی هم سرچ کردم ب...خرید کامپیوتر all in one
ارسال شده توسط حمیده نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهبا سلام می خواستم راهنمائیم کنید با مبلغ 2500000 تومان چه مدلی از کامپیوتر آل این وان رو بخرم که بهترین گزینه خرید باشه با تشکر...مدیریت پهنای باند و سرعت دانلود
ارسال شده توسط M.H.E نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام دوستان، جمیعا خسته نباشید. یه راهنمایی میخوام ازتون، اگه میشه،لطفا... آقا می خوام پهنای باند و سرعت اینترنت خونه رو مدیریت کنم، یعنی مثلا به جز سیستم خودم که اونم با وای فای به مودم وصل میشم، دیگه هر کسی که از مودم من استفاده میکنه و بهش وصل م...ارتقای کارت گرافیک
ارسال شده توسط M.A.P نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام این مشخصات سیستممه↓ MB: Gigabyte X58A-UD7 CPU: Intel(R) Core(TM) i7 CPU 920 @ 2.67GHz, 2661 Mhz RAM: 4G DDR3 1600 ASUS 1GB GDDR5 → VGA: ATI Radeon HD 4890 که البته میخوام یه رم 8گیگ هم اضافش کنم اما اصل ماجرا ! میخوام کارت گ...تشخیص دست دوم بودن گرافیک
ارسال شده توسط سینا نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)با سلام بنده یک گرافیک sapphire r9 270x با گرانتی مشکات خریدم اما با دیدن این خبر: http://lioncomputer.ir/news/522/ واقعا نگران شدم. می خواستم ببینیم روشی برای تشخیص دست دوم بودن گرافیک وجود داره تا خیالم راحت بشه؟ با تشکر فراوان... ...ارتقای cpu و مادربورد و گرافیک و رم
ارسال شده توسط سینا نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهبا عرض سلام و ادب و خسته نباشید. بنده قصد ارتقای cpu , mb , VGA , ram برای گیم دارم با بودجه ۱۷۵۰ مشخصات الان سیستمم : Cpu: pentium 4 single core 3ghz VGA: nvidia geforce 9500gt 1gb 128bit Ram: geil 2gb ddr2 Power: optima opt-650 Monitor:fullh...قیمت پردازنده
ارسال شده توسط Ali.leader نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)درود و خسته نباشید یه سوال ؟ پردازنده intel core i7 4790k کی وارد بازار کشورمون میشه ؟؟؟؟؟؟ مردیم از بس منتظر موندیم ! ...پی اس 4 یا ایکس باک وان
ارسال شده توسط امیرغافلی نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهبا سلام خواستم بدونم از همه نظر کدوم بهتره ایکس باکس وان یا پی اس 4 و ی سوال دارم که ایا نسخه هک شده بازی هم وجود داره یا فقط نسخه اصلی رو باید خرید؟ نسخه هک شده ارزونه اما نسخه هک نشده خیلی گرونه و اصلا با صرفه نیست...روش ذخیره کردن تنظیمات در ویندوز 8.1 بر روی لپ تاپ
ارسال شده توسط Ali Fallahi نوشته شده در : مشکلات فنی و عمومیسلام.توی لپ تاپ یه قسمت از تنظیماتش 2 تا گزینه رو اگه به عکس زیر نگاه کنید دورشون خط کشیدم. http://upload7.ir/imgs/2014-07/33066836737771282309.png حالا اون 2 قسمت اولین گذینه برای اینه که وقتی دکمه های alt+shift رو فشار میدم زبان کیبورد عوض میشه و...خرید سیستم
ارسال شده توسط hadi نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهلطفا کمکم کنید می خواستم یه سیستم با بودجه ی 5 میلیون جمع کنم که قدرت خیلی بالایی داشته باشه و ست باشه . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ...خرید قطعات برای بازی
ارسال شده توسط امیرغافلی نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهبا سلام شنیدم میگن که اگه میخوای سی پی یو رو عوض کنی باید قعطات دیگه مثل مینبورد کارت گرافیک رم و غیره رو عوض کنی(ارتقا بدی) اگه درسته من مشخصات قطعاتی ک دارم اینه میشه بگید چند میخرن ازم CPU:AMD AthonII x4 635 motherbord: MICRO_STAR INTERNATIONAL ...سیستم پیشنهادی
ارسال شده توسط جابر نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)یه سیستم میخواستم پیشنهاد بدین با قیمت 3 میل که مانیتور حساب نشه و اینکه این سیستم چطوره؟! ایا قطعات همخونی دارن با هم؟! برا گیم های سنگین 600--------------------CPU: intel core i 5 4460 460-------------------------MB: Asrock Z97 Pro4 VGA: Sap...استفاده از دو گرافیک
ارسال شده توسط javad نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام یه مادربرد gigabayte -ga-p75-d3 دارم با گرافیک geforce GT 440 پردازنده هم i3-2120 میخوام یه گرافیک دیگه اضافه کنم مادربردم امکان CrossFireX رو داره امکان پذیر هست یا نه ؟اگه هست چه گرافیکی ؟و راه انجام این کار با تشکر...استفاده از دو گرافیک
ارسال شده توسط javad نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام یه مادربرد gigabayte -ga-p75-d3 دارم با گرافیک geforce GT 440 پردازنده هم i3-2120 میخوام یه گرافیک دیگه اضافه کنم مادربردم امکان CrossFireX رو داره امکان پذیر هست یا نه ؟اگه هست چه گرافیکی ؟و راه انجام این کار با تشکر...lg g2 یا xperia z1
ارسال شده توسط محمد نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام لطفا در مورد خرید یکی از این دو گوشی راهنماییم کنید . از نقاط ضعف و قوت نسبت به همدیگر هم بگید ممنون میشم ....راهنمایی لطفا
ارسال شده توسط نسترن نوشته شده در : مشکلات فنی و عمومیباسلام من گوشی هواووی p6 اخیرا خریدم که موقع نصب برنامه . هر برنامه ای همش ارور می ده که بسته نصب برنامه متوقف شده. تو قسمت تنظیمات ایمنی هم چند بار تیک های هشدار رو برداشتم ولی تاثیری نداشت. اینجا کسی می تونه راهنماییم کنه لطفا؟ ...از کار افتادن ناگهانی یکی از پورت های یو اس بی
ارسال شده توسط امیر مهدوی نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام دیروز یه هاب یو اس بی به یک از پورت های لپ تاپم زدم بعد یه دفعه سیستم خاموش شد و بعد از روشن کردن مجدد دیگه اون پورتم رو شناسایی نمیکنه پورت به همون هاب برق میده ولی به وسایل دیگه نه یو اس بی 3 هست و لپ تپ dell xps L502x خیلی ممنون می شم کمک...کمک
ارسال شده توسط mohammad نوشته شده در : مشکلات فنی و عمومیبا سلام من ی سیستم بستم با این مشخصات cpu:core i5 3450=550000 graphic card:asus geforce gtx 750 ti=700000 ram:8gig ddr3 1600=300000 main:gigabyte p61 ad3-260000 از اون موقع که این سیستم بستم چندتا بازی نصب کردم همش با افت فریم دچار میشم یا بازی...خرید گوشی
ارسال شده توسط M@RJ@N نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام میخوام بهترین گوشی سال و بخرم ک تو ایران بیشترین کاربرد و داره شما چ پیشنهادی میدهید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ قیمت مهم نی...



