دانلود مجله
ارسال شده توسط حسام سیدعلی نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام شماره 68 رو آنلاین خریدم ولی دانلود نمیشه. تا 10 12 درصد با سرعت کم خط دانلود میره بعد ارور میده چه کار باید بکنم؟...سیستم گیم
ارسال شده توسط RONET نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام من یک سیستم برای گیم بیگرم تا سقف 2.200تومان باشد پردازندش اینتل باشد .لطفا مرا راهنمایی کنید من لب تاب ایسر دارم. این سیستم را فقط برای بازی gta v میگرم...خرید سیستم گیمینگ
ارسال شده توسط hamed نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهبا سلام و خسته نباشید. قصد خرید سیستی با مشخصات زیر رو دارم لطفا نظرتون رو راجع به سیستم بنده بدید.کارت گرافیکی رو ای تی ای انتخاب کردم با توجه به مطلبی که تو سایتتون مبنی بر ساپورت دایرکت ایکس 12 توسط چیپ ست های ای تی ای نوشته بودید. اگر هم قطعاتی...سیستم بدون مانیتور تا 3 تومان
ارسال شده توسط amir نوشته شده در : مشکلات فنی و عمومیسلام.ببخشید میخواستم یک سیستم بخرم بدون مانیتور تا 3 تومان لطفا پیشنهادتونو بهم بگید... مرسی....درخواست مشاوره برای بستن کیس گیم
ارسال شده توسط مهرداد نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهبا سلام خدمت دوستان میخوام کیس ببندم مخصوص گیم. بودجه حدود 3.200 میلیون تومن. قطعاتی که به من پیشنهاد شده رو میگم اگه جایی مشکلی هست ممنون میشم بگید. یا اگه قطعه ای بهتر در اون قیمت میدونید بگید. m.b: gigabyte ga-h97 gaming3 cpu: intel core...مشاوره فنی
ارسال شده توسط atabak نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلا دوستان یه سوال داشتم که زیاد مربوط به این بخش نیست اما ممنون میشم اگه یکم راهنماییم کنید.واسه بازی کردن افلاین xbox one بازم به اینترنت نیازه؟ یعنی موقع نصب دیسک بازی باید بعد نصب محتویات دیسک دانلود هم بکنه ؟ خیلی ممنون...مشکلات کارت گرافیک r9 280x
ارسال شده توسط افشین نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)دوستان سخت افزاری سلام میخواستم بدونم چرا این کارت گرافیک (r9 280x) در حالت پیش فرض که gpu clock 1070 و memory clock 1500 رو نشان میده بعد از 10 دقیقه داغ میکنه و تصاویر قاطی میشه.هر کاری کردم درست نشد فکر کردم خرابه بردم فروشنده برام عوض کرد و یک...کدام کارت گرافیک
ارسال شده توسط ruhy نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام جهت رندرینگ(اتوکد- میکس) دو کارت گرافیک مد نظر هست AMD Radeon R9 290X و giga gtx970 قیمت برام مهم نیست کدوم بهتر عمل میکنه ظاهرا از نظر قیمت خیلی تفاوت ندارند...کمک برای تکمیل سیستم
ارسال شده توسط Alireza نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام یکسری قطعات دارم میخواستم با همین ها یه سیستم ببندم که تا جای ممکن هزینه اضافی پرداخت نکرده باشم. قطعات من : CPU Corei7 4790k SSD Drive 256 samsong Evo Hard 1TB RAM 4GB DDR3 1333 (مانیتور و موس و کیبورد و اسپیکر هم دارم ) کاربرد سی...بهترین عمل ، کمترین بودجه !
ارسال شده توسط Mohamad نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام راسیتش من سیستم زغالی دارم رفتم ps4 خریدم الان اکثرا برای اینکه بازی کنم باید واستم دست 2 تو بازار زیاد شه ک دیگه مزه بازی میپره تا حدودی . میخوام ی لطفی کنین ی پیشنهاد بدین ببینم با این سیستم چیکار کنم : 500 دارم میگم اگه بشه اول گرافیکو بخر...ارتقا قطعات کامپیوتر
ارسال شده توسط دانیال نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهبا سلام.من سیستمی با گرافیک sapphire 5450 و رم 4 و همچنین سی پی یو 2.90 گیگاهرتز و هارد 500 گیگابایت دارم با توجه به بازی های جدیدمنتشر شده.خواستم بپرسم با بودجه پانصد هزارتومن کدوم قسمت کامپیوتر رو ارتقا بدم که بتونم راحت و بدون مشکل بازی جدید رو اج...نرم افزار
ارسال شده توسط محمد نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)رم افزار BlazeDTV نسخه معمولی و Pro که وقتی کرکش میکنی سریع کرک رو میشناسه و نور صفحه کم کم سیاه میشه بايد چه كار كنم كه نور ثابت باشد لطفا مرحله به مرحله بگوييد...راهنمای خرید سیستم
ارسال شده توسط hamed نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهبا سلام و خسته نباشید. قصد خرید سیستی با مشخصات زیر رو دارم لطفا نظرتون رو راجع به سیستم بنده بدید.کارت گرافیکی رو ای تی ای انتخاب کردم با توجه به مطلبی که تو سایتتون مبنی بر ساپورت دایرکت ایکس 12 توسط چیپ ست های ای تی ای نوشته بودید. اگر هم قطعاتی...مشکل فرکانس رم (اورکلاک)
ارسال شده توسط IT نوشته شده در : مشکلات فنی و عمومیسلام من 2 رم 4 گیگ با باس 2133 دارم ولی در فرکانس 1600 کار میکنه نه با پروفایل xmp درست میشه نه به صورت دستی. ممنون...انویدیا
ارسال شده توسط sal نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام تاریخچه ی کامل شرکت nvidia رو میخوام ومحصولاتش تاسال 2014 واسه درس پروژه می خوام هرچه زودتر کمکم کنید باتشکر(به صورت فایل ورد اگرممکنه)...bluetooth proximiity monitor
ارسال شده توسط حسام سیدعلی نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام تو تبلت لنوو یه بخشی هست به اسم bluetooth proximiity monitor میخواستم بدونم چیه و چه کاربردهایی داره؟...جواب ؟!!!
ارسال شده توسط Mohamad نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهجواب بدین دیگهههه http://v1.sakhtafzarmag.com/%D9%BE%D8%B1%D8%B3%D8%B4-%D9%85%D8%B4%D8%A7%D9%88%D8%B1%D9%87/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B9%D9%85%D9%84-%D8%8C-%DA%A9%D9%85%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%A8%D9%88%D8%AF%D8%AC%D9%87...980 یا 780 Ti ! کدام یک برای رندرینگ مناسب تر است ؟
ارسال شده توسط علیرضا خان نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهبا عرض سلام و درود خدمت دوستان عزیز ، با توجه ب اینکه الان قیمت سری 9 انویدیا بسیار نجومی بالاست نسبت ب سری 7 ، خواستم بدونم کدام یک از کارت ها مناسب رندرینگ و گیمینگ هستند 780 ti یا 980 ، لطفا دوستان با ارایه ی دلیل جواب دهید با سپاس فراوان...جمع کردن سیستم
ارسال شده توسط milad نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهبا سلام میخواستم سیستمی با مشخصات زیر جمع کنم و البته نظر شما را هم بدونم main Board : asus z97-c CPU : core i5 4690K ram : Gskill Trident x 2*8gig=16 bus 2400 VGA : Asus GTX 750 TI case : Green X1 Gaming Power : cooler master 650 w GX 2 Pro 8...هماهنگی بین قطعات پیشنهادی
ارسال شده توسط ruhy نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسیستم اول Intel Core i7-4790K 4.0 استاندارد 4.4 توربو چهار هسته و هشت رشته هشت مگابایت 22 نانومتر Intel HD Graphics 4600 350 مگاهرتز استاندارد LGA1150 1090000 G.Skill Trident X DDR3 2X8=16GB 1600 CL7 648000 Western Digital Caviar Green 1TB سا...





