اپدیت گلکسی نوت 4
ارسال شده توسط Pooyan_DS نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام...من گلکسی نوت 4 دارم...امروز این پیام برای اپدیت اومد...میخواستم بدونم این اپدیت اندروید 5ه ؟؟؟...اگه 5ه بهتره اپدیت کنم یا نه ؟؟؟؟شارژدهی گوشی تغییری نمی کنه ؟؟؟؟و کلا گوشی بهتر میشه یا نه ؟؟؟ ممنون...خرید تبلت سامسونگ گلکسی تب اس
ارسال شده توسط محمد خدمتی یگانه نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهبا سلام خدمت دوستان عزیز .من میخوام گلکسی تب اس 8.4 بخرم ولی بدلایلی که از این تبلت در اینترنت بد گفته شده و میگن مشکلات زیادی داره.میخواستم ببین ایا این چیزایی که در مورد این تبلت میدن درسته یا نه . دوم اینکه مدل exynos خوبه یا snapdragon سریعن دوس...راهنمایی برای خرید یک سیستم مناسب
ارسال شده توسط danial نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام من قصد دارم یک سیستم بخرم با هدف اینکه تا 2 یا 3 سال آینده بازی های روز بازار رو که جدید میاد ساپورت کنه اما از اونجا که از سخت افزار اطلاع چندانی ندارم نمیدونم چه قطعاتی مناسب این هدف منه ! فعلا با چند تا از دوستان که مشورت میکردم اینو بهم معرف...سیستم خنک کننده پردازنده مرکزی
ارسال شده توسط ابوالفضل نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام من قصد خرید Intel core i5 4690 رو داشتم میخواستم بدونم نیاز به خنک کننده پردازنده مرکزی دارم یا نه؟؟؟ و اینکه اورکلاک کردن چقدر روی عملکرد cpu تاثیر میزاره؟؟؟ و فقط سری k این پردازنده ها قابلیت اورکلاک رو دارن؟؟؟...خرید گرافیک
ارسال شده توسط ابوالفضل نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام من میخواستم یه گرافیک خوب تهیه کنم تا سقف 1میلیون و 350 هزار تومن اگه میشه راهنمایی کنید و درضمن یک سوال هم داشتم این گرافیک های Gtx 970 inno3d چه فرقی با هم میکنن به جز قیمتشون تفاوت قدرتشون در چه حد هست مثلا Inno3D GTX 970 OC HerculeZ X...مشاوره برای خرید سیستم تا 7-7100
ارسال شده توسط mohammad نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام اگه ممکنه سیستم گیم تا 7^7.100 معرفی کنید ممنون (خواهشا تو این سیستم دو تا 970 باشه -البته اگه شما گرافیک بهتری سراغ دارید ممنون میشم نظرتونو بدونم)...Desire 820
ارسال شده توسط Nima نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام قصد خریدhTc Desire 820 این گوشی رو دارم 4 تا مدل داره سری q,n,g,s کدام رو باید بگیرم و آیا گوشی خوبی هست در کل اگه کسی با این گوشی کار کرده بگه که چطور گوشی هست؟... دوستان راهنمایی کنید با تشکر......iphone6
ارسال شده توسط TiNKeR نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام خدمت دوستان گلم... چندتا سوال دارم هرکسی میتونه کامل تک تک سوالارو جواب بده ... به امید خدا واسش جبران میکنم امروز عصر میخوام iphone6 یا اینکه iphone6 plus بگیرم ... سوال اولم اینه ک فروشنده به من گفته ک شاید پارت اروپا بیاد واسم از توی بار ....؟؟؟؟؟ GALAXY NOTE 4 OR GALAXY S6 ?????
ارسال شده توسط روزبه نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام دوستان من میخوام موبایل بخرم اما بین دو گزینه نوت4 و اس6 گیر کردم از یک طرف زیبایی اس6 در طراحی و بهتر شدن سخت افزار و دلچسب شدن تاچ ویز هست . از یک طرف سایز بزرگتر اما پر دردسر نوت + قلمش + باتری بهترش هست. آیا سرعت سخت افزاری اس6 اینق...بوت سیستم ایسوس
ارسال شده توسط پوریا نوشته شده در : مشکلات فنی و عمومیسلام دوستان ممنون میشم راهنمایی کنین توی بوت شدن سیستم ایسوس اول این صفحه میاد که باید خیلی سریع رد بشه ویندوز بالا بیاد!! ولی 15ثانیه بعضی وقت ها بیشتر طول میکشه تا از این صفحه عبور کنه سیستم تازه جمع کردم مدل مادربرد asus z97a usb 3.1 ا...راهنمایی خرید لپ تاپ
ارسال شده توسط reza bahary نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهبا عرض سلام و خسته نباشید و قبولی طاعات و عبادات شما عزیزان.من میخوام ی لپ تاپ بخرم .مبخوام که cpu اون 4 هسته ای هسول باشه (ترجیحا 4710HQ) و حداقل 6 گیگ رم و 2 گیگ گرافیک .ظاهر زیبایی هم داشته باشه و قیمتش هم بین 2 تا 2و نیم میلیون باشه .البته اگه مو...ارور دایرکت ایکس
ارسال شده توسط mehran نوشته شده در : مشکلات فنی و عمومیسلام دوستان. وقتی پی سی به تی وی وصل میکنم روی بازی که کلیک میکنم یه اروری میده که مربوط به دایرکت ایکس 11 میشه اما همه چی تکمیله روی مانیتور انجام دادم راحت ران شد اما روی تی وی اجرا نمیشه و ارور میده مشکل از کجاس؟ راه حلی داره یا نه؟ در ضمن پی ...سوال در مورد کارت گرافیک
ارسال شده توسط alireza نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام دوستان من تازه واردم یه سوال داشتم برای گیم توی رزولیشن 1080 شما بین یک GTX 960 بالا رده و یک GTX 970 پایین رده کدوم را پیشنهاد میدید ؟ (مثلا Zotac GTX 970 Reference و Inno 3D iChil GTX 960 HerculeZ X3 Air Boss Ultra) سوال بعدیم اینه که بین...سوال در مورد کارت گرافیک
ارسال شده توسط alireza نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام و خسته نباشید خدمت شما جدا از بحث گارانتی شما بین Inno3D GTX 970 OC HerculeZ X2 و Zotac GTX 970 Reference کدام رو پیشنهاد میدید ؟ آیا به صرفه هست کارت گرافیک هایی که فرکانس هسته آنها اورکلاک شده رو بخریم ؟...لب تاپ مینی
ارسال شده توسط شایان نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام و تشکر دنبال یه لب تاب مینی خوبم، توی حدود یک و پونصد، صفحه نمایش خوب و ابعاد پایین و... کاربریمم استفاده های معمولی تو دانشگاهو همرام بودن توی راهه میخوام تا این رنج قیمت چند تا بهم پیشنهاد کنید ممنون...سیستم برای رندر گرفتن - معماری
ارسال شده توسط مرتضی نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام یکم اطلاعات برای خرید سیستم میخواستم. برای کار رندر گرفتن (v-ray cinema4d maxwell) 1- مادر بورد (ترجیحا نسل پنج سی پی یو و رم ddr4 رو هم ساپورت کنه) 2- سی پی یو (i7 باشه) 3- گرافیک 4- رم (ترجیحا ddr4) 5- پاور 6- سیستم خنک کننده ممن...GTX 960 - نسخه 4 گیگابایتی یا 2 گیگابایتی
ارسال شده توسط Aria نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)با توجه به این که 2 جور GTX 960 داریم. به نظرتون خرید کدوم یکی ارزش خرید و آینده نگری بیشتری داره؟ خودم میگم 4 گیگابایتی ولی بنچمارک ها رو که میبینم تقریبا فرقی ندارن. با توجه به این که رابط حافظه ی 128 بیتی گلوگاه محسوب میشه آیا خرید GTX 960 4...سوال در مورد 4 قطعه اصلی
ارسال شده توسط محسن نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام به دوستان عزیز من می خوام این قطعات رو بگیرم. کسی از دوستان تا حالا از این قطعات استفاده کرده و تجربه یا نظری راجبشون داره ؟ 1- asus rampage V extreme 2- intel core i7 5930 ya 5820 3- king stone furyx 4*4GB 2600 4- inno3D gtx970 herculez...راهنمایی برای خرید سیستم برای کارهایی اداری
ارسال شده توسط abolfazl نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام من میخواستم یک سیستم برای دفتر کار بگیرم که تقریبا 24 ساعته روشن باشه هزینه 1000000 تا 1300000 برای فقط کیس ممنون میشم راهنمایی کنید در ضمن جایی خوندم که مادربورد msi استاندارد نظامی دارد و برای کارهایی اداری و استفاده طولانی مدت مناسب هست آیا د...آیا اندروید 5 برای honnor 6 میاد؟
ارسال شده توسط آرمان نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام. میخواستم بپرسم که آیا اندروید 5 برای هواوی honnor 6 هم میاد یا نه. بعضی جا ها نوشته میاد بعضی ها نه امروز هم تو یه سایت huaweinews.com دیدم که نوشته میاد . بعضی جاها هم نوشتن که honnor 6 چند مدله و فقط برای 2 تاش میاد . میخواستم بدونم آیا اطلاع...














