پاور
ارسال شده توسط ####### نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهبا سلام و خسته نباشید. سیستم من به صورت زیر است. min:msi 970a-g46 cpu:amd fx 4100 vga:amd 6570 ram:8g راستش چند وقتی هس که پاورم خراب شده و من قصد دارم پاور Green GP850B-OC+ Platinum یا Green GP1050B-OC+ Platinum رو بخرم. البته میدونم این پاور...یه سوال در مورد این کیس
ارسال شده توسط sasan نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام خدمت همگی ، من یه کیس اسمبل شده واسه خرید اماده دیده بودم با این مشخصات : Mb : gigaz97-d3h Vga : r9 270 Ram : 16 gb 1600 Cpu : i7 4790k Case : green magnum 2 و من خودم دو تا قطعه رو تعییر دادم : Vga -> gtx 970 gigabyte or gtx 970 msi...باتری های داخلی لپ تاپ
ارسال شده توسط سجاد نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام دوستان لپ تاپ هایی که دارای باتری داخلی میباشند آیا میشه ذخیره باتری رو قطع کرد و مستقیم از برق استفاده کرد منظورمو که میفهمید برای این که من بخوام چند ساعتی با لپ تاپ کار کنم و دوست دارم از باتری استفاده نشه میشه کاری کرد نرم افزار هست یا خوده ...24 ساعت روشن گذاشتن سیستم.
ارسال شده توسط آرش نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام دوستان خسته نباشید. من سیستم با این مشخصات دارم به نظرتون میتونم 24 ساعت روشن بزارم و دانلود کنم و فیلم هم ببینم؟ M.B : Gigabyte H81M-S2PT CPU : Intel Core i3-4170 Box RAM : 8GB Corsair XMS3-BUS1600Mhz Power Supply Unit : Redline 558Watt ...سیستم چطوره ؟
ارسال شده توسط Jonah نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام دوستان من میخوام این سیستم رو بگیرم ببینید اگه ضعفی داره راه حل شم بگید ممنون مادربرد: ASUS Z97K پردازشگر: Intel Core i7 4790K رم16G DDR3 هارددیسک: 1000G گرافیک:ASUS GEFORCE 740 2G DDR5 کیس: GREEN پاور:GRREN کیس پاور دقیق نمیدونم چه مدل...ایا کارت گرافیک zotac gtx 970 omega core داخل کیس green x2 jaguar جا می شود؟
ارسال شده توسط رضا فتوحی نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهایا کارت گرافیک zotac gtx 970 omega core داخل کیس green x2 jaguar جا می شود؟ لطفا راهنمایی کنید ممنووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون...راه حل خراب شدن دیسک بازی
ارسال شده توسط MOHAMMAD REZA نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام .. من یه بازی خریدم با عنوان wwe 2k15 بعد وقتی خواستم که نصبش کنم ،،، حدود چند درصد گذشته بود که ارور داد و نوشت فایل دیسک خراب شده ،،،، بعد اسکیپ رو زدم ،،،، بعد دوباره یه خرده پر شد بعد دوباره همون ارور رو داد و دوباره اسکیپ رو زدم دوباره که م...سیسیتم گیم تا 3 میلیون
ارسال شده توسط سیدرضا نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام یکی از دوستام میخاد سیستم بخره بودجه شم 3 میلیون هست سیستم کامل با مانیتورو وسایل کامل لطفا بیشتر رو قطعات کیس راهنمایی کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟...سوال در مورد این سیستم
ارسال شده توسط alireza نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام دوستان من قصد اسمبل این سیستم رو دارم Gigabyte GA-Z97X-Gaming 3 Intel Core i7-4790K Western Digital Caviar Black 1TB Samsung 850 Pro 128GB Green GP750B-OC+ Platinum Asus 24X DRW-24D3ST کارت گرافیک رو بعدا اضافه میکنم بهترین CPU Cooler بر...خرید هارد ssd
ارسال شده توسط علی نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهبا سلام من قصد خرید یه هارد SSD تا 400 هزار برای لپ تاپم hp 450 g1 دارم مد نظر خودم samsung 850 evo 250gb هست اما گارانتی درست و حسابی نداره شنیدم برند OCZ خوبه اما مدلی رو نمیشناسم مورد دیگه به نظرتون نمیرسه پیشنهاد بدبد...تقسیم ترافیک مصرفی بین چند کامپیوتر و گوشی
ارسال شده توسط karajiha نوشته شده در : مشکلات فنی و عمومیسلام و خسته نباشید حدمت شما می خواستم بدونم برنامه یا فن مخصوصی هست که بشه از طریق اون به هر دستگاه مقدار مشخصی حجم اینترنتی تخصیص داد و اینکه متوجه شد هر دستگاه چقدر استفاده کرده .... ؟؟؟؟ ممنون میشم اگه راهنمایی کنید ......شبکه کردن.....
ارسال شده توسط سیدرضا نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام چطوری میشه 20 سیستمو شبکه کرد و بازی کرد لطفا کامل توضیح دهید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟...لطفا درباره این سیستم نظر دهید
ارسال شده توسط علی نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام به همه دوستان اهل فن. بنده قصد خرید یک سیستم برای گیم و رندر گرفتن تا سقف چهار میلیون برای کیس دارم. این قطعات رو خودم انتخاب کردم: MB: ASRock Z97 Killer Gaming: 510,000 cpu: Intel Core i7-4790: 1,000,000 vga: Inno3D iChill GTX 970 Ultra OC H...سیستم گیم با بودجه 3 تا 3.5
ارسال شده توسط محمد نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام و خسته نباشید بنده میخوام کیس گیمینگ ببندم ( فقط کیس ) قطعاتی که خودم انتخاب کردم Asus H97 Pro Gamer Intel Core i5-4690 GSkill RipjawsX 2×4GB=8GB DDR3 1600MHz CL7 Inno3D iChill GTX 960 Ultra OC HerculeZ X4 AirBoss 2GB Western Digital ...یه pc برای گیم تا سقف 3 تومن
ارسال شده توسط MOHAMMAD REZA نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)من تا حالا با کنسول به گیم میپرداختم و حالا میخوام یه سیستم خونگی خوب مخصوص گیم جمع کنم ، ولی نمی دونم با 3 تومن باید چه سیستمی بخرم ( 3 تومن منظورم فقط کیس هستش ) ... اگه میشه چنتا سیستم خوب مثال بزنید . ممنون ...ارتقای لب تاب
ارسال شده توسط amin abolhasani نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهباسلام خدمت دوستان مهترم بنده یک لب تاب hp_4540s دارم با مشخصات زیر cpu i5 3230m 2.60 up tp 3.20 ati hd 7650m 2g ram 4g ddr بنده بازی call of duty advanced warfare و assassin's creed unity را نصب کردم در بازی call ofبه علت کمبود رم اصلاباز...هنگ کردن سیستم
ارسال شده توسط mohsen نوشته شده در : مشکلات فنی و عمومیسلام خدمت همه دوستان سخت افزاری عزیز سیستمم دچار ی مشکلی شده ک هروخ میره رو استبای و بعضی مواقع هنگام بازی کردن هنگ میکنه و ری استارد میشه یا خودم باید ری استارتش کنم بعد ی صفحه سیاهی میاد ک نوشته Reboot and select proper boot device Or insert ...راهنمای خرید مادربرد
ارسال شده توسط mohammad نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهبا عرض سلام بیزحمت یک مادربرد خوب واسه گرافیک gtx 970 giga معرفی کنید تو رنج 700-800 من خودم نظرم رو سری ROG asus هست اما بهم گفتن جور نیستن واسه گیم ممنون...خرید کیس
ارسال شده توسط Mahdi نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهببخشید می خواستم بدونم یک سیستم ddr5 مورد نیاز برای گیم و 3D Max چطوری و قیمتتش کمتر از 5 تومان در بیاد ممنون...رفع مشکل fake serial در IDM
ارسال شده توسط فرزاد نوشته شده در : مشکلات فنی و عمومیبا سلام بر روی لپتاپم که ویندوز 7 و 64 بیتی دارد بعد از مدت کوتاهی از نصب و استفاده از IDM پیغام fake serial رو می دهد . بار ها IDM دا نصب و un install کرده ام حتی ویندوز عوض کردم و نیز همراه با آن فایرفاکس را نیز پاک می کردم قابل ذکر است که IDM ...






