صفحه ابی blue screen
ارسال شده توسط TiNKeR نوشته شده در : مشکلات فنی و عمومیسلام خدمت دوستان گلم ویندوزمم 7 برای اولین بار ارور صفحه ابیُ گرفتم " blue screen" ک صفحه ابی میشه و ریست شدن کامپیوتر ... بعد از بالا اومدن ویندوز این پیقام هم داد (( عکس هم پایین میزارم )) درضمن هارد هم تازه گرفتم Problem signature: Proble...گرافیک
ارسال شده توسط علی نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهالان که کارت گرافیک 980ti معرفی شد. صبر کنم که وارد بازار بشه و قیمت 980 کم بشه و به جای 970 یک 980 بگیرم یا اگه وارد بازار بشه خیلی تاثیر روی قیمت ها نمیزاره؟ یه چیز دیگه 980ti کی وارد بازار میشود؟...راهنمایی جهت رفع مشکل گیم
ارسال شده توسط فرزاد نوشته شده در : مشکلات فنی و عمومیبا سلام سیستم من شامل: 1-main: 990fx-a GD80-msi 2-CPU: 8350-8 core-4 ghz 3-RAM: 16 gig-(4*4gig 1600mhz dual ( 4-VGA: 2* sapphire R9-270X -OC-Crossfire 5-Power 750w-XFX-80+ silver gaming 6-CPU Cooler:Zalman cnps 120 formula *2 fan 120mm 7-HDD:...نصب نشدن ویندوز 8.1 و 7
ارسال شده توسط ali kouhi نوشته شده در : مشکلات فنی و عمومیsalam doostan . ozr mikham ke english type mikonam . chon yebar farsi type kardam back khord az dast raft( soraat type farsim kame) man windows 8.1 nasb karde boodam ke hodood 1sal bahash kar kardam. baad avakher ye iradayi dad. tasmim gereftam avaze...مشکل در بازی nfs
ارسال شده توسط علی نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)من الان میخوام بازی رو اجرا کنم با این پیغام مواجه شدم باید چیکار کنم که درست بشه تا یک ساعت پیش داشتم بازی میکردم. .......................................................................................................................................پاور
ارسال شده توسط ####### نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)با سلام و خسته نباشید. میخاستم بدونم قیمت نو و دست دوم پاور acbel 510w چقدره؟ایا پاور های خوبی هستن؟ لطفا هر چه سریع تر پاسخ بدید خیلی ضروریه اگر هم قیمت واقعیشو نمیدونید حدودی یه قینت بدین چون واقعا ضروریه. مرسی....CPU
ارسال شده توسط علی نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام و خسته نباشید دوستان . می خواستم بدونم که سی پی یو AMD FX7600p 2.7 GHZ to 3.6 GHZ خوبه یا نه؟؟...کارت گرافیک
ارسال شده توسط ####### نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهباسلام راستش تا یک هفته ی دیگه تولد داداش منه و من قصد دارم براش یه کارت گرافیک خوب بخرم و مدل مد نظر خودم gtx 970 هستش. سیستم برادرم: min:msi 970a-g46 cpu:fx 4100 ram:8gb power:green 850w ایا میتونم این کارت گرافیکو براش بخرم؟ رو سیستمش جواب...خرید مانیتور
ارسال شده توسط ali نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهمن یک مانیتور می خاستم و کاربردم بیشتر گیمه. بودجه من 000 450 تومان هست و توانایی افزایش بودجه هم ندارم. اگه مانیتور رزولوشنش Full HD باشه که چه بهتر ولی اگر نبود بهترین مانیتور با کیفیت HD یا 900P معرفی کنین. کارت فعلی من GT 220 هست ولی در صورت ...انتخاب گوشی
ارسال شده توسط ali نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام بین desire 820 و G3 کدامیک پیشنهاد میکنید؟ کدامیک از برندهای مختلف نسبت به بقیه ساپورت بهتری دارند؟ کدام شرکت های گارانتی پاسخگویی و سرویس بهتری دارند؟ به ترتیب اولویت عدم قابل تعویض بودن باتری چقدر تو عدم انتخاب گوشی تاثیرگذاره؟ الان اکثرا ...کارت گرافیک با 4 خروجی
ارسال شده توسط mena نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام. من می خواستم یه کارت گرافیک برای سیستمم بخرم که 4تا خروجی HDMI و یا 2خروجی HDMI و 2 خروجی DVI داشته باشه. جستجو کردم اما فقط asus 960x را تونستم پیدا کنم. اگه مدل دیگه ای غیر از این هست ( در ایران یا غیر ایران) لطفا بهم بگویید. مرسی...خرید سیستم
ارسال شده توسط samane نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام من یه سیستم می خوام برای کار انیمیت با نرم افزارهای 3dmax و maya . امکان داره با نرم افزارهای فتوشاپ و افترافکت و ادیوس هم کار کنم. فکر می کنید با قیمت 1500/000 میشه یه سیستم مناسب تهیه کنم؟ چه مشخصاتی داشته باشه (پردازنده،رم، گرافیک و ..)؟ م...directx بالاترین نسخه
ارسال شده توسط سجاد نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون). . . . سلام دوستان کسی میدونی الان بالاترین نسخه directx چنده بعدش اگه نسخه بالاتری هست لطفا راهنمایی کنید و لینکشو معرفی کنید ................................سوال در مورد ویندوز و بازی
ارسال شده توسط amirmasood نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)اقا من یه سوال دارم اگه بخوام بازی اورجینال بخرم باید ویندوز اورجینال داشته باشم یانه . یه سوال دیگه ای هم دارم اونم این که اگه من ویندوز اورجینال بگیرم میتونم روش برنامه کرک شده(کپی)بریزم. لطفا اگه میدونید جواب بدین...گوشی با دوربین خوب و ضخامت کم و قابلیت آپدیت به lollipop تا حداکثر 800
ارسال شده توسط emadphk نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهبا سلام به همه؟ گوشی فعلی من لومیا 520 هست.می خوام یک گوشی اندرویدی هم تهیه کنم.با توجه به مواردی که تو عنوان گفتم ,چه پیشنهادی دارید؟ نظرم روی htc 816 g بود که خیلی بد تعریف کنن راجع بهش...راهنمایی برای خرید مانیتور
ارسال شده توسط علی نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهدوستان سلام خرید مانیتور تلویزیون ديجی کالا - مانیتور تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن 2020TMU - X.Vision 2020TMU LED TV Monitor برای کاربری معمولی با کامپیوتر و تماشای تلویزیون خوبه / اینکه زمان پاسخگوییش 2 میلی ثانیه هست درسته؟ / از کیفیت خوبی ب...کار کردن با نرم افزارASUS AI Suite و دستگاهoc panel
ارسال شده توسط amirmasood نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)1-سلام اقا کسی هست که با برنامه ASUS AI Suiteکارکرده باشد.اگه کسی بلده تروخدا کمکم کنه ممنون. 2-کسی میتونه چگونه باید با دستگاه oc panel که برای مادربرد هستasus:rampage v extremکار کرد. اگر کسی یکی از مطالب بالا هم بلد هست کمک کنه...خرید سیستم حرفه ای مخصوص رندرینگ و جلوه های ویژه
ارسال شده توسط مهدی نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام. یک سیستم مخصوص رندرینگ و ساخت و تولید جلوه های ویژه و موشن گرافیک از چند ماه پیش میخواستم بگیرم. که در حال حاضر بودجه جور شد. بودجه من : 7 میلیون و دویست هزار تومن! رندرهام بیشتر انیمیشن هست، اما تک فریم هم در بعضی کارهای معماری میگیرم. ...برق رسانی پاور
ارسال شده توسط hamid1992 نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام..خدمت دوستان عزیز میخواستم بدونم اگه به 3 کابل مولکس تبدیل یک به دو بزنم و به چنتاش تبدیل یک به دو دیگه بزنم واسه برق رسانی پاور مشگل پیش میاد؟البته بیشتر واسه فن میخوام....ممنون...مشکل در نرم افزار بلوستک
ارسال شده توسط حامد نوشته شده در : مشکلات فنی و عمومیترو خدا یکی کمکم کنه من چند وقتی هست بازی کلش با نرم افزار بلوستک بازی می کنم 2 سال هیچ گونه مشکلی نداشنم ولی الان چند روزی هست که من بلوسنک اجرا می کنم سیستمم هنگ می کنه و ریستارت می کنه من تو این چند سال اصلا به این مشکل بر نخوردم اخرین ورژن بلوس...






