سلام خسته نباشید دوستان
برای سرعت بخشیدن به رندر گیری در یونیتی از چه راه هایی استفاده کنم ؟
استفاده کردن از حالت مالتی پردازش کمک زیادی می کنه اخه شیدر ها و مش یونیتی از تک هسته استفاده می کنن و من چیجوری پردازش رو چند هسته ای بکنم ؟
برای سرعت بخشیدن به رندر گیری در یونیتی از چه راه هایی استفاده کنم ؟
استفاده کردن از حالت مالتی پردازش کمک زیادی می کنه اخه شیدر ها و مش یونیتی از تک هسته استفاده می کنن و من چیجوری پردازش رو چند هسته ای بکنم ؟
نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)
پاسخ ها (10)
-
پاسخ پذیرفته شده
یه مشکل دیگه ای که در مورد برنامه ها هست ممکنه در بعضی قسمت ها و بعضی از دستورات فقط از یک هسته استفاده بشه اگر پردازنه شما در مقایسه با یه 6900 زمان بیشتری بده ممکنه مشکل داشته باشی در غیر این صورت انتظارت شما زیاده -
پاسخ پذیرفته شده
-
پاسخ پذیرفته شده
-
پاسخ پذیرفته شده
-
پاسخ پذیرفته شده
فرق 1700 با 1800x اینه که 1800x نزدیک 3 هرتز بالاتره . در حالی که 1700 رو گرفتم 1300 اورکلاکش کردم و ازش 1800x ساختم و 700 تومن هم مونده جیبم . -
پاسخ پذیرفته شده
bahman4444 نوشته:
دوست عزیز پیش از هر چیز بهتر بود در 1700x یا 1800x استفاده میکردید که فرکانس تک هسته بالاتری دارند و اگر هم بودجه شما کافی نبوده از 1600x
اورکلاکش کردم تا 4 -
پاسخ پذیرفته شده
-
پاسخ پذیرفته شده
برای ارسال پاسخ وارد شوید
برای ثبت پاسخ لازم است وارد شوید. از فرم مقابل برای ورود استفاده کنید و اگر کاربر جدید هستید ثبت نام کنید.
اینجا ثبت نام کنید »