راهنمایی در خرید هارد اکسترنال
ارسال شده توسط saja نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهبا سلام و غرض خسته نباشید. من راهنمایی دوستان رو میخواستم برای تهیه یه هارد اکسترنال. هرچند باید یه توضیحی در این باره بدم و اون اینکه من یکسال و نیم پیش یه هارد اکسترنال از نوع WD MY PASSPORT خریدم و این هارد تا یکی دو ماه پیش به خوبی کار میکرد ...مشکل با رم و مادربورد
ارسال شده توسط maziar نوشته شده در : مشکلات فنی و عمومیبا سلام و خسته نباشد من یه مادربورد asus p5q deluxe دارم با 2 تا رم ocz 1gb ddr2-800mhz یه مدت هست که 2 تا رم kingston 2gb ddr2 800mhz گرفتم ولی وقتی رم های گینگستون رو وصل می کنم سیستم تصویر نمیده و بالا نمیاد و بوقی که سلامت سیستم رو نشون رو ...SAPPHIRE R9 290 4GB GDDR5
ارسال شده توسط سعید نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهSAPPHIRE R9 290 4GB GDDR5 به قیمت 1200 و با گارانتی و کارکرد 3 ماه می ارزه بخرم؟...گوشی 5 اینچی
ارسال شده توسط hossain نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام به نظر شما بهترین گوشی 5 اینچی (مثبت منفی 0.2 اینچ) تو قیمت یک میلیون (یک کم بالاتر یا پایین تر بود مشکلی نیست) چیه؟ ترجیحاً اندروید باشه لطفا...اس 5
ارسال شده توسط نسیم نوشته شده در : مشکلات فنی و عمومیسلام.من چن روز پیش گلکسی اس5 خریدم و دیروز فهمیدم که وقتی گوشی رو محکم تکون میدی از پشتش یه صدایی میاد چن بار درب پشت گوشی رو باز کردم و نگا کردم و هیچ جای گوشی شل نیس که صدا بده .پس مشکل از کجاس؟یکیم روی صفحه وقتی به قسمت transition effect میرم و گز...راهنمایی در برنامه نویسی C# - ابتدایی
ارسال شده توسط saeed_sg نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام . دوستان من میخوام یه پروژه "ویرایشگر متن" بنویسم . امیدوارم اینجا کسی باشه که بتونه تو این زمینه راهنمایی بکنه! مشکل اصلی من الان در ساخت RichtextBox هست که نمیدونم چجوری ساخته میشه ! من فقط به textBox دسترسی دارم. اگه کسی میتونه کمک کنه...مشکل آیفون 5s! گیر کردن صفحه به هنگام زنگ زدن
ارسال شده توسط mohsen نوشته شده در : مشکلات فنی و عمومیسلام من چند وقتی میشه که آیفون 5 اس گرفتم.از همه چیزش راضیم به جز یه قسمت! مشکلی پیش میاد که منو خیلی اذیت میکنه! وقتی که صفحه گوشی قفله و زنگ میخوره ، گزینه ی slide to unlock ظاهر میشه.اما این گزینه گاهی اوقات کار نمیکنه و صفحه گیر میکنه! از اونج...TP-Link w8968 & D-Link 2750U
ارسال شده توسط sajad Mohsenpoor نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام میخواستم بدونم مودم TP-Link w8968در مقایسه با D-Link 2750U چه برتریها و کاستیهایی داره؟ در کل کدومشون برای مصرف خانگی بهترن؟...مودم وایمکس برند خارجی چرا درایران کار نمی کنه؟
ارسال شده توسط رضا نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام ببخشید اطلاعاتی از مودم وایمکس می خواست تا آنجایی که من می دونم تمام مودمهای وایمکس با برند های مختلف با هم سازگار هستند و با یک استاندارد بین المللی کار می کنند و در تمامی نقاط جهان به جز ایران کار می کنند دلیل محدود بودن مودم های وایمکس در ایر...گوشی بالا 1 میلیون یا زیر 1 میلیون؟مسئله این است....
ارسال شده توسط صادق نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهبا سلام دوستان عزیز میخواستم بدونم با توجه نوسانات قیمت گوشی و تغییرات مدلی آیا به نظر شما گوشی بالا 1 خوبه یا یه گوشی میان رده خوب زیر1 .؟؟؟؟من 1.5 پول دارم موندم گوشی ها مثل g2 , s4 ,g pro ,z1 بگیرم یا گوشی ها زیر 1!!!!! تا سقف 1.5 میلیون چه گو...مشاوره
ارسال شده توسط علی نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام. با1500000 تومن به نطر شما بهترین گوشی که میشه خرید چیه؟experia z1 بهتره یا sumsong note 3 یا htc one? بهترین برند گوشی چیه؟ممنووووووووووون...راهنمایی جهت خرید مادربرد و سی پی یو
ارسال شده توسط Hamed نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهدرود چند روز پیش مادربرد خراب شد و گارانتی هم قبول نکرد درست کنه تصمیم گرفتم مادربرد و سی پس یو جدید بگیرم !! چیزی می خوام برای مصرف خانگی وب گردی و ... حالا نمی دونم AMD بگیرم یا اینتل ؟؟ بعدش چه مدلی ؟؟ من خودم Intel Pentium G2030 با...ایسوس n550jk
ارسال شده توسط پدرام نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهدرود دوستان ایسوس بتازگی لپتاپ g550jk رو معرفی کرده . میخواستم ببینم سخت افزار این لپتاپ با n550jk یکی هستش ؟اگه آره پس چرا یکی تو سری گیمینگ و یکی تو سری مولتی مدیا؟...خرید
ارسال شده توسط محمد حسین نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهمن حدود 3میلیون پول دارم میخواستم یک سیستم برای بازی جمع کنم لطفا راهنمایی کنید...پسوند نام پردازنده !
ارسال شده توسط saeed_sg نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام. من اطلاعات اولیه ای در مورد پسوندها در پردازنده ها دارم . مثل سری m (موبایل) / سری u (اولترابوک) و ... ولی عبارت hq در Intel-Core-i7-4700HQ (پردازنده لبتاپ هست فک کنم) به چه معناست ؟! منظورش میتونه هاسول باشه ؟! و همین پسوندها توی کامپیوتر...خرید کارت گرافیک
ارسال شده توسط fff نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهبا سلام خدمت شما من در حال حاضر سیستمی با مشخصات زیر دارم CPU :INTEL CORE 2 QUAD Q6700 MB : ASUS P5K SE-EPU RAM : CROSAIR XMS 4G DDR2 1066 HDD:1TB SEAGATE BARA 64 MB VGA : XFX 9600 GSO 1.5 G PSU :THERMALTAKE SMART SE 530W MODULAR مدتی قبل تصم...خرید تلویزیون
ارسال شده توسط reza نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهدوستان بین این سه مدل کدوم یکی بهتره؟ samsung f8000 sony w904 lg la86000...داغ شدن شدید لپ تاپ
ارسال شده توسط ghandriz نوشته شده در : مشکلات فنی و عمومیمن یه لپ تاپ MSI EX600 دارم. خیلی وقته به شدت داغ میشه درشو باز کردم و فنشو تمیز کردم و از خنک کننده لپ تاپ هم استفاده میکنم ولی دیگه فایده نداره. به نظرتون باید خمیر سلیکونشو عوض کنم؟ خیلی ازش کار کشیدم چون 6 ساله دارمش و اکثرا شبها تا صبح روشنه!!!...لپتاپ سونی پس از قطع و وصل برق روشن نمیشود
ارسال شده توسط amirribery نوشته شده در : مشکلات فنی و عمومیسلام لپ تاپ سونی باطری اش مشکل داشت و مستقیم به برق وصل بود و کار میکرد که ناگهان قطع و وصل برق باعث روشن نشدن مجددش شد تعمیر کار گفت که باید مادر بوردش عوص شود و 700 هزار تومان خرج دارد از نظر شما مشکل از مادر بورد است و کامل باید عوض شود مدل لپ ...هارد من چند ساعت عمر میکنه؟
ارسال شده توسط سعد نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام هارددیسک من Hitachi HUA722010CLA331 هست. یک ترابایت هست. میخوام بدونم چند ساعت عمر داره؟ تا چند ساعت میتونه روشن باشه؟ الان یک سال و سه ماه هست که کار میکنه و اینطور که تو برنامه "CrystalDiskInfo" نشون میده 5502 ساعت روشن بوده (آخه کامپیوتر م...





