نوع پاور
ارسال شده توسط سجاد نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام برای کارت GTX 780ti چه پاوری پیشنهاد میکنید؟بی زحمت قیمتشم بگید.واقعا ممنون میشم......خرید گوشی
ارسال شده توسط مجتبی نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام . میخواستم بپرسم بین گوشیهای experia z1 . lg g2 . htc one . galaxy s4 19500 توی جمع بندی کلی کدومشونو بخرم بهتره . ممنون میشم پاسخ بدید....نسخه کیت کت پی6
ارسال شده توسط saman نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام چطوری من گوشی پی 6 خود را به کیت کت اپدیت کنم؟؟؟...بهترین نرم افزار پخش HDTV برای گیرنده های DVB-T
ارسال شده توسط farzad نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)تا حالا این دو تا نرم افزار رو امتحان کردم ولی جواب نگرفتم. 1. نرم افزار BlazeDTV نسخه معمولی و Pro که وقتی کرکش میکنی سریع کرک رو میشناسه و نور صفحه کم کم سیاه میشه 2. نرم افزار Windows Media Center که خیلی عالیه ولی از موقعی که کارت گرافیکمو...راهنمايي در خريد هدست
ارسال شده توسط Mahmoud Atabaki نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام دوستان ميخوام يه هدست بگيرم و حداكثر ٥٠٠ تومان ميتونم هزينه كنم، بيشتر موسيقي گوش ميدم، فيلم ميبينم و با نرم افزار آموزش زبان هم كار ميكنم، بعضي وقتا هم بازي ميكنم ميكروفنش هم ميخوام با كيفيت باشه اگر راهنمايي كنيد ممنون ميشم...مشکل با هارد و یکی از درایوها!
ارسال شده توسط saeed_sg نوشته شده در : مشکلات فنی و عمومیسلام. من یکی از درایوهای هاردم ، حجمشو نشون نمیده و وقتی میخوای داخل بشی میگه باید این درایو رو فرمت کنید. آیا میشه به اطلاعاتی که داخلش بود دسترسی پیدا کرد ؟!...کمک فوری در مورد سی پی یو
ارسال شده توسط Amir نوشته شده در : مشکلات فنی و عمومیبا سلام من امروز خمیر cpu سیستم رو عوض کردم اما الان سیستم لود نميشه تمام فنهای سیستم( سی پی یو و کارت گرافیک و بقیه فنها کار میکنند ) اما حتی ویندوز بالا نمیاد یعنی اصلا چیزی نشون نميده لطفا اگه میتونید کمک کنید...سوال
ارسال شده توسط سجاد نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهایا پاور 530 وات گرین برای کارت گرافیک GTX780ti کافیه؟...خرید تلوزیون
ارسال شده توسط time roya نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهبا سلام : خواهشمندم برای خرید تلوزیون های led مناسب ترین برند از لحاظ کیفیت قطغات و کیفیت تصویر کدام برند است و پیشنهاد شما برای خرید این نوع تلوزیون ها در سایزهای 40 و 42 اینچ چه گزینه ای می باشد ....مشکل با All In One برند MSI
ارسال شده توسط Nader38 نوشته شده در : مشکلات فنی و عمومیسلام وقت بخیر/بنده 4 ماهه یک AIO برند MSI خریدم با مشخصات زیر ولی این دستگاه در اجرای برنامه ها و اینترنت بسیار کند عمل میکه و سایت سازمانی که در محل کارم ازش استفاده میکنم بسیار کند کار میکنه به طوریکه کامپیوتر با سیستم 10سال قبل به مراتب با سرعت با...crashing
ارسال شده توسط alimazzhari نوشته شده در : مشکلات فنی و عمومیبا سلام لپتاپ من چند ماهیه که کرش میکنه(6 یا 7بار در روز) بنده بازی انلاین انجام میدم و هر وقت که میرم تو بازی بصورت رندوم در تایم های مختلف کرش میشه لطفا بگید مشکل از کجاست و ایا قابل حل هست؟ (سیستم لپتاپ از سیستم مورد نیاز گیم بیشتره)...موس بی سیم
ارسال شده توسط saeed_sg نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام. در مرحله اول میخواستم بپرسم که سیستم موس های بی سیم وای فای چی هست و تفاوتشون با موس های بلوتوث چیه ؟! و اینکه آیا موس بی سیم بدون نیاز به فرستنده usb موجود هست و چه قیمتی داره ؟! تشکر....فروش لب تاب ایسوس N55SF
ارسال شده توسط sajad نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)لطفا کمک کنید می خوام لب تابمو بفروشم قیمتشو برای فروش ندارم مشخصاتش-CPU.Intel Core i7--memory 8GB-HDD 750GB -nVIDIAGT 555M 2048 DDR3 N/A- هرکه میتونه یه کاری برام بکنید .اگر خواستید می فروشم .کاملا تمیز عالی عالی است...آدرس فروشگاههای مادربرد های ازراک ؟؟؟؟
ارسال شده توسط hadi نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهسلام و خسته نباشید کجا میشه انواع مادربردهای ازراک چیپست H87و Z87 و Z97 رو خرید ؟؟؟تو تهران ممنونم...سوال درباره ی خرید تبلت
ارسال شده توسط mamad79 نوشته شده در : سئوالات عمومی (گوناگون)سلام یکی از اشنا ها قصد خرید تبلت تو رنج قیمت 1200000 تا 1000000 رو داره واسه گیم و کارای نسبتا سنگین میخواد البته میخواد سیم کارت خور هم باشه میخواستم بدونم چی پیشنهاد بهش میکنید با تشکر...چرا اینترنت وای فام قطع شد؟
ارسال شده توسط محسن نوشته شده در : مشکلات فنی و عمومیسلام خدمت دوستان از دیروز اینترنت وای فام قطع شده، یعنی با کابل به PC اینترنت دارم ولی وای فای ک به گوشیم وصل میشه اینترنت نداره؟ ارتباط کاملا برقراره حتی مک آدرس های دستگاه های متصل رو نشون میده ولی هر کاری میکنم اینترنت نمیده! با دوتا گوشی و یه لب...خرید کنسول
ارسال شده توسط mamad79 نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهمن میخواستم یه xbox 360 slim بخرم به نظرتون منطقی هست؟ یا اشتباه میکنم...صدای هارد لب تاب z510
ارسال شده توسط z نوشته شده در : مشکلات فنی و عمومیباسلام من یه لب تاب z510حدود 2 ماه هست خریدم که دو روز اول هارد صدا نداشت ولی بعد شروع به صدا شبیه اینکه خورده شیشه داخلش باشه کرد.خودم با نرم افزار HARD DRIVE INSPECTORتست کردم (عکس ضمیمه)بعد گارانتی بردم گفت موردی نداره ولی هنوز صدای خر خر می دهد م...آیا Samsung f8880 مونتاژ داخله؟
ارسال شده توسط ghandriz نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهدوستان درسته که samsung f8880 منتاژ داخله؟ تو سایت دیجی کالا ، تو یکی از ویدئو هاش میگه که f8000 که در ایران ب نام f8880 معروفه. ولی وقتی سرچ میزنم تو هیچ سایت خارجی f8880 وجود نداره . لطفا راهنمایی کنید...آیفون 5
ارسال شده توسط achilles نوشته شده در : راهنمایی در خرید محصولات و مشاورهمن میخوام آیفون 5c بخرم به نظرتون اگر تا شهریور صبر کنم تا 6 بیاد افت قیمت پیدا میکنه یا نه بخرم؟ و چقدر حدودا افت قیمت داره اون موقع؟...





